S nefér přístupem Uberu také nesouhlasím a podle mého názoru je velkým rizikem, svěřit se někomu, kdo o taxikařině vůbec nic neví. V několika případech ale v článku dochází k dezinformaci. Zkouška z taxametru vždy probíhá na tom přístroji, který si vyberete. Na výběr je ze všech běžných druhů na trhu. Meteorologie jen v sedě neprobíhá. Musí se načíst během jízdy, podle GPS. Jede se na malém úseku a vyhodnocuje se ujetá vzdálenost a cena. Žlutou kartičku na počkání v 99% případů obratem nedostanete, čekací lhůta je 14 dní. Když je to dříve, zavolají. Co ještě autor pozapomněl v nákladech uvést, je platba za dispečink. Bez něj to nejde. Navzdory různým aplikacím, jako je třeba Liftago, pokud chce člověk vydělávat, musí si platit "drát". Cena se liší podle zjištěné práce. Dispečink který dá vydělat více, stojí samosebou více, třeba 8.500,- měsíčně. jiné stojí méně, počítám že i 2.500,-. ;)
Ad dispečinky, aplikace apod., to je jasné, další náklady. To bude předmětem dalšího článku.
Zkouška: jak jsem koupil, tak prodávám. Na zkoušce byla jen Torola MPT 4. Nicméně asi je to podle daného města, co město, to jiný přístup.
Metrologie v sedě probíhala, dokonce minimálně 4x. Že je to špatně je jiná věc. Popisuji jen to, jak to probíhalo u mně. Možná je to opět tak, že co jeden inspektorát ČMI, to jiný přístup.