Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku mBank: Recenze a zkušenosti z Čech i z Polska od P.C. - se založením účtu sou trochu jiné: 26. 11. Vyplnění...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2008 18:00

    P.C. (neregistrovaný)
    se založením účtu sou trochu jiné:

    26. 11. Vyplnění internetového formuláře - Žádost o založení účtu pro 2 osoby
    30. 11. Telefonát z banky, že mohu navštívit nově zřízený mKiosk
    8. 12. Návštěva banky se záměrem podepsat smlouvu - systém nefungoval - zapsali si nás a slíbili, že v pondělí zavolají. Nezavolali.
    18. 12. Podepsání smlouvy v bance (pro mne osobně a manželku na základě plné moci) a předání jednoho dostal aktivačního balíčku
    19. 12. Telefonát z banky, že ještě nelze aktivovat, ať chvíli posečkám, a upozornění na chybějící aktivační balíček
    29. 12. Rozbalení aktivačního balíčku a aktivace
    30. 12. Zaslání peněz do mBanky
    3. 1. Návrat peněz z mBanky - účet neexistuje
    4. 1. Návštěva banky - sdělili mi, že účet stále není aktivní, že plnou moc nelze použít... Požádal jsem tedy o zaslání aktivačního balíčku pro manželku kurýrem
    7. 1. Odeslání 10,- Kč do mBanky
    8. 1. Hurá, mám na účtu 10,- Kč
    11.1. Manželka na kurýra stále čeká...

    A kdy asi přijdou objednané karty?
  • 11. 1. 2008 18:31

    anonymní
    Tak nejake pozitivni zkusenosti:

    Ct 3.1. - navsteva FC v Brne, lehce zmatena obsluha mi vytvori mKonto i eMax behem 10 minut, oba ucty okamzite aktivni...
    Po 7.1. - odeslany penize na mKonto i eMax
    Ut 8.1. - pripsany penize na mKonto i eMax
    St 9.1. - prisli platebni karty

    Don't worry, be happy :-)
  • 11. 1. 2008 22:41

    anonymní
    taky trochu pozitiva
    1. dnes v mKiosku v Kotve zalozen za 10 minut - pani trosku nervozni tvorila se u kiosku fronta - asi jedina v cele Kotve :-)
    2. mkonto a mlinka aktivovana vecer pres inet taky za par minut
    3. uvidime jak to cele bude fungovat...
  • 13. 1. 2008 23:55

    Mex (neregistrovaný)
    No, doufám, že oproti popisu platební karty přišly a nikoliv přisli :o))

    Ale jak vidno, je to zase o lidech, kteří to dostanou do ruky. Stejně jako u ostatních bank.

    Já se nedivím, že někdo má dobré zkušenosti se spořkou a jiný jí nemůže přijít na jméno. Bankovní služby totiž nejsou jen o poplatcích, ale stále více jsou a budou o lidech. Jeden blb v mBank dokáže pár desítek lidí otrávit natolik, že pohrdnou i bezplatnými službami, stejně jako jedna fakt dobrá bankéřka ve spořce dokáže pár lidem zpříjemnit jejich služby natolik, že zapomenout na nehorázné poplatky za každé kouknutí na výpis.
  • 14. 1. 2008 8:08

    anonymní
    A stovky blbů ve spořce dokáží znevážit snahu o poctivou práci několika málo jedinců, kterým nejde jen o bouchání smluv, ale o spokojenost a informovanost klienta.
    Jinak na váš názor z 11. 1. 10:37: Měšec čtu celkem často, ale takovýchto komplexních článků o jiných bankách jsem mnoho nečetl , neřknu-li že žádný. Vždy se jednalo jen o část z portfolia služeb; to spíše reakce čtenářů pak rozebíraly mnoho a mnoho problémů našci kamapeliček esero a člověk se nestačí divit, že tu některé megalomány mohou ještě být a že jim ČNB neodebere licenci (ta je ale podmíněna výši kapitálu a ne úrovní služeb.

    "Navíc papírové vzory na pobočkách už prý vůbec neskladují" - to myslíte, že je po podepsání klientem a nascenování skartují? Vždycky se podpisák v pobočce, kde byl vyhotoven, "skladuje", takže pracovník při jakýchkoliv problémech na monitoru může využít papírovou formu podpisáku, ale jen tam, kde jej mají. V "cizí" pobočce, kde mají podpisák jen na monitoru, se samozřejmě na papírový pdopisák nedostanou.

    Domnívám se, že 90 % klientů z řad fyzických osob nepodnikajících může mBank vyhovovat, nepotřebují asi uskutečňovat platby do zahraničí či dělat dokumentární inkasa. Bude jim stačit, když jim na účet dojde výplata a zaplatí nějaké platby místo uhánět na poštu se složenkami. Ale řada občanů je opravdu konzervativních a říkají si "co kdyby" např. musel na pobočku (s čím?) a tak raději dál budou nadávat na tu svou kampeličku esero s tím, že tam zajdou osobně jednou za rok popřát šťastný a veselý ...

