Vlákno názorů k článku Nenechte se jako cestující oškubat od . - „Přímo na letišti je vždy speciální přepážka pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 3. 2010 17:59

    . (neregistrovaný)

    „Přímo na letišti je vždy speciální přepážka pro reklamaci zavazadel,“ dodal Okamura

    Není to pravda. Hned po příletu jsem chtěl podat reklamaci u SkyEurope přímo na Ruzyni a slečna za okénkem mě vyfakovala, že to musím poslat písemně do Bratislavy.

  • 2. 3. 2010 18:50

    gabinak

    a kdy se tak stalo? pan Okamura zmínil – jak je v článku uvedeno – že Evropský soudní dvůr rozhodl o tom, že stížnosti je možné podávat v místě příletu i odletu – rozhodnutí padlo během minulého roku a mělo by být svou povahou precedentní. Je ale také pravda, že pokud vás společnost takto odmítne, mohl byste se zkusit obrátit na úřad pro civilní letectví ČR. Pak už asi zbývá bohužel jen soud:o(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).