Vlákno názorů k článku Neformální bankéři a moderní pobočka. Spořitelna ukázala nový koncept od DrVopylecVokurka - To je vtip roku - ČS a "zdravé...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2016 7:41

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    To je vtip roku - ČS a "zdravé finance" nebo spojeni ČS a "šetřit". To je asi něco jako "studený oheň", že? Dílčí produkty ano, specifické potřeby velkých podniku taky, ale programy jako blue a podobné nesmysly? Komplexní péče o retail klienta od ČS a ještě výhodně? Hahaha...

  • 16. 11. 2016 9:43

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    Na druhou stranu musím ale upřímně říct, že bankéřky na nové pobočce vysloveně zaujaly.

  • 16. 11. 2016 14:15

    qwertz (neregistrovaný)

    Inteligentní jedinec si zřídí portoflio bankovních služeb u poskytovatele, který mu vyhovuje. Méně bystrý jedinec se neustále musí přesvědčovat v diskuzi, že ON si to nastavil správně, zatím co ti ostatní jsou blbci.

    A ještě tu pohádku o nejlepším účtu "zadarmo".... Tu máme obvzlášť rádi. Nejlevnější salám v Kauflandu s pomletými psy i s boudama je taky nejlepší kulinářský zážitek, protože cena vole.... :)

  • 16. 11. 2016 14:34

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    Každý může reagovat na propagandu, demagogii a reklamu (čti NEHORÁZNÉ LHANÍ) po svém. Upozornění, že tomu tak není, je minimum. Jinými slovy, jestli já (jakožto FO) musím snést všudypřítomné mantry o výhodnosti služeb, které se na mne valí ze všech kanálů a které pro mne výhodné nejsou může ČSAS snést to samé.

    Rozjetí diskuze je určitě dobrá věc, já se většinou z diskuzí pod články tady na Měšci dozvím mnohem zajímavější věci než z článků samotných.

    Vámi zmiňovaná cena za nic je zvlášť u ČSAS tak do očí bijící, že se do ní dobře trefí opravdu každý. Chápu, že klienti, kteří to tak u ČSAS nemají z toho musí být zoufalí. Tak to ale je. Chceš platit za něco (to samé) co je jinde zadarmo? Ok, jdi do ČSAS.

  • 16. 11. 2016 14:59

    qwertz (neregistrovaný)

    Pomiňme fakt, že to čtete dobrovolně, takže vaše ublížené kecy o tom, jak něco musíte snášet jsou úsměvné. Vaše osobní preference se vůbec nemusí shodovat s osobními preferencemi ostatních, a už vůbec nejsou garantem toho, že jste si dobře vybral.

    Jako současný/bývalý klient poloviny low-costu a současně taky ČS považuju tvrzení o tom, že jinde dostanete to samé zdarma za naprostou demagogii nejhrubšího kalibru. Jenže hubu si musí natlouct každý sám.

  • 16. 11. 2016 15:15

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    To nejsou žádné ublížené kecy, zkrátka jen názor na článek, na skutečnosti a na reakce. Vidíme to zkrátka v zásadě zcela opačně. To je celé. Moje zkušenost hovoří nějak. Vaše zkušenost hovoří nějak. Způsoby užívání mohou být natolik odlišné, že obě varianty můžou platit zároveň. nebo taky ne. Každý si to musí rozhodnout sám. Já si stojím za tím co jsem napsal.

  • 16. 11. 2016 15:34

    qwertz (neregistrovaný)

    Jestliže uvádíte, "že musíte snášet ty všudypřítomné mantry....", pak to jsou prostě kecy. Jste-li přesvědčen, o negativní úrovni tohoto poskytovatele bankovních služeb, pak je s podivem proč vůbec mrháte svým časem na čtení tohoto článku a posměšné výkřiky v diskuzi. Navrch jistě kritika je vítaná, ale vy jste uvedl pouze afektované hodnocení bez argumentace (např. máte takovou a takovou zkušenosti s tím a tím produktem a jinde to dělají jinak).

    Záhadou zůstává odkud jste vyrozuměl, "že to vidíme zcela opačně", když jsem se na adresu kvality služeb ČS doposud nevyjádřil.

  • 16. 11. 2016 17:44

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    Reklamní sdělení do mě ČSAS pere všemi možnými kanály, web, TV, Facebook a prostřednictvím "odborných" článků, které často bývají jen přetiskem PR prohlášení. Co se týká rozdílného pohledu tak Vy tvrdítem že "tvrzení o tom, že jinde dostanete to samé zdarma za naprostou demagogii nejhrubšího kalibru." Já tvrdím, že to je pravda. To jen tak pro příklad.

