Vlákno názorů k článku Náhrady škody se můžete dočkat! od LK - To je snad poprvé, co vidím upřímnou reakci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2003 8:29

    LK (neregistrovaný)

    To je snad poprvé, co vidím upřímnou reakci na způsobené problémy. Ostatní instituce, reagující na kritiku v Měšci, většinou reagují stylem "nepodařilo se ověřit", "nebylo možné prokázat", "vše bylo v souladu s obchodními podmínkami", "možná se to stalo, ale jsme přesvědčení, že s našimi službami jsou klienti spokojeni", "došlo k nedorozumění" a podobné kecy. Stačí si otevřít stránku Zlámaných grešlí a číst si vyjádření jednotlivých institucí.

    Chybu může udělat každý, dle mně je důležité, jak se k chybě instituce postaví. A přístup CS k pochybení (omluva, nezatloukání a příslib řešení) se mi opravdu líbí, jen doufám, že ten problém byl opravdu výjimkou.

  • 2. 6. 2003 17:24

    JirkaZ (neregistrovaný)

    Co je platná upřímná reakce, když chaos tam trvá i nadále. Zapomněli mi připsat vklad na účet, nevědí, kdy jsme smlouvu uzavřeli, slíbená odpověd obratem na stížnost nikde atd..
    Nemám rád chaos u finanční instituce, takže se s nimi loučím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).