Klidně se navážete do Taxify, ale u mně rozhoduje jedině a jedině cena. Ukažte mi nějakou taxislužbu, se kterou mohu jet ze Chodova na Václavák za 100 Kč. Taková neexistuje, ale Taxify to umí. Je mi jedno, jestli mě veze Ahmed nebo Sergey. Je mi jedno, jestli mají nebo nemají přiblblé státní licence. Pane autore, je 21. století, nezajímají mě vaše citované zákony z 90. let. Je rok 2018. Mám mobil, pustím aplikaci a jedu. Rozhoduje, opakuji, jen a jen cena. Jedu s levnějším, je mi fuk, proč je levnější. Víc neřeším. Tečka. Pro ostatní: K92L8. Sleva 100 Kč na jízdu. Zadejte to appky a užijte si den bez nenažraných taxikářů a státu, který chce vše zdanit :-)
Až se vybouráte, bude vám také jedno, že vám bude zlámané hnáty rovnat kovář Pepa, protože ho to zrovna baví a vám je přece jedno, že na to nemá nějakou přiblblou státní licenci?
Na jednu stranu kritizujeme EET, že zlikviduje drobné přivýdělky typu babičky na tržnici, která prodává zeleninu, skalničky nebo květiny z vlastní zahrádky, prodává borůvky, nasbírané v lese, a na druhou stranu tleskáme nelegáĺnímu podnikání, které se schovává pod různé pláštíčky, třeba ten o sdílené ekonomice? Nějak se nám to zvrhlo. Nemám nic proti spolujízdě, taky jsem ji využívala, nemám nic proti občasnému přenocování, ale jsem proti, aby byly tytéž služby provozovány jako nelegální byznys.
Státní regulace je dobrý sluha ale zlý pán. Nechápu proč by nemohly tyto služby koexistovat vedle sebe - kdo chce koncesované taxi s proškolenym řidičem, drahou pojistkou a rok starou STK, pojede dročkou - kdo se chce jen zalevno popovýzt, naprosto mu dostačuje v podstatě jen jakýsi organizovaný autostop, použije nějaké taxify nebo uber. A co jako. Co je komu do toho? Proč by se mělo násilím státu nutit lidem jinou službu, než na jaké se poskytovatel a kupující svobodně domluvili. To je jako kdyby se výrobci LED žárovek regulovali podle legislativy na výrobu svící z velrybího tuku, protože obojí přece slouží ke svícení.
Organizovaný autostop by to bol, keby som nahlásil ze idem medzi ulicou A a B a niekto sa pridá... to je bla bla car. Ale Uber a Taxify su sprostredkovatelia osobnej dopravy spadajucej pod taxislužbu, ktorá je regulovaná zákonom. Teda, uber aj taxify nerobia nic zle, len to, ze si nepreveril dostatočne ( vsak kto by pre nich potom jazdil) poskytovateľov dopravy, pre ktorych tieto jazdy sprostredkováva. Ti co porusuju zakon su samotný vodici a im hrozí postih.
Ja som za online dispecing, nakolko poskytuju vela super moznosti, ako to, ze vidim kto po mna ide, kde je, viem si vybrať vodiča, vidim trasu a pod... ale nesúhlasím s tym, aby ti co dodržujú zakon boli za to trestaný tak, ze podnikajúci na čierno moze podliezť cenu, nakolko ma nižšie naklady!
Budete se divit, až se s Váma nějaký řidič vybourá, budete mít škodu na zdraví a skončíte třeba na vozíku. Pojišťovna totiž může plnění odmítnout, jelikož vozidlo nebylo pojištěno jako taxi a službu taxi provádělo, tzn. pro pojišťovnu to bylo v té chvíli nepojištěné vozidlo. Nárok samozřejmě máte, nicméně jaká bude vymahatelnost od řidiče. Ale může Vás ta ušetřená stovka či dvě hřát, až místo po svých budete drandit na invalidním vozíku...
