Vlákno názorů k článku Není větší potěšení, než být pojištěný od IS - kdyz se nelibi pojistovne,ze lide plati malo, meli...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2002 9:58

    IS (neregistrovaný)

    kdyz se nelibi pojistovne,ze lide plati malo, meli by navrhnou sami nove smlouvy. V dobe uzavreni smlouvy nikdo nepredpokladal, ze bude nejaka inflace, ci ze se budou platit poplatky doktorovi.
    Dle meho nazoru by mela tento poplatek pojistovna uhradit automaticky cely a pojistne dle dohody. Mela by jit s dobou. Protoze za tech x let tam clovek nacpal dost penez a vlastne nic necerpal. (predpokladam, ze pisatl urcite nedojil pojistovnu kazdy tyden necim).
    Ja napriklad mela nekolik urazu, ktere jsem lecila nekdy i pul roku a dostala jsem vesmes od 125,- do 685,-. Naposledy jsem dostala asi pred 2 roky okolo 300,- (200 Kc poplatek za vyplneni lekari), takze za 3 mesice leceni 100,-. Znam spoustu lidi, kteri dostali za daleko mensi uraz i tisice za stejnou pojistku. Ja ji mam od roku 1980 - platim Kc 40,- mesicne.

  • 17. 5. 2002 10:22

    Richard Kapsa (neregistrovaný)

    Dovoluji si reagovat na předchozí příspěvek. Česká pojišťovna samozřejmě poskytuje svým klientům širokou nabídku pojištění, které reflektují současný ekonomický vývoj. Nicméně nemůže nutit někoho, kdo s námi uzavřel smlouvu za jasně daných podmínek a s jasně specifikovanou výší odškodnění pro případy úrazu, do rušení smlouvy. To musí každý klient udělat dobrovolně.
    Pokud jde o upozorňování klientů na dnes nevyhovující smlouvy a jejich náhradu novými, tak takové kroky již několik let děláme např. v pojištění domácností a od loňska v životním pojištění (v souvislosti se zavedením daňových úlev). Časem se jistě dostane i na úrazové pojištění.

    Názor, že někdo během x let zaplatil na pojistném určitou sumu peněz a nic nečerpal a proto by mohl dostat více než určují smluvní podmínky, nelze akceptovat. Pojištění totiž není spoření (i když některá životní pojištění v sobě spořicí složku mají), ale v podstatě solidární systém založený na náhodné předem neznámé veličině. Nedovedu si představit, že bych přišel například do VZP s tím, že od nich chci zaplatit drahé lázně, protože jim mnoho let platím vysoké pojistné a lékaře vidím maximálně v televizi.

    Richard Kapsa
    Česká pojišťovna

  • 17. 5. 2002 10:23

    Richard Kapsa (neregistrovaný)

    Dovoluji si reagovat na předchozí příspěvek. Česká pojišťovna samozřejmě poskytuje svým klientům širokou nabídku pojištění, které reflektují současný ekonomický vývoj. Nicméně nemůže nutit někoho, kdo s námi uzavřel smlouvu za jasně daných podmínek a s jasně specifikovanou výší odškodnění pro případy úrazu, do rušení smlouvy. To musí každý klient udělat dobrovolně.
    Pokud jde o upozorňování klientů na dnes nevyhovující smlouvy a jejich náhradu novými, tak takové kroky již několik let děláme např. v pojištění domácností a od loňska v životním pojištění (v souvislosti se zavedením daňových úlev). Časem se jistě dostane i na úrazové pojištění.

    Názor, že někdo během x let zaplatil na pojistném určitou sumu peněz a nic nečerpal a proto by mohl dostat více než určují smluvní podmínky, nelze akceptovat. Pojištění totiž není spoření (i když některá životní pojištění v sobě spořicí složku mají), ale v podstatě solidární systém založený na náhodné předem neznámé veličině. Nedovedu si představit, že bych přišel například do VZP s tím, že od nich chci zaplatit drahé lázně, protože jim mnoho let platím vysoké pojistné a lékaře vidím maximálně v televizi.

    Richard Kapsa
    Česká pojišťovna

  • 17. 5. 2002 17:21

    Járin (neregistrovaný)

    Čau Ríšo !

    Svět ( i ten internetový ) je skutečně malý !

    Ještě obšťastňuješ tu asistentu v pracovní době na šéfově stole ? ;-)

    Jsi kanec a podle článku jsi se nezměnil....

    Kdy půjdeme na pivko ?

    Jarda M.

  • 28. 8. 2002 14:17

    Zuzana (neregistrovaný)

    Za tyhle peníze nemáte nárok ani na dopis, kterým vám oznamují, že nic nedostanete. Navíc, když jste měla tolik úrazů, tak se divím, že vám pojišťovna ještě nevypověděla pojistku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).