Vlákno názorů k článku Můžete se na nás spolehnout, říká Česká spořitelna a vsází na emoce od Petr - Měl jsem tam dlouho účet, byl můj první...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 3. 2017 22:53

    Petr (neregistrovaný)

    Měl jsem tam dlouho účet, byl můj první a měl jsem k němu tak nějak vztah, pak ale jejich služby začaly vyvolávat právě emoce a to v převážné většině záporné. Stálé zdražování poplatků, když jsem sháněl půjčku, tak nabídnuté podmínky byly druhé nejdražší co jsem oběhl, neustálé obtěžování telefonáty a nabídky pseudoslužeb, ale tak nějak jsem stále věřil, že se to zlepší, jen to většímu ústavu holt déle trvá než zareaguje. K odchodu mě definitivně postrčilo to, že jsem na pobočce byl projevit nesouhlas se změnou, prý mám starý typ účtu a musím si udělat nový, kde poplatky budou dvakrát takové a paní na pobočce mě řekla, že když zavolám na jejich infolinku, tak tam mohu domluvit nejen že nezdraží, ale podmínky ještě lepší než mám současně. Když jsem se zeptal proč to neudělá sama, tak pravila že nemůže, že musím volat. Tak jsem odešel, nebudu svěřovat své peníze ústavu, který nevěří vlastním zaměstnancům. Prozatím jsem nikdy nelitoval, syn je jinde a manželka je právě ve stavu převádění účtu jinam.

  • 8. 3. 2017 23:11

    ČS (neregistrovaný)

    Stále nechápu, co klienty drží u těchto molochů kromě vlastní lenosti a neochoty měnit. ČS udělala ve své době geniální tah a naučila plnoleté studenty využívat její služby zčásti zdarma, jenže, potom se poplatky začaly neúměrně navyšovat. Ale zase mohla vsadit na širokou síť poboček a bankomatů. Dnes, se službami zdarma u konkurentů, včetně výběrů ze všech bankomatů ČS ztratila většinu výhod. Pokud si tedy klient nepotřebuje pokecat s lidmi na přepážce a přitom za služby zaplatit nehorázné poplatky. Ale zase lepší, než chodit oblažovat doktory s pseudoproblémy. Mám Equa a jsem spokojený.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).