"místo po svých budete drandit na invalidním vozíku..."
Tak tady je řeč přeci jen o vymahatelnosti peněz z řidiče vs pojišťovny. Takže jen pokud řidič uteče do zahraničí nebo zemře a nic po sobě nezanechá, tak až pak je to opravdu problém.
Do podobného případu se můžete dostat pokud řidič taxíku bude pod vlivem drog, nebo s alkoholem v krvi.
Podobný případ to rozhodně nebude. Pokud bude mít řidič taxíku pojištění taxíku, pojišťovna to poškozenému normálně proplatí a pak bude na řidiči vymáhat, což jí umožňuje zákon. Otázka je, jak by se pojišťovna postavila k plnění u nehody, kde vozidlo fungovalo jako taxislužba, ale mělo pojištění běžného automobilu. Nejspíš by plnit odmítla, protože by šlo o plnění bez právního důvodu...
V souvislosti s tím se zeptám: pokud budou oba tvrdit, že jde o náhodného spolucestujícího (jedu autem a vezmu stopaře, soused potřeboval odvézt na nádraží...), jak pojišťovna prokáže, že řidič jezdil jako taxi? A jak by to bylo v případě spolujízdy, tedy skutečného sdílení? Já jsem občas jela s www.spolujizda.cz (http://www.spolujizda.cz/index.php?page=jizdy&lng=cz), a to jak řidič, tak jako spolujezdec, ož jest tedy taky za úplatu, ale ti řidiči se tím neživí, jednou třeba sami dlouhou cestu a chtějí si cestou s někým popovídat. To je přesně ta sdílená ekonomika v ryzím slova smyslu, i když tady je ke sdílení občas používáno služební vozidlo, takže příjem jde řidiči rovnou do kapsy. Jak by to bylo v případě nehody u mnou popsaných situací? Copak budu jako pasažér někde žbleptat, že jsem za jízdu platila? Buďto ze mne bude stopař nebo kamarád/ka.
Pokud to tak bude pojistovna nesmi odmitnout plneni zduvodu ze ma narok nahledniut do registru vozidel taxisluzby . Problem bude mit opet ridic/provozovatel a to takovej ze pojistovna ma moznost dopocitat cennu pojisteni na taxi a bezny provoz ale uz bez jake koliv slevy pro ridice.
Co tady ctu sama moudra tak se musim smat.
Coz prave ze zakona nemuze jak v minulosti pronesl ustavni soud . Ale nevadi . Spise mi vudr luto ridice ktery zaradi vozidlo do regustru nepojisti a bude mu dopocteno treba 50tis.rocnr A ne za jeden mesic ale od zacatku zarazeni do evidence pokud vude i steny pocatek pojisteni s datem zarazeni.
Pojistovna samozrejme odmitnout plneni nemuze. Je to stejne jako byste jel jakymkoli jinym vozidlem a ridic Vas naboural. Neni v tom zadny fakticky rozdil a jedine, o co pojistovna bude hrat, je cas u soudu. Pojistovna pak muze skodu vymahat po ridici, ale Vam musi z povinneho ruceni plnit. Pokud ridic nebude mit povinne ruceni, plni CKP a nasledne vymaha po ridici.
Jojo, poslat to z Ip adresy renomie, tleskám, v tom případě byste měl mít alespoň povědomí, že to co píšete není pravda. V případě způsobení škody třetí osobě bude hradit škodu buď pojišťovna v případě nepojišťěného vozidla garanční fond. Změna nastane až pro řidiče daného vozidla, kdy po něm bude částka způsobené a hrazené škody vymáhána.
Jeden jel s Taxify naopak z Václaváku na Chodov a za Nuselákem ho nějakej Vasil čumící do navigace místo na cestu zabil.... Takže raději Liftago, které nabízí to samé a ještě víc a hlavně LEGÁLNĚ, než šmejdy typu Uber a Taxify, kteří jsou někdy o trochu levnější jen díky porušování platných zákonů a okrádání nás všech (i Tebe, blbečku) formou daňových úniků.
