Bohužel, nikde není v žádných podmínkách (Vodafone, mBank) napsáno, že na tento tarif nemůžete přejít ze svého stávajícího tarifu pokud k tomuto tarifu máte již zvýhodněný telefon.
Pokud jste se upsal s tarifem a zároveň jste k tarifu dostal mobilní telefon za zvýhodněnou cenu, zavázal jste se, že budete po 24 měsíců plnit určité minimální plnění. Na stránkách VODAFONE k případnému přechodu na jiný tarif píší, že je to možné ale je nutno zachovat ono min. měsíční plnění.
Bohužel, oddělení VODAFONU, kde řeší takzvané speciální tarify vůbec přejít na tento tarif neumožňuje (že nemohu na tento tarif přejít, díky tomu, že mám ke svému stávajícímu tarifu telefon mi bylo sděleno operátorkou na základě vyplnění žádosti přes mBank).
Absolvoval jsme několik telefonátu a zatím bez výsledku.
Klamavá reklama....