Vlákno názorů k článku Není větší potěšení, než být pojištěný od Ivan Špirakus - Mám pocit, že tento článek se na Měšci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2002 14:05

    Ivan Špirakus (neregistrovaný)

    Mám pocit, že tento článek se na Měšci neměl vůbec objevit. "Poškozený" klient si těžko může stěžovat, a když, tak leda na sebe a ne na pojišťovnu, ketrá postupovala přesně podle smlouvy. Myslím, že okurková sezóna ještě nenastala a měly by tu být kvalitnější náměty.

  • 17. 5. 2002 18:39

    Petr Zámečník (neregistrovaný)

    Nemohu s Vámi souhlasit, že se článek na Měšci neměl objevit. Klientů, kteří platí "socialistické" pojistné v dobré víře, že v případě pojistné události obdrží náhradu škody, odpovídající dnešním cenám, je celá řada. Článek, který staví vedle sebe názor klienta, poškozeného svou dobrou vírou, a pojišťovnu, jednající striktně a přesně podle smlouvy, má upozornit na tento problém.

  • 6. 6. 2002 9:17

    Zdeněk (neregistrovaný)

    Rozhodně je správně, že tento článek je zde uveřejněný. Kdyby totiž České pojišťovně opravdu záleželo na klientech, tak by jim změny úrazových pojištění nabídla už dávno.
    Běžné je, že pojišťovny provádějí indexaci pojistného, pak nedochází k takovým problémům, že pojistná částka za 10 a více let zajišťuje nedostatečné pojistné krytí.
    Jinak je také důležité vědět, že klienti s těmito pojistkami, zpravidla nechtějí o nějaké změně (zvýšení) nic slyšet a jsou se svými 40 korunami měsíčně za pojistku spokojeni. Potom samozřejmě v případě pojistné události, jak je pro čechy (min.50%) typické, nadávají. Chyba je na obou stranách, jak klienta tak ČP. Nechápu totiž postoj ČP, že již dávno tyto klienty aktivně nepřesvědčovala o výhodnosti změny. Vždyť správní náklady na vedení takové "směšné" pojistky musí být nehorázně vysoké (mám na mysli poměr nákladů k zaplacenému pojistnému).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).