Je to spolek, který má hlavní cíl, odrbat klienta. Slibují jistoty, zachování investic, pomoc v nouzi... a přitom je to spolek na stejné úrovni jako jsou prodejci předražených krámů. Rozdíl žádný, taktiky pavouků, či hyen, které jsou vzrušené jen z představy lehce lapené kořisti. Za několik desetiletí bezeškodní historie mám na účtu slušnou částku a rozhodnu se o ní zcela samostatně. Ale mzdy mají pohádkové. Průměr v jejich byznysu se pohybuje kolem 75 tisíc korun. Kdo z vás to má?
Cílem každého podnikání je vydělat peníze. Pokud nejste spokojen se svou mzdou, brání Vám něco zkusit štěstí (tj. začít pracovat) v pojišťovnictví? Přijde mi, že spousta lidí nadává (závidí) na úspěchy jiných, ale než aby udělali něco pro to, aby se měli stejně dobře, tak by byli mnohem raději, kdyby se nedařilo těm druhým (zkrátka ono známé rčení o sousedově koze).
Mnš zase přijde, že spousta lidí reaguje jen první signální soustavou. A kdykoli slyší kritiku, jeho mozek nestačí na nic více, než bajku o závisti. Je mi takových mentálně/mozkově retardovaných spoluobčanů líto. Těchto mozkově handocapovaných je ale strašně moc, co kromě závisti žádný jiný argument nedokáží vypustit.
Zajímavé, jak z jedné věty o většině je najednou "neustálá argumentace" o všech. Dobrá, ještě mne napadá, že by to mohlo být něco jako paranoia. Ve smyslu: "Když má někdo takovou mzdu, pak už nezbývají peníze na to, abych já měl mzdu, kterou si zasloužím a kterou bych měl, kdyby ten dotyčný dostával méně." Pokud to není ani paranoia ani závist, co to podle Vás je? A prosím zkuste být měně záhadný bez náznaků a narážek a narovinu napsat, co si myslíte / víte.
Ještě zpátky k Vašemu staršímu příspěvku, kde píšete: "A kdykoli slyší kritiku ...". Přijde mi, že jste usoudil, že se příspěvek Martina Luthera vztahuje i na mě a že v tomto oboru pracuji, což není pravda.
Přebral jsem si to asi takto. Já mám na něco nějaký názor, který je nejspíš v rozporu s Vaším. Proto jsem podle vás "mentálně/mozkově retardovaný" a můj "mozek nestačí na nic více, než bajku o závisti". Pokud se Vás zeptám, jaký je Váš názor na onu věc, abych ho mohl posoudit a případně svůj názor opravit, pak neumíte nebo nechcete odpovědět a opět jen napíšete další urážky o "řvaní o závisti" a o "slaboduchých a podvodnících".
To máte zcela pravdu. Nicméně,pokud jste si někde nějaké pojištění u někoho sjednal,obracejte se vždy a pouze na něj. S jakýmkoliv problémem,dotazem i pojistnou událostí.Nejlépe ví,jakým způsobem vám může pomoci,a zcela jistě pokud mu nejde jen o jeho prospěch vám pomůže. Pokud ne,najděte si jiného ochotného správce,kterému důvěřujete,převedte smlouvu do jeho správy .Není nic jednoduššího. Držím palce...
Jistě, rád se jej zeptám - on mi podrobně vysvětlí, která výluka se zrovna na můj případ vztahuje :-) Aneb jak se říká, za rozbité okno dostanu od pojišťovny jiné (nebo žádné) peníze podle toho, jestli mi ho rozbije zloděj, vandal, vichřice nebo já sám. Proto je nutné napřed vědět která situace nastala a za jakých okolností, shromáždit důkazy a pak teprve uplatňovat nárok :-)
Já Vás chápu,je to složité. Nebudu popírat,jsem z branže.Můj klient ,můj pán. Od klienta chci nejprve vědět co potřebuje pojistit,o co má obavy a zbytek je na mě.Mojí povinností je připravit optimální zajištění za které se nebudu v případě pojistné události stydět především já,protože zrovna klient spoléhá na to,že bude uspokojen s pojistným plněním. Každý z branže přesně ví,s čím za ním klient přijde,a nechci být v roli ,že mu řeknu,že to zrovna zajištěno nemá. Jedině tak si klienta udržím a nebude mi pendlovat od pojišťovny k pojišťovně. Jsem tu od toho,abych klientovi následně pomohl k tomu,na co čeká. Nebudu mu recitovat,že na tohle je výluka.Pomůžu mu a poradím, jsem tu od toho.Chci pouze spokojeného klienta,protože jen spokojený klient mi dá doporučení.V tutu chvíli nekouká na to,jestli jeho pojistka je o 50 kč dražšší než má soused.Prodávám své jméno,ne jméno pojišťovny.