Vlákno názorů k článku Neformální bankéři a moderní pobočka. Spořitelna ukázala nový koncept od ep - Štvou mě pobočky bank, kdy u jednoho stolu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2016 10:21

    ep (neregistrovaný)

    Štvou mě pobočky bank, kdy u jednoho stolu sedí tři klienti a vzájemně slyší, co kdo řeší. Bankéřka je schopná na celou halu zařvat zůstatek na účtu a jiné osobní citlivé údaje. Co taky trochu toho soukromí? Nebo moderní banka je hokynářství?

  • 21. 11. 2016 10:38

    neuvedu (neregistrovaný)

    Ano, "moderní" banka je hokynářství. Všude plakáty, co mají levně, teď ještě obchod s energií. Připadá mi to jak v Albertech, kde po vystání nekonečné fronty na kase vám nabídnou sušenku, nikoliv však zdarma jako nějakou omluvu za to ponížení stát tak dlouho ve frontě.
    I v ČS vám budou "poradci" aktivně - ochotně nabízet jejich "superprodukty". U mě je poradce ten, kdo mi poradí, ne mě něco od nich doslova vnutí. Proto nesnáším prodejce (většinou elektra), kde vám hned po vstupu do prodejny, bez dání času na rozkoukanou, chtějí poradit s výběrem, i když jdete třeba jen na čumendu. Jsem natolik svépravný, abych v případě zájmu o nějaký výrobek sám vyhledal prodavače, aby mi poradil s výběrem.
    Jinak ale děkuji konzervativním klientům ČS, že se nechají odírat a platí poplatky za cokoliv (i když sami určitě tvrdí, že neplatí). Mám akcie ČS, nepodařilo se jim donutit mě k jejich prodeji, a rok od rok vyšší dividendy, které ae z velké části jinak odtékají do Rakouska.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).