Dobry den.Mam hypoteku u M Bank 1,5 roku pri prevodu hypoteky od GE Money nebyl zadny problem do 14 dnu hotovo.Ale beda jakmile jsem chtel prevest zastavu hypoteky na jiny byt.Cela o perace za 10 tisic trva jiz 2,5 mesice a konec v nedohlednu.Zaměstnanec banky nám řekl, že na vyřízení každého papíru mají podle smlouvy 30 dnů, což je opravdu do nebe volající tempo. A za ten poplatek 10 tisíc mi nikdo za celou dobu nezavolal, nenapsal ani nijak jinak neinformoval, co mám doložit, jak to mám vyplnit a tak. Vždycky jsem si musela zavolat z vlastní iniciativy a poptat se na tyto informace já. První převod na katastru jsme si vyřídily mi za 600 Kč a druhý převod jdeme vyřídit též, protože tam banka tu složku posílá už 2 týden a na to mi nemáme čas. Takže co si nevyřídíš sám, to nemáš (heslo). Naprosto vysilující jednání, které vás dovede k šílenství. Během této celé záležitosti dali 2 lidé (se kterými jsme mimo jiné také jednali) v bance výpověď, takže si nás přehazovali jak horký brambor, strácely se doklady a podobně. Takže je to opravdu pouze internetová banka, ale jak musíte něco řešit, tak je to velký problém. Dle informace, kterou jsme získali z této banky odcházejí schopní lidé, kteří již neunesly nepořádek, který v bance zřejmě nastal.
To jsou opravdu šílené omalovánky. Mám několik účtů, takže mám s čím porovnávat - toto je je fakt nejhorší změna bankovního webu kterou jsem zažil. Je to absolutně nepřehledné, nedodělané a pro bankovní sféru rozhodně nevhodné. Toho kdo to schválil, bych ihned propustil. Měl jsem do této změny služby mBanky celkem rád - nyní však hledám jinou, nedá se na to koukat. Byl jsem klientem od jejího vzniku - škoda ....
Ahoj,
mám kamarádku, která má přítele, a on má MBank. Prý je s ní spokojen. Pokud chcete, můžete si u ní založit konto třeba zde
http://www.ipropagace.cz/mkonto/?a_box=nre8hc9w
Doporučuji :)
V roce 2014 jsme refinancovali hypotéku na byt u mBank (původně od Modré pyramidy). Na začátku si trochu vymýšleli jaké dokumenty potřebují, ale po cca 6 týdnech jsme ji získali. Tak jsme platili, platili až jsme ji 3. ledna 2019 doplatili. V zástavní smlouvě k mHypotéce bylo uvedeno, že po doplacení zašlou dokumenty pro smazání zástavy na katastru a zrušení vinkulace pojištění nemovitosti do 10 kalendářních dnů po obdržení výzvy. Hned 3.1.2019 jsem odeslal doporučeně dopis do sídla mBank, kde jsem jim oznámil doplacení hypotéky a že žádám o zaslání požadovaných dokumentů. Tak jsem tedy čekal. Dny ply nuly a nic. 30.1.2019 jsem volal na mLinku, slečna nebo paní mi řekla, že vše probíhá automaticky do 30 kalendářních dnů od doplacení hypotéky. Řekl jsem ji tedy, že počkám do následujícího týdne. Volal jsem tedy pak 4.2.2019, 5.2.2019, 8.2.2019, 12.2.2019, 14.2.2019. Stále jsem slyšel sliby, třeba, že to dnes nebo max. zítra odesílají, popř. že zaurgují požadavek na oddělení, které tyto dokumenty odesílá atd... Při těchto telefonátech jsem si občas rýpnul, že jestli by také byli takhle vstřícní ke klientům, kteří by se např. o pár zpozdili s platbou nebo že ve smlouvě jsou tisícové a desetitisícové sankce ze strany klienta, ale pokud něco zkazí banka, tak se nic neděje a samozřejmě to zamluvili... Když jsem je ž ádal, aby na oddělení, které odesílá smlouvy zavolali přímo, tak prý to nejde, opět jsem si rýpnul, že asi chudáci z tohoto oddělení jsou zavření v trezoru a ani jejich kolegové z mLinky se k nim nedostanou :-) Pro dokumenty bych si i zajel na centrálu osobně, ale taktéž toto nejde. 18.2.2019 jsem konečně obdržel dokumenty poštou. Byly odeslány 15.2.2019, ale datum na dokumentech je uvedený 1.2.2019, takže 2 týdny někde ležely. Slušný pořádek :-) Jinak jenom jedna operátorka se omluvila za zdržení, ostatní slovo omluva neznají. V dopise, ve kterém mi dokumenty zasílali se taktéž žádná omluva neobjevila... Před 10 lety byla mBanka super, ale postupem času to bylo od desíti k pěti (poplatek za vedení účtu, když nepoužívá te kartu, zpoplatněný druhý a další převod ze spořícího účtu na normální atd.). Před 10 lety by na mBank platil slogan jiné nízkonákladové, ale úspěšné banky "I banku můžete mít rádi" , ale nyní je to bohužel zkostnatělá banka, které moc nezáleží na klientech.