Vlákno názorů k článku mVolání s mBank a Vodafone. Neurazí, ale není pro každého od hans33 - Zdravím všechny, hned první vyúčtování, které mi přišlo dnes...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 12. 2013 20:52

    hans33 (neregistrovaný)

    Zdravím všechny,
    hned první vyúčtování, které mi přišlo dnes 16.12.2013 od Vodafonu, nesedí. Mám mVolání mini, tedy za 300 Kč 300 minut, FUP 300 mb, 100 minut do zahraničí. První vyúčtování mi došlo na 453,- Kč, což jsem koukal jako blázen. Když jsem projel detailně vyúčtování ze sámošky, zjistil jsem, že 133 Kč mám naúčtováno za připojení k internetu. To tedy ale nedává smysl, když net má být zahrnut v paušálu, o překročení nemůže být ani řeč, téměř vůbec jsem neserfoval, nemluvě o tom, že za překročení se nic neplatí, pouze má dojít ke zpomalení. Volal jsem tedy ihned na operátora, slečna mi zprvu tvrdila, že je to tím, že se tam překrývali ty dva paušály (ten předchozí a ten stávající), což je tedy opravdu nesmysl, protože za a) předchozí vyúčtování bylo řádně uhrazeno a internet byl opět součástí paušálu, jen fup bylo 150 mb (opět ani náhodou nevyčerpáno), b) k překrytí došlo dva dny tzn. 16.11.2013 mi začalo nové zúčtovací období, ještě pod starým paušálem, dne 18.11.2013 mi aktivovali mVolání mini. Tedy starý paušál běžel dva dny (16. a 17.11.). Na otázku, proč mám tedy za dva dny netu pod starým paušálem platit nesmyslných 133,- kč, když jsem nikde nic nepřekročil a všechno zaplatil, mi slečna nedokázala odpovědět. Tolik přece nestojí ani připojení na internet přes nabíjecí kartu (to je tuším 24 Kč/den nebo tak), takže částka 133,- Kč je skutečně podivná a vysoká. Pokud máte podobnou zkušenost nebo znáte odpověď, napište, díky. Já budu čekat na to, co vymyslí "odborníci" od vodafonu, kteří na to mají čas až 10 dnů.

  • 18. 12. 2013 20:17

    Alfee (neregistrovaný)

    Já si s operátorkou pokecal a objednal ten tarif od mbank za 300,- dle toho obrázku na www.vodoafone.cz/mvolani, předpokládal jsem, že jde o mvolání mini a né nějaký poskládaný paskvil z jejich stávajících produktů.

    Ale po aktivaci tarifu mi přišli sms
    o zavedení tarifu Fér 599 a slevě 50 % na tarif na 24 měs. (osahuje 100 min volání do CZ + Region 0 a1, SMS v CZ neomezeně, 300 MB dat),
    200 extra volných minut all net (do všech sítí) na 24 měs. zdarma.

    Veškeré tyhle informace si musí člověk dohledat. Ve smlouvě, co pak dorazí, nic člověk nenajde. Jen se dočte o 200 extra minutách a min. měsíčním plnění na 249,- Kč vč. DPH po dobu trvání smlouvy.

    Taky mě přišlo vyúčtování!!!

    Aktivoval jsem si tarif hned po ukončení hovoru s operátorkou, ale nový tarif běžel s termínem vyúčtování staré smlouvy. Takže jsem teď obdrže po 12 dnech využívaní první vyúčtovaní, kde je vyúčtováno
    poměrná část minulého tarifu,
    poměrná část nového tarifu (oněch 12 dnů),
    rozdíl Kč,- za nesplnění min. měsičního plnění do 249,- Kč.

    Rozdíl u mě dělá něco přes 100 Kč, protože jsem měl původní tarif jen udržovací tarif Odepiš za 12 Kč/měs, tak je jasné, že nemůžu splnit měsíční plnění. Nelíbí se mi, že za část měsíce požadují plnit za celý měsíc!

    Ještě jsem zvědav, na volné minuty do zahraničí, to se asi člověk musí strefit fo prvních 100 minut nebo bude to brát i dalších 200 minut z balíčku Extra minut, atd.

    Všimli jste si, že VF také upravil ceník, že už tam není +100 min do zahraničí, což je uvedeno v tomto článku. Ale nyní je přepracována, že PLUS zmizel, a dopsáno je 100 min do zahr. z volných minut?

  • 19. 12. 2013 19:41

    Alfee (neregistrovaný)

    Dnes jsem to vykomunikoval s operátorkou:

    - nesplnění min. měsíčního plnění něco přes 100 Kč automaticky a bez námitek vrátila v dobropisu

    - mVolání je tarif Fér 599 s 50% slevou na 24 mšsíců + 200 extra minut do všech sítí. Ale pozor 100 min do zahraničí se odebírá z těch prvních 100 minut v rámci tarifu, které jsou společné pro ČR i zahraničí. Až načnete balíček 200 min je to pouze do ČR.

    A nezapoměňte že bílé a modré linky (předvolby 81xxxx, 84xxxx) nejsou ve volných jednotkách (neplatí pro O2).

    Takže spokojenost a tarif doporučuji, i když je to KOČKOPES, a není to, co bylo slíbeno na začátku. Prostě když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, prostě marketingový podvodníci jako každej druhej...

  • 17. 1. 2014 11:23

    Jana (neregistrovaný)

    Ahoj, no je to tak, jak píšeš, tiež som si to teraz aktivovala. A tých 100 minút do zahraničia-platí iba v prípade prvých prevolaných 100 minút. Takže ak si ich minieš volaním do ČR, tak máš potom smolu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).