Miluji názor borce, který doporučí volat asisteční službu 1224. Volal jsem jednou , děkuji. Hovor za cenu kterou nenajdete nikde a vyjde asi na 8 Kč za minutu a přepojí Vás na odtahovku Vaší pojišťovny. Ti přijedou, auto odtáhnou do servisu. Z pojišťovny Vám na telefonu ani neporadí, jak vyplnit záznam, nahlásit na pojišťovnu musíte taky sám, a když si vyberete svůj servis, tak Vám ještě melou něco o tom, že si musíte vybrat jejich smluvní.. Cože ? Já si auto servisuju tam, kde mám důvěru, ne kde mne někdo pošle.. Ještě, že mám svůj servis. Zavolám, když může majitel, dojede za mnou k nehodě i s odtahem, když ne, pošle nějakého mechoše. Na servise u kávy vše nahlásí na pojišťovnu, a stará se on. Řeší i platbu s pojišťovnou a jak ho kolikrát poslouchám, nejraději by je někdy poslal víte kam.. Kecy a kecy.. neznám nikoho, kdo má s pojišťovnou zkušenost dobrou.. Ale těch špatných znám dost.. Takže pán z asociace si nevidí na špičku nosu a nebo kecá.. Však jej platí pojišťovny nějakým společným příspěvkem, tak komu asi bude pochlebovat.. Tak asi
Bývá dobré přečíst si pojistné podmínky, což samozřejmě 80% lidí nedělá, protože je to pod jejich úroveň, a patříš mezi ně. Takže ten požadavek na smluvní servis může znamenat, že při první pojistné události nepřijdeš o bonus. Protože jsi ovšem chytřejší a dáš to kámošovi do garáže, o bonus přijdeš a pak budeš všude na internetu vřeštět, co jsou to v té pojišťovně za sv-ně.