Všichni říkají, že s E85 mají problém především stará auta.
Ale jak to tedy je s novými auty, u kterých ale není E85 výrobcem oficiálně schváleno?
Například takový koncernový 1.8T 20v (rok výroby 2009), nebo 1.8 TSI (r.v.2010)?
Jak moc budu riskovat čistým E85 a jak moc směsí půl napůl s N95?
Tyto motory se relativně inteligentně přizpůsobují kvalitě paliva, resp. jeho oktanovému číslu.
Tak tedy jak?
A jak moc je schopen servis poznat, že případná závada motoru byla způsobena E85? Jak velká šance je uhrát to na reklamaci?
Nějak mně to hlava nebere... Buď na to mám, koupím si pořádný auto a neřeším, jestli to žere 12 nebo 15 litrů N 98, nebo na to nemám, koupím si v akci i10 a spokojeně jezdím za 4,5 l N 95...
Jinak děkuji za opětovné potvrzení mé teorie, že mezi řidiči "koncernových" je abnormálně vyšší výskyt blbů než mezi řidiči aut ostatních značek.
A doufám, že to ten servis užene na podvod.
Mě zase hlava nebere ten Váš příspěvek. Zamyslel jste se třeba nad tím, že když si mnozí lidé kupovali auto (2 a více let zpět), nebylo ještě tohle palivo běžně k dostání? Víte, že i lidé, kteří mají např. 3-litry šestiválce nechávají svá auta upravit na LPG nebo E85, právě proto, aby ušetřili? Víte, že to není tak dávno kdy litr benzínu stál 22,50 zatímco teď stojí 33 Kč? Při té nížší ceně by málokdo řešil spotřebu nebo nějaké levnější palivo, ale při té současné už ano.
Napadlo Vás, že když si třeba někdo kupoval v minulosti auto, najel ročně tak málo km, že spotřebu neřešil, ale pak třeba změnil práci, najede 40 000 km ročně a přemýšlí nad tím, jak ušetřit za palivo??
Pokud nemáte názor k tématu, ale jen jakýsi výlev momentální změti myšlenek ("buď na to mám... a neřeším...") v mozku, radši příště nic nepište.