kdyz se nelibi pojistovne,ze lide plati malo, meli by navrhnou sami nove smlouvy. V dobe uzavreni smlouvy nikdo nepredpokladal, ze bude nejaka inflace, ci ze se budou platit poplatky doktorovi.
Dle meho nazoru by mela tento poplatek pojistovna uhradit automaticky cely a pojistne dle dohody. Mela by jit s dobou. Protoze za tech x let tam clovek nacpal dost penez a vlastne nic necerpal. (predpokladam, ze pisatl urcite nedojil pojistovnu kazdy tyden necim).
Ja napriklad mela nekolik urazu, ktere jsem lecila nekdy i pul roku a dostala jsem vesmes od 125,- do 685,-. Naposledy jsem dostala asi pred 2 roky okolo 300,- (200 Kc poplatek za vyplneni lekari), takze za 3 mesice leceni 100,-. Znam spoustu lidi, kteri dostali za daleko mensi uraz i tisice za stejnou pojistku. Ja ji mam od roku 1980 - platim Kc 40,- mesicne.
Dovoluji si reagovat na předchozí příspěvek. Česká pojišťovna samozřejmě poskytuje svým klientům širokou nabídku pojištění, které reflektují současný ekonomický vývoj. Nicméně nemůže nutit někoho, kdo s námi uzavřel smlouvu za jasně daných podmínek a s jasně specifikovanou výší odškodnění pro případy úrazu, do rušení smlouvy. To musí každý klient udělat dobrovolně.
Pokud jde o upozorňování klientů na dnes nevyhovující smlouvy a jejich náhradu novými, tak takové kroky již několik let děláme např. v pojištění domácností a od loňska v životním pojištění (v souvislosti se zavedením daňových úlev). Časem se jistě dostane i na úrazové pojištění.
Názor, že někdo během x let zaplatil na pojistném určitou sumu peněz a nic nečerpal a proto by mohl dostat více než určují smluvní podmínky, nelze akceptovat. Pojištění totiž není spoření (i když některá životní pojištění v sobě spořicí složku mají), ale v podstatě solidární systém založený na náhodné předem neznámé veličině. Nedovedu si představit, že bych přišel například do VZP s tím, že od nich chci zaplatit drahé lázně, protože jim mnoho let platím vysoké pojistné a lékaře vidím maximálně v televizi.
Richard Kapsa
Česká pojišťovna
Dovoluji si reagovat na předchozí příspěvek. Česká pojišťovna samozřejmě poskytuje svým klientům širokou nabídku pojištění, které reflektují současný ekonomický vývoj. Nicméně nemůže nutit někoho, kdo s námi uzavřel smlouvu za jasně daných podmínek a s jasně specifikovanou výší odškodnění pro případy úrazu, do rušení smlouvy. To musí každý klient udělat dobrovolně.
Pokud jde o upozorňování klientů na dnes nevyhovující smlouvy a jejich náhradu novými, tak takové kroky již několik let děláme např. v pojištění domácností a od loňska v životním pojištění (v souvislosti se zavedením daňových úlev). Časem se jistě dostane i na úrazové pojištění.
Názor, že někdo během x let zaplatil na pojistném určitou sumu peněz a nic nečerpal a proto by mohl dostat více než určují smluvní podmínky, nelze akceptovat. Pojištění totiž není spoření (i když některá životní pojištění v sobě spořicí složku mají), ale v podstatě solidární systém založený na náhodné předem neznámé veličině. Nedovedu si představit, že bych přišel například do VZP s tím, že od nich chci zaplatit drahé lázně, protože jim mnoho let platím vysoké pojistné a lékaře vidím maximálně v televizi.
Richard Kapsa
Česká pojišťovna