Z vašeho komentáře k jednotlivým tarifům vyplývá, že volné minuty balíčků Internet NaDoma lze využít k surfování ve špičce. Infolinka Českého Telecomu (800 123456 a 800 151515) naopak tvrdí, že jsou využitelné výhradně mimo špičku. Co vy na to?
Velmi se omlouvám, máte pravdu - volné minuty jsou bohužel určené pro mimo špičku.
Na svou obhajobu bych však ráda uvedla, že zpočátku nebylo jasné zda jsou minuty využitelné ve špičce či mimo špičku. Na www.telecom.cz jsem v době psaní článku informace k balíčkům nenašla (nyní již ano http://www.telecom.cz/domacnosti/telefonni_sluzby/telefonni_linka/balicky_k_cp/index.php), v informačních brožurách z tiskové konference také ne a proto jsem hledala informace jinde. Narazila jsem na stránku http://www.internetprovsechny.cz/blesk.php?cbl=196 kde autor článku sděluje, že mu infolinka Telecomu potvrdila, že se volné minuty dají využít i ve špičce, ale že se on sám domnívá, že mu Infolinka poskytla mylné informace. Sama jsem se tedy rozhodla uvěřit infolince spíše než jiným domněnkám, ale bohužel jsem uvěřila klamnému zdroji.
Ještě jednou se tedy omlouvám za nedorozumění. Chyba bude co nejdříve opravena.