Vlákno názorů k článku Na návštěvě u DIRECT Pojišťovny od anonym - Je až neuvěřitelné, jak tato pojišťovna oblbuje lidi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2009 22:19

    anonymní
    Je až neuvěřitelné, jak tato pojišťovna oblbuje lidi a snaží se dumpingovanými
    cenami nalákat další a další hloupé klienty. Je to podfuk a chtěl bych vidět, jak
    tato slavná a bezejmenná pojišťovna bude plnit své případné závazky.
    Kdopak zaplatí její bombastickou reklamu...? Určitě majitel, který nebude chtít
    vloženou investici vrátit.
  • 21. 11. 2009 12:31

    anonymní
    kdybys nebyl hloupej, neco by sis zjistil.

    jen pro tve info .... Direct vlastni RSA group ....a ta zrejme svym zavazkum dostoji.

    Year ending 31 December 2008 Group Results summary

    12 Months 2008 12 months 2007 Movement
    Net written premiums £6,462m £5,837m +11%
    Underwriting result £384m £278m +38%
    Combined operating ratio 94.5% 94.9% -0.4pts
    Operating result £867m £814m +7%
    Profit before tax £759m £670m +13%
    Profit after tax £586m £628m -7%



    * RSA has over 20 million customers worldwide.
    * The Group currently manages £14.7 billion of investments.
    * The Group has shareholders' fund of £3.8 billion.
    * RSA is a member of the FTSE4Good Index.
    * We employ around 22,000 people worldwide.
  • 21. 11. 2009 20:04

    mm (neregistrovaný)
    Vsak na povinne ruceni je to uplne sumak... V pripade plneni poskozenemu ukazes cislo pojistky a tim to pro tebe konci... Je blbost platit drazsi povinne ruceni!
  • 22. 11. 2009 1:09

    uživatel je totálně anony (neregistrovaný)
    Není to až zase tak pravda. Specielně tahle pojišťovna drží rekordy v odmítání pojistného plnění. Nízké ceny jsou sice fajn, ale má mechanismy na to, aby se vykroutila z mnoha plnění které klient požaduje. Na webu o tom jsou nějaké články, žádná jiná pojišťovna nemá v podmínkách tolik výjimek jako Direct.
  • 1. 12. 2017 11:59

    hana (neregistrovaný)

    Tak to je naprostá pravda,pojistovna Direct není schopná plnit své závazky,odmítá odpovídat na meily,pořád se čeká,NEKOMUNI­KUJE,ABY NEPLATILA

  • 22. 11. 2009 10:36

    anonymní
    Blbům jako seš ty ze srdce přeji, aby v případě nehody narazili na někoho, kdo má ještě horší pojišťovnu než oni sami.
  • 22. 11. 2009 10:21

    Pan X (neregistrovaný)
    1. Znáš někoho osobně komu direct pojišťovna nevyplatila peníze? 2. Já jako člověk, který si sjednal POVku neřeším, já svou zákonnou povinost splnil. 3. Asi nemáš vůbec tucha o čem mluvíš. Podívej se třeba na Českou pojišťovnu, na její hierarchii, počet zaměstnanců a počet budov které musí spravovat. Obchodníci mají vysoké provize. U Directu to vypadá, trošku jinak... náklady nejsou tak velké, telefoní operátoři asi nemají tak vysoké provize...
  • 22. 11. 2009 15:12

    More Than a UK (neregistrovaný)
    Zdravim y UK. Dovezl jsem si tu svoje auto z Ceska a po nejake dobe pojistil u zdejsi pojistovny More Than, coz byla nutnost pro provozovani auta. Mam drazsi pojisteni, protoze mam levostranne rizeni. Nikdy jsem auto online nepojistoval, takze jsem do More Than volal a vse vyresil pres telefon. A kdyz jsem se zaradil mezi sve britske kolegy, tak nevim o nikom, kdo by tyto veci resil jinak nez pres telefon nebo internet. Tady v UK je asi 6 velkych pojistoven, co maji masivni a agresivni reklamy na online. S likvidaci neni problem, co mam z doslechu, ale nemohu posoudit, jeste jsem neboural :)

    Samozrejme, ze znam Direct, ale jinak mi tato pojistovna nic nerika a tak nejak me dodnes ani nebrala, povinne jsem v Cesku mel u Kooperativy. Zato nyni velmi dobre znam RSA, tu zna v UK kazdy. Takze pokud Direct = RSA, nevidim jediny problem v pojisteni cehokoli u nej. V UK jim bezi docela masivni reklama na pojistovani kocek a psu, sranda se na to divat :)
  • 20. 7. 2018 20:41

    Pacák (neregistrovaný)

    Pokud se chcete seznámit s někým komu Direct odmítl plnění, jsem k službám. V Německu mi vlivem roztažnosti paliva unikl benzín z nádrže. Zasahovali požárníci. Direct odmítl plnit protože jde o neodbornou manipulaci s plnicí pistolí nebo technickou závadu. Odpověděli takto:

    Máte jakékoli dotazy nebo se jen chcete poradit? Napište nám na e-mail info@direct.cz nebo zavolejte na Klientskou linku 221 221 221.
    zásah požárníků za asistence policie
    Na základě všech doložených dokumentů a v souladu s pojistnými podmínkami a zákonnými ustanoveními jsme ukončili šetření pojistné
    k přetečení benzínu při tankování do Vašeho vozidla došlo v důsledku neodborné manipulace či technické závady na výdejní pistoli stojanu
    Z výše uvedených skutečností vyplývá, že jsme nuceni uzavřít spis škodní události bez náhrady.
    manažer likvidace pojištění majetku a odpovědnosti
    Vladimír Struška

    Odpověděl jsem:
    Přeji dobrý den,
    reaguji na odůvodnění zamítnutí plnění. Uvádíte, že "k přetečení benzinu došlo neodbornou manipulací nebo závadou na plnicím hrdle, nikoliv provozem vozidla…". Mám pochybnosti o správnosti tohoto zdůvodnění. Vždyť ani němečtí policisté nepochybovali o tom, že jde o pojistnou událost. Abych se ujistil, že pojištění povinné odpovědnosti, jež mám u vaší pojištovny, není jen pro mé klidné spaní, prosím o odpověď, jak budete řešit následující situace:

    1. Špatně zabrzdím automobil, ten se rozjede a způsobí škodu. Ačkoliv jde o neodbornou manipulaci s pákou ruční brzdy, budete hradit způsobenou škodu?

    2. Vlivem nepřiměřené rychlosti způsobím nehodu. Opět jde o neodbornou manipulaci s plynovým pedálem. Jak budete zde postupovat? Nedočkám se stejné, zamítavé, odpovědi?

    3. Na dálnici mi upadne kolo a způsobí havárii jiného vozidla. Neplníme, měl jste si zkontrolovat upevnění kol! Odpovíte v tomto smyslu?

    Ve všech těchto případech jde o neodbornou manipulaci nebo technickou závadu. Jaká je vaše definice technické závady a neodborné manipulace?

    Moji odpověď berte jako projev nesouhlasu s vaším rozhodnutím. O přezkoumání budu usilovat u nezávislých orgánů. Ačkoliv jde zdánlivě o malou částku, kterou bez problémů uhradím, jde o princip. Mohl bych se dočkat podobného zklamání při závažnějších okolnostech. Proto budu požadovat podrobnější vysvětlení.

    Podotýkám, že benzinové nádrže mopedů, motocyklů a automobilů plním odborně bez nehody již přes padesát let. Doposud jsem si myslel, že pro mimořádné události mám pojištění. Pojištění je právě pro případ, že já,  někdo jiný udělá chybu  nebo dojde k technické poruše. Pokud to neplatí nemá smysl (u vaší pojišťovny) být pojištěn.

    Ing. Jan Pacovský

    Dále jsem je požádal o uvedení paragrafů podle kterých zamítli plnění. Podle toho, jak budou reagovat buď soud, uveřejnění.

  • 22. 11. 2009 15:34

    Dalibor Z. Chvátal
    Dumpingovanými cenami? Vy jste asi nezkoušel ceny Directu, že? Tato pojišťovna umí být i 2x dražší než její konkurence. Ceny má úplně normální, pro některé klienty jsou výhodné, pro jiné drahé. Direct není jen o cenách, ale o celkové nabídce služeb, tj. cena + co za ni dostávám a jak zobrazuje riziko.
  • 26. 8. 2018 18:41

    Pacák (neregistrovaný)

    Zřejmě tak, že bude minimalizovat plnění. V Německu mi vytekl benzín plnicím hrdlem nádrže. Zasahovali tamější požárníci. Stálo to čtyři tisíce. Direct odmítl plnění z povinného pojištění za škody z provozu motorového vozidla. Uvedli kuriózní důvod: Povinné ručení se nevztahuje na neodbornou manipulace a technické závady. Později, po mé stížnosti, tvrdili, že povinné ručení se nevztahuje na zaparkované vozidlo. Případ řeší ČOI.

  • 6. 9. 2018 15:41

    kukyna (neregistrovaný)

    S touto pojišťovnou mám velmi špatnou zkušenost. Klientem pojišťovny mi byla způsobena škoda na vozidle, kterou jejich mobilní technik řádně zdokumentoval, určil díly /způsobené pojistnou událostí/ na výměnu, ale likvidátor si toto upravil k obrazu svému a jeden, finančně nákladný díl, neuznal, což nehápu. Jeden zaměstnanec pojišťovny, který to vidí na vlastní oči, řekne ano a druhý,který to vidí na fotkách, řekne ne. Celou záležitost také předám kontrolním orgánům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).