Ostatní nemohu hodnotit, ale třeba Česká pojišťovna by se měla jít zahrabat se svou WWW aplikací.
Jsou 100let za opicema, nejde tam nastavit e-mailové upozornění na nutnost zaplatit, natož aby Vám automaticky přišel platební příkaz e-mailem - to si fakt myslíte, že jsem každý měsíc doma, abych četl nějaké trapné dopisy ?
Vůbec nemluvím o tom, že by mohlo jít online převádět "bonusy" na pojistky, bez nějakého trapného telefonování.
Pak mi totiž "mobilní aplikace" připadne jako takový - mají to ostatní, nesmíme zůstat pozadu.
Rozchoďte kvalitní služby na WWW, pak se hrńte do mobilních aplikací !
Od pojišťovny chci hlavně pojistku a pak plnění v případě události. Co je mi platné, když potřebuju doplnit pojistku o drobný detail, že se mnou operátorka na lince 10 minut kecá, vyhledává pojistku a vymýšlí si blbiny, když mi nakonec řekne, že musím na pobočku, že to, co chci, telefonicky nejde? Přitom na poště to měli za 5 minut a bez blbostí, jako že pojistka musí trvat aspoň půl roku a musí na ní být xx příchozích plateb atd. Na poště to šlo raz dva a bez opruzů (šlo o doplnění obmyšlené osoby do úrazovky u ČP). Blbinky typu her nebo mobilních aplikací si mohou vetknout do tmavých míst (jistý nesalonní výraz si doplňte dle libosti).
Já vždycky podávám stížnost, chtěl jsem navýšit u Allianz pojištění domácnosti, po telefonu nešlo, hnali mě k jakémusi "poradci" (to byl ten pracovník na přepážce, který tam zrovna seděl, když jsem přišel poprvé uzavřít smlouvu, ani jsem nevěděl, že mi bude přidělen jakýsi "osobní poradce" na věky věků). Tak mě to rozčílilo, že jsem podal výpověď. Jako satisfakci mi ale nabídli 10% slevu, tak jsem výpověď stáhl :-)