„Jelikož jsem na dovolené nakonec neměla žádný zdravotní problém, ráda bych se zeptala, zda mohu získat zpátky své cestovní pojištění.“
Pan "redaktor" se dívce za názor vysmívá, ale nebylo by vůbec od věci část nečerpaného pojistného pojišťovnou vracet, zase tak stupidní názor mě to nepřipadá /a o bankrotu pojišťovny nemůže být samozřejmě vůbec řeč/ - stupidní mě tu připadá zcela někdo jiný, že pane "redaktore". lž
No nevím, mně to přijde podobné, jako kdyby si někdo vsadil sportku nebo koupil los, nic nevyhrál a pak to reklamoval, že chce peníze zpět. Ono to přirovnání k loterii je podle mne docela přesné - lidé si "vsadí" na to, že se jim něco stane. Těm co se nic nestalo, ti "prohráli" a jejich peníze jdou těm, kterým se něco přihodilo a "vyhráli".
Takže pokud by se pojistné vracelo, jaksi by nezbylo na ty, kteří mají na pojistné plnění nárok.
Myslíte cenu papíru, na kterém je vytištěný? Však ten papír ani ten tisk nebyl Váš! Nehledě na to, že jeho cena je zanedbatelná. :-) Ale teď vážně. Podle mne je zloděj ten, kdo Vám sebere peníze (nebo něco jiného) násilně proti Vaší vůli. Ale u sázení své peníze dáváte dobrovolně a možná i rád. Neříkejte mi, že v trafice Vám u hlavy drží pistoli a slovy "Vsaď si, nebo tě zastřelím!" Vás nutí sázet. Za ty peníze si nekupujete výhru, ale ŠANCI na výhru. Jediný způsob, jak v nějaké loterii zaručeně vyhrát, je založit si vlastní (pochopitelně v ní ale musí lidé sázet).
Možná by to prošlo jako nějaký marketingový tahák :-) , případně kdyby za vrácení pár procent pojistného klient potvrzoval, že v pojistném období nedošlo k žádné škodě (a tudíž ji nebude uplatňovat už nikdy v budoucnu). Ale z čistě finančního hlediska je to samozřejmě nesmysl, protože se to dá brát i tak, že se klienti takhle skládají na ty, kdo škodu utrpí - peníze jsou použity pro jiné a není co vracet.
Ono to v zásadě není nemožné, jen s tím musí počítat cena pojistky. Tj. cenu mírně navýšit a poté vyplácet bonusy v případě neplnění, takhle funguje např. Klubová pojišťovna. A dalo by se říct, že je to princip i bonusů i dalších pojistek (například povinné ručení), jen zde se ta sleva poskytuje z pojistného na další období.
I u těch loterií to někdy funguje, zaznamenal jsem, že jedna loterijní společnost vracela cenu tiketu, pokud sázející neuhodl ani jedno číslo
Je to spolek, který má hlavní cíl, odrbat klienta. Slibují jistoty, zachování investic, pomoc v nouzi... a přitom je to spolek na stejné úrovni jako jsou prodejci předražených krámů. Rozdíl žádný, taktiky pavouků, či hyen, které jsou vzrušené jen z představy lehce lapené kořisti. Za několik desetiletí bezeškodní historie mám na účtu slušnou částku a rozhodnu se o ní zcela samostatně. Ale mzdy mají pohádkové. Průměr v jejich byznysu se pohybuje kolem 75 tisíc korun. Kdo z vás to má?
Cílem každého podnikání je vydělat peníze. Pokud nejste spokojen se svou mzdou, brání Vám něco zkusit štěstí (tj. začít pracovat) v pojišťovnictví? Přijde mi, že spousta lidí nadává (závidí) na úspěchy jiných, ale než aby udělali něco pro to, aby se měli stejně dobře, tak by byli mnohem raději, kdyby se nedařilo těm druhým (zkrátka ono známé rčení o sousedově koze).
Mnš zase přijde, že spousta lidí reaguje jen první signální soustavou. A kdykoli slyší kritiku, jeho mozek nestačí na nic více, než bajku o závisti. Je mi takových mentálně/mozkově retardovaných spoluobčanů líto. Těchto mozkově handocapovaných je ale strašně moc, co kromě závisti žádný jiný argument nedokáží vypustit.
