Dovolím si nesouhlasit Můžete vejít "do ulice", i "na ulici". Proto "projít až na Jindřišskou ulici" je správně podobně jako "projít až do Jindřiššské ulice". Navíc v prvním případě se očekává pokračování děje (následná chůze po ulici a třeba hledání té pošty), ve druhém případě vejdete do ulice a šlus. ;-)
To je vtip roku - ČS a "zdravé finance" nebo spojeni ČS a "šetřit". To je asi něco jako "studený oheň", že? Dílčí produkty ano, specifické potřeby velkých podniku taky, ale programy jako blue a podobné nesmysly? Komplexní péče o retail klienta od ČS a ještě výhodně? Hahaha...
Inteligentní jedinec si zřídí portoflio bankovních služeb u poskytovatele, který mu vyhovuje. Méně bystrý jedinec se neustále musí přesvědčovat v diskuzi, že ON si to nastavil správně, zatím co ti ostatní jsou blbci.
A ještě tu pohádku o nejlepším účtu "zadarmo".... Tu máme obvzlášť rádi. Nejlevnější salám v Kauflandu s pomletými psy i s boudama je taky nejlepší kulinářský zážitek, protože cena vole.... :)
Každý může reagovat na propagandu, demagogii a reklamu (čti NEHORÁZNÉ LHANÍ) po svém. Upozornění, že tomu tak není, je minimum. Jinými slovy, jestli já (jakožto FO) musím snést všudypřítomné mantry o výhodnosti služeb, které se na mne valí ze všech kanálů a které pro mne výhodné nejsou může ČSAS snést to samé.
Rozjetí diskuze je určitě dobrá věc, já se většinou z diskuzí pod články tady na Měšci dozvím mnohem zajímavější věci než z článků samotných.
Vámi zmiňovaná cena za nic je zvlášť u ČSAS tak do očí bijící, že se do ní dobře trefí opravdu každý. Chápu, že klienti, kteří to tak u ČSAS nemají z toho musí být zoufalí. Tak to ale je. Chceš platit za něco (to samé) co je jinde zadarmo? Ok, jdi do ČSAS.
Pomiňme fakt, že to čtete dobrovolně, takže vaše ublížené kecy o tom, jak něco musíte snášet jsou úsměvné. Vaše osobní preference se vůbec nemusí shodovat s osobními preferencemi ostatních, a už vůbec nejsou garantem toho, že jste si dobře vybral.
Jako současný/bývalý klient poloviny low-costu a současně taky ČS považuju tvrzení o tom, že jinde dostanete to samé zdarma za naprostou demagogii nejhrubšího kalibru. Jenže hubu si musí natlouct každý sám.
To nejsou žádné ublížené kecy, zkrátka jen názor na článek, na skutečnosti a na reakce. Vidíme to zkrátka v zásadě zcela opačně. To je celé. Moje zkušenost hovoří nějak. Vaše zkušenost hovoří nějak. Způsoby užívání mohou být natolik odlišné, že obě varianty můžou platit zároveň. nebo taky ne. Každý si to musí rozhodnout sám. Já si stojím za tím co jsem napsal.
Jestliže uvádíte, "že musíte snášet ty všudypřítomné mantry....", pak to jsou prostě kecy. Jste-li přesvědčen, o negativní úrovni tohoto poskytovatele bankovních služeb, pak je s podivem proč vůbec mrháte svým časem na čtení tohoto článku a posměšné výkřiky v diskuzi. Navrch jistě kritika je vítaná, ale vy jste uvedl pouze afektované hodnocení bez argumentace (např. máte takovou a takovou zkušenosti s tím a tím produktem a jinde to dělají jinak).
Záhadou zůstává odkud jste vyrozuměl, "že to vidíme zcela opačně", když jsem se na adresu kvality služeb ČS doposud nevyjádřil.
Reklamní sdělení do mě ČSAS pere všemi možnými kanály, web, TV, Facebook a prostřednictvím "odborných" článků, které často bývají jen přetiskem PR prohlášení. Co se týká rozdílného pohledu tak Vy tvrdítem že "tvrzení o tom, že jinde dostanete to samé zdarma za naprostou demagogii nejhrubšího kalibru." Já tvrdím, že to je pravda. To jen tak pro příklad.
Ok, třeba běžný účet. Na ten jsem pomyslel jako první. Já mam Fio 4 ks. Využívám k běžným operacím prevody, trvalaky, inkasa, platby kartou a vybery. Účet 1 cca 80-120 položek měsíčně, účet 2 do 10 položek, účet 3 do 7 položek a ucet 4 cca do 400 položek mesicne.Vse za 0. Kolik by me to stalo v csas?
Na to vám neumím odpovědět. Ale rozhodně nedostanete k podpisu smlouvu s šikanozními OP, plnou podporu banky 24/7, možnost kreditní karty a navázání dalších produktů, stejně jako vlastní bankomat na každém rohu. "To stejné" prostě nedostanete bez ohledu na cenu.
