pokud vyjmu minoritní skupinku snobských klientů, kterým dělá dobře na bříšku, že jezdí na výlety s "pány němci" - troufnu si tvrdit, že zbylých 99% českých klientů neměckých cestovek jsou české krkny, co prostě ušetřily. takže filosofovat o tom, že se vlastně ušetřit nedá, vybrat pět zájezdů z několika set tisíc, a dokazovat cosi - to je člábek o ničem.
a na co ty kydy o německy hovořícícm delegátovi. a nutnosti německy napsat reklamaci? snad když jedu s němcema, umim nějakou lidskou řečí aspoň kejhnout. kdo neumí německy ani pozdravit, asi jede s čedokem.
já to ale hájím, já jsem taky krkna, na tom není nic špatného. kritizoval jsem článek, kde pisatel filosofuje nad tím, jak se s německou cestovkou nedá ušetřit. že desetitisíce účastníků hlasují nohama a peněženkou, a že to tedy asi výhodné bude - tato informace autora míjí.