Zajímavé, jak z jedné věty o většině je najednou "neustálá argumentace" o všech. Dobrá, ještě mne napadá, že by to mohlo být něco jako paranoia. Ve smyslu: "Když má někdo takovou mzdu, pak už nezbývají peníze na to, abych já měl mzdu, kterou si zasloužím a kterou bych měl, kdyby ten dotyčný dostával méně." Pokud to není ani paranoia ani závist, co to podle Vás je? A prosím zkuste být měně záhadný bez náznaků a narážek a narovinu napsat, co si myslíte / víte.
Ještě zpátky k Vašemu staršímu příspěvku, kde píšete: "A kdykoli slyší kritiku ...". Přijde mi, že jste usoudil, že se příspěvek Martina Luthera vztahuje i na mě a že v tomto oboru pracuji, což není pravda.
Přebral jsem si to asi takto. Já mám na něco nějaký názor, který je nejspíš v rozporu s Vaším. Proto jsem podle vás "mentálně/mozkově retardovaný" a můj "mozek nestačí na nic více, než bajku o závisti". Pokud se Vás zeptám, jaký je Váš názor na onu věc, abych ho mohl posoudit a případně svůj názor opravit, pak neumíte nebo nechcete odpovědět a opět jen napíšete další urážky o "řvaní o závisti" a o "slaboduchých a podvodnících".
To máte zcela pravdu. Nicméně,pokud jste si někde nějaké pojištění u někoho sjednal,obracejte se vždy a pouze na něj. S jakýmkoliv problémem,dotazem i pojistnou událostí.Nejlépe ví,jakým způsobem vám může pomoci,a zcela jistě pokud mu nejde jen o jeho prospěch vám pomůže. Pokud ne,najděte si jiného ochotného správce,kterému důvěřujete,převedte smlouvu do jeho správy .Není nic jednoduššího. Držím palce...
Jistě, rád se jej zeptám - on mi podrobně vysvětlí, která výluka se zrovna na můj případ vztahuje :-) Aneb jak se říká, za rozbité okno dostanu od pojišťovny jiné (nebo žádné) peníze podle toho, jestli mi ho rozbije zloděj, vandal, vichřice nebo já sám. Proto je nutné napřed vědět která situace nastala a za jakých okolností, shromáždit důkazy a pak teprve uplatňovat nárok :-)
Já Vás chápu,je to složité. Nebudu popírat,jsem z branže.Můj klient ,můj pán. Od klienta chci nejprve vědět co potřebuje pojistit,o co má obavy a zbytek je na mě.Mojí povinností je připravit optimální zajištění za které se nebudu v případě pojistné události stydět především já,protože zrovna klient spoléhá na to,že bude uspokojen s pojistným plněním. Každý z branže přesně ví,s čím za ním klient přijde,a nechci být v roli ,že mu řeknu,že to zrovna zajištěno nemá. Jedině tak si klienta udržím a nebude mi pendlovat od pojišťovny k pojišťovně. Jsem tu od toho,abych klientovi následně pomohl k tomu,na co čeká. Nebudu mu recitovat,že na tohle je výluka.Pomůžu mu a poradím, jsem tu od toho.Chci pouze spokojeného klienta,protože jen spokojený klient mi dá doporučení.V tutu chvíli nekouká na to,jestli jeho pojistka je o 50 kč dražšší než má soused.Prodávám své jméno,ne jméno pojišťovny.
No já nevím, všichni na pojišťovny nadávají, ale já s nimi mám kladné zkušenosti.
Sousedem nabouraný blatník (lehce) - 10.500 Kč
Synovo naštípnuté zápěstí - 2500 Kč
Rozbité sklo ve dveřích (při bouřce) - uhrazeno
Synova nemoc na dovolené u moře - zpětně vše plně uhrazeno
Základem samozřejmě je, že si VŽDY PEČLIVĚ čtu, co podepisuji. Pak nemohu být překvapen.