Vy mi teď jistě odpovíte, že nic z toho nepotřebujete, a smlouva, kterou podepíše jen zákazník mdlého ducha je vám ukradená, protože banka nic z toho proti vám nepoužije. Podejte si ruku s userem TomasMarny, který tady hulákal podobné nesmysly roky, než se z něj stal největší odpůrce této banky na místním fóru.
No, je to samozřejmě o tom rozsahu a způsobu používání. Se smlouvou jsem tedy žádný problém nezaregistroval, šíře služeb je u ČSAS větší, to je bez debat. Problém je v tom, že pro mne osobně to co používám u toho FIA je přesně to co potřebuji. Cena u ČSAS je příplatek za možnosti, které nepotřebuji a nevyužiji. Kdybych byl u ČSAS tak zase používám, to co používám, ale nedoplatím se. Proč bych to dělal. Nemám důvod. A jak jsem si všiml v mém okolí, mají to tak všichni co jsou u ČSAS. Používají stejné transakce jako já, žádné zvláštnosti, depozita, šeky, směnky, akreditivy a já nevím jaké blbosti, ale platí jak mourovatí. Takže jako "Zdravé" bych finance od ČSAS rozhodně neoznačil. Jo když má někdo VIP konto z nějakého důvodu opravdu zadara u ČSAS (ne že jim to platí přes poplatky za tzv. investice) tak to je zase něco jiného. Pro masu podle mě platí, že "Stejné je stejné". Platba kartou od FIA je stejná jako platba kartou od ČSAS. Kdo pozná rozdíl? Jinak TomášeMarného jsem teď delší dobu neviděl (tady), doufám, že je OK.
Šikanózní OP nemám ani ve své bance. Ono je totiž otázka co berete jako šikanózní. Pro jiného to šikanózní být nemusí. Plná podpora 24/7, záleží co potřebujete.Ve své bance jsem nějakou podporu za 10 let potřeboval možná dvakrát. A než abych volal v 1 v noci, tak to raději fakt vyřeším ráno. A že nejde nastavit příkaz v sobotu večer je vcelku jedno, protože pravděpodobně stejně odchází až v pondělí. Ale ok, pro někoho to může být podstatné. Na druhou stranu ve své bance mám podporu na telefonu od 8 rána do 10 večer 7 dní v týdnu. To mne bohatě stačí.
Kreditní kartu má dnes snad každá větší banka. Ale kreditní kartu nevybírám podle toho kde mám svůj čet, ale kde mne nabídnou lepší podmínky, něco navíc. Možnost dalších produktů. To myslíte možnost hypotéky? Možnost životního pojištění? Investic? Penzijka? Atd? Stejně jako u karty se nedívám, kde mám účet, ale kde dostanu lepší podmínky. Je možná fajn mít vše u jednoho ústavu - slespoň mne z banky nevolají at si u nich zařídím tohle a tamto, protože to už mám, ale když je to nevýhodné? Drahé, s mizernými pojistnými podmínkami atd, proč to mít v tom jednom ústavu? To bych byl padlej na hlavu.
Nonstop otevřená pobočka na Hlavním nádraží? Super. Ale proč to, proboha, zabíjí tím, že tam nebudou mít pokladnu? Dokážu si představit situaci, že právě těsně před odjezdem někdo zjistí, že má zablokovanou nebo ztracenou platební kartu, takže by bylo dobré, kdyby alespoň v jedné pobočce mu byli schopni okamžitě pomoci - vydat nouzovou hotovost, případně přímo i na místě vyrobit náhradní platební kartu (i kdyby to měla být nějaká anonymní), vyměnit cizí měnu (zrovna na Hlaváku, kde jsou zlodějské směnárny se spreadem 5 % a poplatkem 9,5 % by se to fakt hodilo) a podobně.
Případně něco takového by mohlo být i na letišti, mohli by poskytovat i bezpečnostní schránky (pokud klient zjistí, že s sebou má něco, co si např. nemůže vzít do letadla, nebo nechce či nemůže (např. zbraň) vzít do zahraničí.
Ano, "moderní" banka je hokynářství. Všude plakáty, co mají levně, teď ještě obchod s energií. Připadá mi to jak v Albertech, kde po vystání nekonečné fronty na kase vám nabídnou sušenku, nikoliv však zdarma jako nějakou omluvu za to ponížení stát tak dlouho ve frontě.
I v ČS vám budou "poradci" aktivně - ochotně nabízet jejich "superprodukty". U mě je poradce ten, kdo mi poradí, ne mě něco od nich doslova vnutí. Proto nesnáším prodejce (většinou elektra), kde vám hned po vstupu do prodejny, bez dání času na rozkoukanou, chtějí poradit s výběrem, i když jdete třeba jen na čumendu. Jsem natolik svépravný, abych v případě zájmu o nějaký výrobek sám vyhledal prodavače, aby mi poradil s výběrem.
Jinak ale děkuji konzervativním klientům ČS, že se nechají odírat a platí poplatky za cokoliv (i když sami určitě tvrdí, že neplatí). Mám akcie ČS, nepodařilo se jim donutit mě k jejich prodeji, a rok od rok vyšší dividendy, které ae z velké části jinak odtékají do Rakouska.