Vlákno názorů k článku Mobilní aplikace pojišťoven. Co vlastně umí? od Jarmila - Od pojišťovny chci hlavně pojistku a pak plnění...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 4. 2014 10:55

    Jarmila (neregistrovaný)

    Od pojišťovny chci hlavně pojistku a pak plnění v případě události. Co je mi platné, když potřebuju doplnit pojistku o drobný detail, že se mnou operátorka na lince 10 minut kecá, vyhledává pojistku a vymýšlí si blbiny, když mi nakonec řekne, že musím na pobočku, že to, co chci, telefonicky nejde? Přitom na poště to měli za 5 minut a bez blbostí, jako že pojistka musí trvat aspoň půl roku a musí na ní být xx příchozích plateb atd. Na poště to šlo raz dva a bez opruzů (šlo o doplnění obmyšlené osoby do úrazovky u ČP). Blbinky typu her nebo mobilních aplikací si mohou vetknout do tmavých míst (jistý nesalonní výraz si doplňte dle libosti).

  • 18. 4. 2014 15:43

    petr.p (neregistrovaný)

    Já vždycky podávám stížnost, chtěl jsem navýšit u Allianz pojištění domácnosti, po telefonu nešlo, hnali mě k jakémusi "poradci" (to byl ten pracovník na přepážce, který tam zrovna seděl, když jsem přišel poprvé uzavřít smlouvu, ani jsem nevěděl, že mi bude přidělen jakýsi "osobní poradce" na věky věků). Tak mě to rozčílilo, že jsem podal výpověď. Jako satisfakci mi ale nabídli 10% slevu, tak jsem výpověď stáhl :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).