Je moderní doba a ta je postavena na službách a sdílené ekonomice. Ale sdílení nemůže přece být nelegální. Jsem zvědavý, až se podaří službám typu uber zlikvidovat "nenažranou" konkurenci v podobě klasických taxikářů, bude i pak cena takto nízko? Pokud má provozovatel taxislužby nějaké povinnosti, mají jim konkurovat Ti, co je nesplňují jen pro to, že je to moderní? Nevím, v jakém oboru pracujete, ale jsem zvědavý, jak to vezmete, až se i k Vám dostane sdílení a Vaše dovednosti nebo praxe budou naprosto zbytečné.
Je mi jedno, kde vyrobili, koupili a bez cla přivezli cigarety nebo alkohol. Zajímá mě pouze cena. Ale když ti poškodí zdraví (u taxíkku třeba při bouračce), budeš se čílit. Když měste nebo samospráva v domě vybere dodavatele s nejnižší cenou, budeš se čílit, že je práce nekvalitní, žes musel uklízet (v tvém případě platit úklid). Když nevybere nejlevnější ale kvalitnější, budeš se zase čílit kvůli ceně. A při zprávách budeš nadávat jak všichni ostatní (!) mají dodržovat zákony a jak šulí daně. A že chceš, aby stát zařídil to a to, město postavilo stadion. Peníze at vezme od těch, co platí daně. Fakt dobrák
Celé je to jen o tom, že EU a tedy i ČR jsou šíleně přeregulované. A u taxislužeb je to extrém už úplně - logicky tím vzniká šedá ekonomika, to je v takto extrémně přeregulovaných systémech vždy a všude, známe to ze socialismu před rokem 1989 i ze socialismu po roce 1989. Ve svobodně fungujících trzích (typu Indie, kde jsem to zažil) nic takového není - domluvím se na ceně a taxi me odveze kam potřebuji, nepotřebuje k tomu tuny licencí a oprávnění.
No srandovní na věci je, že taxikáři si takovéto regulace fakticky prolobovali sami někdy kolem roku 2000 - nějaký ten jejich oborový šéf a pražská taxi bandička se zasadili o to, že budou mít ty znalostní testy lokalit, a různé jiné nařízení, aby se jim do jejich byznysu nemohl namontovat každý druhý vocas. Teď když to jde pořešit všechno androidem za 5litrů a aplikací, tak kvičí jak podsvinčata.
Kdyby byl stát co k čemu, tak by ty regulace prostě zrušil, aby je nemusel mít ani běžný dročkař, ani ti aplikačkaři, jenže to by ti samí zas nesměli kvičet, že né - že my chcem, aby ty samá pravidla měli i aplikačkáři - všimli jste si, že vůbec nebojují o zjednodušení pravidel (což by jim vlastně také ulevilo) ale pro zpřísnění pravidel (no dobře, dodržování aktuálních zákonů) pro aplikačkáře. Nejlevnější by bylo (jak už to stát dlouho řeši? 3 roky?), kdyby ty pravidla prostě uvolnil a víc neřešil - jenže to by bylo levné, rychlé a funkční řešení na kterém se nemůže nikdo přiživit a tudíž je to řešení neprůchodné. To nám radši zákonodárce daruje další hromadu zákonů a nařízení, které opěte ukradnou nějakou svobodu, ale věc nikdy zcela nevyřeší (protože jsme prostě lidi a myslící bytosti).
Stát je prostě špatný pasák, kterému se teď do rajonu snaží nacpat děfky na volné noze a je mu hrozně divné, že ty volné kuvry se nechtějí nechat pást, ale chtějí jet jen na sebe...
