Vyzkoušel jsem zřízení účtu přes bankovní identitu, která je v nabídce (kromě toho nabízí ještě návštěvu pobočky a telefonní mLinku na pražské číslo). Všechny údaje vyplněny, vše mělo být OK, čekalo se jen na zaslání SMS (podepsání smlouvy přes SMS). Ale po 2 - 3 minutách se objevilo v okně s žádostí objevilo hlášení, že takto smlouvu podepsat nelze, protože musím zajít na pobočku. OK, zkusil jsem přes bankovní identitu jiné banky, opět totéž. Nechápu, v čem je problém - IČO mám již 20 let, pokaždé jsem byl v plusu. Takže mám pocit, že mi chtějí borci z mBank "z očí do očí" na mKiosku vnutit nějaké další produkty. Díky, nechci, kvůli 3 tisícovkám bonusů nehodlám někde v nákupním centru (jinde v okolí totiž banka pobočky nemá) poníženě žebrat o bankovní účet.