    " ...všichni zdaleka nemají možnost jít jinam." "Lidé brblají nad poplatky bank, ale když mají možnost jít jinam, tak stejně nejdou a zase jen brblají." Ale i ti, co mají možnost jít jinam, mají k dispozici internet nebo telefén, stejně nejdou.
  • 14. 1. 2008 9:38

    Mex (neregistrovaný)
    Asi je to jen věc názoru, ale myslím si, že i v té spořce je to naprosto stejné jako v jakékoliv jiné firmě poskytující služby. Blbci jsou v drtivé menšině, ale kazí jméno té mase poctivých tak výrazně, že si lidé, jak ovšem přináleží naší přirozenosti, pamatují mnohem více špatné zkušenosti než ty dobré. No schválně, když se budeme bavit o nějaké firmě, jejíž služby jste nějakou dobu využíval (a nemusí jít jen o banku), budete si spíš pamatovat, že jste s nimi byl desetkrát spokojený a nebo to, že vás jednou naštvali a vytočili.

    Pokud jde o ty články – když má banka v portfoliu dva účty, jednu kartu a dva úvěry, tak se dá hodnotit velmi snadno. Jinde se holt musejí soustředit vždy jen na jedinou část, protože by z toho byl neskutečný maglajs.

    Co se týče podpisových vzorů v KB, odkud mám nejpřesnější informace – na pobočkách se papírové smlouvy a vzory skutečně neskladují, ale po nascanování se odesílají kamsi na jedno místo pro všechny pobočky v republice. Víc o tom nevím, pokud mi ale nevěříte, zeptejte se v nějaké komerčce sám.

    A zase jsme u osobního pohledu. Já si myslím, že vašich 90% je hodně nadsazené číslo. Z titulu své profese mám bankovnictví dobře zmapované a znám také požadavky klientů a současně i jejich motivaci. Pořád mi připadá, že mnoho lidí včetně vás, se dívá na svět jen svýma očima a moc nebere v potaz, že celé ekonomicko-společenské skupiny mohou mít naprosto rozdílný pohled na stejnou věc.
    Dám vám konkrétní příklad – ČS je považována za velmi drahou banku. Jenže účet u nich má přesto obrovské množství lidí a navzdory tomu, že klienty hodně ztrácejí, stále se najdou ročně desetitisíce takových, kteří si u nich nové účty otvírají. Na trhu už mnoho let působí ovšem jiné banky, které obdobné služby poskytují také a jen přechodem k nim by každý z klientů ČS mohl ušetřit i polovinu toho, co zacvaká spořce. Přesto se žádný exodus nekoná a to ani u poplatkově citlivých klientů, kteří koukají jen na poplatky a na nic jiného. Proč by se to mělo ze dne na den změnit?
  • 14. 1. 2008 15:44

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    ČS se musí neustále capit rostoucím ziskem. Pro pár akcionářů je to dobré, ale pro naprostou většinu lidí - klientů to znamená odírání.
    Divím se, co je tam drží. ... Největší fór je, že si právě klienti ČS myslí, že ostatní banky jsou stejně špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně ... přičemž se nesetkali s něčím lepším.

    Nebo obdobný případ z automobilové branže:
    škodofkáři si myslí, jak je jejich auto NEJ - bezpečné, levné, vybavené, krásné... Opak je pravdou: předražené, s minimální výbavou ve standardu a s důstojnou výbavou za příplatek nebo až u lépe vybavených verzí, když za ty peníze získáte značkový vůz o třídu výš ... A přesto si tyhle nevzhledné kraksny lidé kupují ...
  • 14. 1. 2008 16:59

    Mex (neregistrovaný)
    Když už se tady musíte pořád opakovat s jedněmi a těmi samými příklady, doporučte nám tedy, která banka a které auto jsou nejlepší. Vy to musíte vědět, když víte naprosto přesně o každém jednom člověku, jakou měl motivaci ke zřízení účtu ve spořce a ke koupi škodovky.
  • 15. 1. 2008 11:30

    Jyxo (neregistrovaný)
    Se spořkou i se škodovkou máte naprostou pravdu. Dalo by se tu vypsat spostu dalších výrobků a institucí, které jsou OUT.
    Asi jste se dotkl zarytých majitelů kont v ČS a uživatelů škodovek, kteří si nejsou schopni přiznat (nebo si opravdu nevidí ani na špičku nosu), že mají předražený šunt ...
  • 15. 1. 2008 14:10

    Mex (neregistrovaný)
    Tak ještě jednou. Poraďte, páni odborníci, nám neznalým bankovnictví a nehoněným v automobilové branži. Které auto je nejlepší? Který účet je nejvýhodnější. Jo a promiňte, že neuvedu ani to, jakou by mělo mít moje auto výbavu, motorizaci, karosérii a cenovou relaci. To vám je určitě jasné, když automaticky víte, co je nejlepší. Obdobně s účtem. Nepovím vám ani jestli bydlím na vesnici nebo ve městě, jak daleko mám k nejbližšímu bankomatu, kolikrát měsíčně bych rád platil u obchodníků a kolikrát platit skutečně mohu, jesti chci nějaký úvěr nebo spíše investice. Jestli preferuji osobní návštěvy nebo přímé bankovnictví a kolik jsem ochotem platit. To všechno je přece podružné při rozhodování.
  • 23. 1. 2008 19:51