Češi jsou divní brouci. Místo toho, aby byli rádi, že se levně svezou, hledají, jak odrbat toho, kdo je vezl. To nechápu. Prostě byl jsem odvezen = zaplatím. A pokud nedostanu doklad, mohu to posléze řešit dál.
Každopádně myslím, že až někdo narazí na řidiče magora a dostane na budku, tak se bude divit.
To jsou zase názory, vážené obecenstvo. Každý stát si stanovuje, v jakých oblastech dává zcela volný trh a v jakých oblastech bude trh regulovat. Zvláště s ohledem na to, aby stát dokázal kontrolovat, zda v daném segmentu má možnosti zjistit zdanitelné příjmy, resp. jiné povinnosti, které si zákonem stanoví. A protože třeba taxislužba představuje v drtivé většině hotovostní transakce, nevyjímaje Taxify, právě taxametr, tedy metrologicky ověřené měřidlo, má zabezpečit, že finanční správa bude schopna u případné kontroly rozporovat to, co provozovatel zdanil/přiznal a to, co je "vytočeno" v taxametru. Pokud najde výrazný rozdíl (například, že řidič taxametr nepoužívá), daň doměří z obvyklého průměru v dané oblasti segmentu. Zákazník tím zároveň získává doklad o jízdě, kde jsou uvedené všechny náležitosti, včetně možnosti jízdu reklamovat, resp, si stěžovat na příslušeném magistrátu. Je následně na kontrolních orgánech, aby splňování zákonů vyžadovaly a kontrolovaly. Že se tak neděje, je věc druhá a stát se tak sám okrádá o nemalé příjmy, které by jinak měl. Ano, taxametr může nahradit mobilní aplikace. Ale následné potřeby příjmy zdanit zůstávají. A to se právě v oblasti tak zvané "sdílené ekonomiky" až na výjimky neděje.
Představte si, že by stát nereguloval autobusové dopravce a autobusem by jezdil každý, kdo má na něj platný řidičský průkaz. Je to přitom úplně stejný segment: převážejí se lidé, řidič je zodpovědný za jejich život a vy ten svůj dáváte jemu do svých rukou.
Průkaz řidiče taxislužby má z tohoto pohledu garantovat minimálně to, že daná osoba má platné řidičské oprávnění, není a nebyla odsouzena za trestný čin ve spojení s alkoholem a drogami, v této věci neudělala přestupek a má čistý trestní rejstřík. Průkaz taxikáře je navíc veřejnou listinou, takže si jej cestující může opsat nebo i fotit a řidič to musí cestujícímu umožnit. Následně si může na řidiče stěžovat u místně příslušného magistrátu, tedy státního orgánu.
Zkoušky, které si jakákoli obec může stanovit, nejsou jen zkoušky, jak se jede do nemocnice a zpět, na co stačí navigace. Jde mimo jiné o řadu testů z právních předpisů, takže zvláště ve velkých městech tyto zkoušky mají odfiltrovat úplná jelita, která umí skutečně jen točit volantem a s nimiž byste vlastní krásnou náctiletou dceru samotnou neposlali. Protože do hlavy řidiči nevidíte, tak samospráva nasazuje nástroj, aby lidi nemohl vozit každý, kdo si umane. Tedy jde o ochranu cestujících, ne o regulaci kvůli "taxi mafii".
Taxify, Uber, Airbnb a další projekty tak zvané "sdílené ekonomiky" z počátku nabízely alternativu k dražším komerčním službám, ale toto opojení dávno skončilo. Již pár let jde o regulérní byznys, a to tvrdý byznys. V Praze jezdí flotily vozidel, které patří rychle vznikajícím s. r. o., ty zaměstnávají řidiče z východu bez platného pracovního povolení i bez víza, daně se neplatí, sociální pojištění a zdravotní pojištění se nedovádí a případná kontrola u řidiče nic neřeší, protože řidič jednoduše zmizí zpět na Ukrajinu, do Moldávie, Kyrgyzstánu... Pak dochází k tomu, co popisuje autor: spokojený je pouze zákazník, protože má nízkou cenu, a majitel aplikace, protože mu řidiči platí poplatky. Zákazník ale musí akceptovat to, že když se stane průšvih, třeba dopravní nehoda (a pozor, ony se nestávají jen těm cizím na YouTube), může mít velké komplikace s náhradou újmy nebo škody, za předpokladu, že nehodu přežije. To se sice může stát každému, ale u řádného dopravce je jasně daná odpovědnost za cestující.