  • 16. 11. 2016 18:34

    qwertz (neregistrovaný)

    To je naštěstí velmi snadno vyvratitelné tvrzení. Úplně postačí, když jmenujete bankovní ústav/službu se kterými ČS srovnáváte.

  • 16. 11. 2016 19:06

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    Ok, třeba běžný účet. Na ten jsem pomyslel jako první. Já mam Fio 4 ks. Využívám k běžným operacím prevody, trvalaky, inkasa, platby kartou a vybery. Účet 1 cca 80-120 položek měsíčně, účet 2 do 10 položek, účet 3 do 7 položek a ucet 4 cca do 400 položek mesicne.Vse za 0. Kolik by me to stalo v csas?

  • 16. 11. 2016 20:11

    qwertz (neregistrovaný)

    Na to vám neumím odpovědět. Ale rozhodně nedostanete k podpisu smlouvu s šikanozními OP, plnou podporu banky 24/7, možnost kreditní karty a navázání dalších produktů, stejně jako vlastní bankomat na každém rohu. "To stejné" prostě nedostanete bez ohledu na cenu.

    Vy mi teď jistě odpovíte, že nic z toho nepotřebujete, a smlouva, kterou podepíše jen zákazník mdlého ducha je vám ukradená, protože banka nic z toho proti vám nepoužije. Podejte si ruku s userem TomasMarny, který tady hulákal podobné nesmysly roky, než se z něj stal největší odpůrce této banky na místním fóru.

  • 16. 11. 2016 21:11

    DrVopylecVokurka (neregistrovaný)

    No, je to samozřejmě o tom rozsahu a způsobu používání. Se smlouvou jsem tedy žádný problém nezaregistroval, šíře služeb je u ČSAS větší, to je bez debat. Problém je v tom, že pro mne osobně to co používám u toho FIA je přesně to co potřebuji. Cena u ČSAS je příplatek za možnosti, které nepotřebuji a nevyužiji. Kdybych byl u ČSAS tak zase používám, to co používám, ale nedoplatím se. Proč bych to dělal. Nemám důvod. A jak jsem si všiml v mém okolí, mají to tak všichni co jsou u ČSAS. Používají stejné transakce jako já, žádné zvláštnosti, depozita, šeky, směnky, akreditivy a já nevím jaké blbosti, ale platí jak mourovatí. Takže jako "Zdravé" bych finance od ČSAS rozhodně neoznačil. Jo když má někdo VIP konto z nějakého důvodu opravdu zadara u ČSAS (ne že jim to platí přes poplatky za tzv. investice) tak to je zase něco jiného. Pro masu podle mě platí, že "Stejné je stejné". Platba kartou od FIA je stejná jako platba kartou od ČSAS. Kdo pozná rozdíl? Jinak TomášeMarného jsem teď delší dobu neviděl (tady), doufám, že je OK.

  • 19. 11. 2016 11:29

    Poipop

    Šikanózní OP nemám ani ve své bance. Ono je totiž otázka co berete jako šikanózní. Pro jiného to šikanózní být nemusí. Plná podpora 24/7, záleží co potřebujete.Ve své bance jsem nějakou podporu za 10 let potřeboval možná dvakrát. A než abych volal v 1 v noci, tak to raději fakt vyřeším ráno. A že nejde nastavit příkaz v sobotu večer je vcelku jedno, protože pravděpodobně stejně odchází až v pondělí. Ale ok, pro někoho to může být podstatné. Na druhou stranu ve své bance mám podporu na telefonu od 8 rána do 10 večer 7 dní v týdnu. To mne bohatě stačí.
    Kreditní kartu má dnes snad každá větší banka. Ale kreditní kartu nevybírám podle toho kde mám svůj čet, ale kde mne nabídnou lepší podmínky, něco navíc. Možnost dalších produktů. To myslíte možnost hypotéky? Možnost životního pojištění? Investic? Penzijka? Atd? Stejně jako u karty se nedívám, kde mám účet, ale kde dostanu lepší podmínky. Je možná fajn mít vše u jednoho ústavu - slespoň mne z banky nevolají at si u nich zařídím tohle a tamto, protože to už mám, ale když je to nevýhodné? Drahé, s mizernými pojistnými podmínkami atd, proč to mít v tom jednom ústavu? To bych byl padlej na hlavu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).