    Sagitarius (neregistrovaný)
    Já si myslím, že spousta lidí co má účet u ČS jsou starší lidé.
    Mají svou setrvačnost a konzervativnost.
    Třeba svou babičku, mamku a další starší členy rodiny bych do nějaké mBank nepřemluvil. Až se populace výrazně omladí, tak se změní i zastoupení klientů bank.
    Je to ale jen moje domněnka, možná se mýlím.
    Já mám účet u ČS protože jsem bývalý pracovník.
    Měsíčně platím 70 - 90 Kč za účet.
    Ale také využívám Bonus program při placení kartou.
    Za body už jsem objednal batoh, kuchyňské struhadlo, čepici.
    Jsou to věci za stokoruny ale když to rozpočítám, tak měsíčně vlastně platím polovinu čili 45,- Kč. A to není zas tak špatné.
    Nyní si také zakládám účet u mBank a jsem zvědavý jak budu spokojený.
    Když se mi mBank bude líbit, tak účet u ČS zruším.
  • 24. 1. 2008 15:16

    anonymní
    No to jste vytáh na světlo "program" na úrovni. Taky jsem ho kdysi snažil využít, ale nebylo na co. Tenkrát byly některé poplatky v rámci reklamních akcí odpouštěny, a tak jsem si vybral z "atraktivní" nabídky nějaké spotřební zboží. Když mi přišlo, myslel jsem, že se někdo spletl. Byl to klasický sortiment od Vietnamců. Na obrázku to vyypadlo lépe, brzká nefunkčnost na sebe nedala dlouho čekat. Nevím, jak je to tady s reklamacemi, když jde vlastně o jakési "dary". Raději si však o pár korun připlatím a budu mít jistotu, že když budu chtít někde platit kartou, že se to povede, budu-li chtít vybrat z bankomatu, budou v něm peníze a i jinak budu fungovat, zavítám-li bez objednání na pobočku, že se mi tam bude někdo věnovat a hlavně bude i znát problematiku a budou jim i fungovat počítače, bud-lio chtít zaplatit u obchodníka kartou, že to rovněž bude fungovat - a tyto jistoty jsem v ČS v žádném případě neměl! Možná nějaký důchodce, co neví co s časem, mile rád přijde opakovaně do pobočky nebo k bankomatu, já si kvůli návštěvě některé z poboček nemíním brát dovolenou - jak mají nevyhovující otevírací hodiny.
    Co znám zaměstnance ČS, tak nemají vůbec přehled o konkurenci a trvdošíjně hájí jen to svoje, i když je to mnohdy pěkný paskvil. A to musíte mít veden u ČS účet i po skončení pracovního poměru?

    Jen pro informaci: mám účet za 169,-- CZK, kde je jinak vše běžně používané zdarma. Včetně 2 platebních mezinárodních embosovaných Vis včetně pojištění. Nevím, na kolik vyjdou samostatně v ČS, u mé banky stojí samostatně po 750,-- CZK, tedy rozpočítám-li 1500,-- CZK na měsíc a odečtu od 169,--, stojí mne vedení účtu jen 44,-- CZK měsíčně! Komfort obsluhy nesrovnatelný. Vše funguje jak má.

    Jen doufám, že až si tuto chválu přečtou majitelé banky, nebudou chtít kráčet ve stopách ČS a dvouciferního růstu meziročního zisku a nezdraží vedení účtu i karty na dvojnásobek ...
  • 25. 1. 2008 21:50

    Sagitarius (neregistrovaný)
    Já nic od ČS-vietnamců nedostal. Batoh je Husky, struhadlo Tescoma, čepici netuším, ale mají jí v Drapa sportu za skoro 800,-
    Asi jste dlouho neviděl katalog.
    Máte špatné zkušenosti, já teda zírám. Bankomat používám zřídka, platím kartou, ale když už tak mi bankomat vždycky "dal".
    Na pobočku ani nepáchnu, mám internetbanking, ale nikdy jsem neměl negativní zkušenost, jen někdy trochu víc lidí.
    Kartou platím stále a ještě se mi nestalo, že by nefungovala, na některých benzínkách to ale trvalo déle a někdy až napodruhé transakce prošla.
    Tedy nic tragického.

    Co to máte za banku ? Nezmínil jste ji.
    Mně přijde 169,- Kč na moje potřeby vysoká částka, mých 70-90,- Kč se mi zdá hodně, proto půjdu k mBank
    Embosovanou kartu opravdu nepotřebuji a mám pocit, že solventního klienta neznačí embosovaná karta ale spíš kreditka.
    S emboskama se machruje ve 20 let starých amerických filmech.
  • 17. 2. 2008 14:05

    lubos (neregistrovaný)
    já měl vše vyřízené do 14 dní od podpisu smlouvy,doručené kurýrem i s plat.kartou,takže někde to jde a rychle.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).