Je neprofesionalní u tohoto serveru, že neoznačuje články, které se zaměřují pouze na jednu společnost a nekriticky ji vychvalují či popisují (PR článek). Tyto články by měly být nějak odlišeny, protože se v podstatě jedná o reklamu konkrétní společnosti. Chápu tedy, že osoba, která v komentáři tyto články "fakt může" je asi nekritický příznivec společnosti Cetelem.
Chápu Váš názor. A souhlasím, že tento článek je naprosto nekritický. Ale to je správně, cílem seriálu Na návštěvě totiž není článek postavený na kritickém zkoumání, nýbrž neutrální představení té či oné společnosti. Jednoduchý náhled pod pokličku s popisem, co všechno dělá a čím se zabývá. PR text vypadá jinak.
Nezávislý server se takto nechová, aby nekriticky popisoval konkrétní společnost. Prostě to vidím tak, že se jedná o placenou prezentaci konkrétní společnosti, tak by to mělo být přiznáno a pak je v pořádku, že společnost budete prezentovat v pozitivním světle až do nebes. Pokud je to jinak, tak je to neprofesionální. Proč je to zrovna Cetelem? Proč to není někdo jiný? Kdo rozhoduje o výběru? Nedělejte z nás blázny.
Plácáte kraviny. Není to první článek typu "na návštěvě" na tomto portále. De-facto se jedná o sérii článků ukazující finanční instituce zevnitř. Uplně stejně píší zajímavé článk portály třeba o počítačovém hardware nebo automobilech. Zajdou na návštěvu, nafotí, zdokumentují jak se co dělá, jak která firma funguje, a vůbec to neznamená, že za měsíc třeba nenapíší kritickou recenzi produktu dané společnosti...
O tom, kdo tady plácá kraviny či fotí kraviny, by se mohly vést ještě dlouhé diskuze. Zřejmě jste nepochopil, o co mi šlo. Aby se tento typ článku označoval jako PR článek, neřekla jsem, že by se o těchto věcech nemělo psát. Pokud chce server být nezávislý a profesionální, tak se obávám, že prezentace s plyšákem či maskotem moc důstojná není. Plyšáky mám spojeny s dětmi.
Kraviny plácáte vy. Tvrzení o tom, že si cetelem zaplatil tento článek považuji minimálně za velmi úsměvné. Jak jsem řekl, článků typu "na návštěvě" vznikají stovky, a prakticky nikdo je za PR článek nepovažuje, viz například:
To že může novinář nakouknout pod pokličku různých společností zabývajících se různým businessem je věc naprosto běžná, a zcela nepochybně patří k dobré PR strategii každé společnosti takové akce pro veřejnost či novináře pořádat. Někde dokonce návštěvnící za prohlídku platí (viz různé technicky zajímavé objekty). Takže doporučuji klid a mokrý hadr za krk...