Hlavní navigace

Marketing Hypoteční banky vede Kateřina Krásová

Redakce

Z Hypoteční banky odešla do Plzeňského Prazdroje, aby se po třech letech vrátila zpět.

Doba čtení: 1 minuta

Novou ředitelkou marketingu Hypoteční banky se 1. září 2015 stala Kateřina Krásová. Na starost má hlavně přípravu marketingové a komunikační strategie banky, reklamní kampaně, public relations a interní komunikaci. Prostředí Hypoteční banky pro ni přitom není neznámé, před třemi lety zde již působila jako tisková mluvčí.

Kateřina Krásová začala získávat pracovní zkušenosti v DIRECT Pojišťovně – nejprve jako Risk Management Coordinator, poté na pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Následně pracovala jako tisková mluvčí Hypoteční banky, pozici manažerky komunikace a tiskové mluvčí pak vykonávala i na svém dosud posledním působišti v Plzeňském Prazdroji.

Absolvovala magisterské studium Marketingové komunikace se zaměřením na Public Relations na Vysoké škole finanční a správní v Praze.

Ve volném čase se ráda věnuje sportu a cestování.

Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky, (09/2015)
Autor: Hypoteční banka, a.s.

Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky, (09/2015)

Našli jste v článku chybu?