Nově: Pan Novák požádá úřad provozující registr vozidel o pomoc. Po doložení prodeje vozu úřad vyzve pana Dvořáka k vyjádření a doložení dokladů. Když se neozve, dokončí přepis na něj i bez jeho aktivity.
.....................................................................................................
Takže jsme vlastně nemuseli rušit původní systém polopřevod.
Prodávající převede vozidlo na nového vlasníka. Ten si ho nepřihlásil a vozidlo zůstalo v polopřevodu. Úřad by tedy mohl dokončit převod a vše by bylo v pořádku.
Zvláštní je, že při tomto dokončení převodu pravděpodobně nebude potřeba evidenční kontrola a pojištění. ( Dvě blbosti, které úřad při převodu vyžaduje.)
Takže další kousek do skládačky buzerace. Až pojedu příště dělat TK, budu zase čekat o hodinu dýl, a když se na emisce rozsype foťák a spadne internet tak třeba o tři (ale to se nejspíš zrovna často nestane). A to všechno jenom proto, aby se ušetřilo trošičku emisí (stačí porovnat objem vyprodukovaný auty vs objem vyprodukovaný třeba fabrikami, konkrétní čísla se mi teď hledat nechce) ještě při tom, kdy se většina lidstva nedokáže shodnout na tom, jak to s tou ekologií vlastně je.
Protože řidič je zlej, zlej a zlej, a je potřeba mu to ježdění pořádně znepříjemnit. U TK to ještě chápu, tam jde o život, ale emise? Jestli by možná nebylo přínosnější, aby se stát staral o to, aby si lidi mohli dovolit "lepší" auta (a to pozor nemyslím dotace! Mám na mysli inteligentní nastavení zákonů a neházení klacků pod nohy všem, jak firmám, tak zaměstnancům)
Protože s aktuálním stavem dění si příští rok, až mi s mým starým Escortem
r.v. 96 skončí poslední technická, stejně jako velká část národa si nebudu moct dovolit nic novějšího, než r.v. 2000, protože 200 tisíc na auto prostě nemám.