Posledním problémem je nerovný tržní boj v této oblasti. Kdo chce v ubytování, taxislužbě apod. podnikat férově, a dost takových firem a jedinců existuje, musí (ano musí) dodržovat řadu zákonů a předpisů. Protipožární opatření, revize, kontroly, seznamy hostů, udržované únikové východy, nezávadné potraviny a voda, platba silničních daní a rozhlasových poplatků, daní z nemovitých věcí atp.
A pak se najde někdo, kdo chce v tomto byznysu dělat totéž, ale využije "moderní projekty sdílené ekonomiky", takže dělá totéž, ale přitom tvrdí, přesněji lže, že o byznys nejde, protože on nepodniká, on jen sdílí byt, auto, pracovní prostor. Tudíž neplní řadu právních předpisů a zákazníky získává nížší cenou vlivem nekalé konkurence. Ti jsou z ceny nadšeni, protože se konečně "osvobodili" od starých pořádků. "Přichází nová doba", říkají stávajícím podnikatelům, bez regulace, každý si může dělat, co chce, protože o všem má rozhodnout zákazník. Nechme na zákazníkovi, ať si zvolí, zda pojede s levnějším Taxify, nebo se ubytuje v paneláku. To je přece jeho věc a stát do toho nemá co povídat.
Samospráva na to má ale jiný názor a osobně se mi na stůl dostalo pár případů českých řidičů takovýchto "alternativních taxislužeb", a pronajímatelů "sdílených prostor" kteří postupně byli účastníky několika správních řízení. A vážně nejde jen o pokutu od pražského magistrátu, nebo o zabavená auta v Ostravě, o čem psala média. Z médií se už nedozvíte, že se o takové "podnikání" zajímá i finanční správa, městská/okresní správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovna, živnostenský úřad, úřad práce a v konečném důsledku i Český telekomunikační úřad, alias Český rozhlas. Tyto všechny instituce pak posílají řidičům, provozovatelům vozidel, majitelům bytů apod. výzvy. Ti buď doloží, nebo zaplatí... To je realita.
Chcete hrubší příklad? Když si pozvete kamaráda a s ním budete "sdílet" svoji manželku, je to "trojka". V pornoprůmyslu se tomu říká "cuckold". Proti gustu... Ale když vám za to kamarád bude platit a těch kamarádů bude denně několik, už tím neukájíte své choutky, ale je z vás normání pasák a z manželky šlapka. I tak vypadá sdílená ekonomika.
Zjevně jste nepochopil pointu. Pokud existuje odvětví podnikání, které je zatíženo regulacemi, které značná část zákazníků (i provozovatelů) považuje jen a pouze za buzeraci, není řešením začít buzerovat i nově vznikající byznysy. Naopak. Je třeba se ptát, jestli ta buzerace k něčemu je.
Většina nařízení ohledně taxislužby (a zdaleka nejen ohledně taxislužby!) jsou k ničemu a jejich skutečným důvodem je zamezení přílišné konkurence. Např. znalost místopisu až na úroveň délky ulic (vážně!) je v době navigací totálně k smíchu.
Cílem tedy není zničit tradiční ekonomiku tou sdílenou, ale jít příkladem a rozpoutat veřejnou diskusi, jak napravit nánosy vyhlášek něčím rozumnějším.
„Neměl znát“ – co je to za obrat? Proč by měl někdo jiný než zákazník požadovat, co by někdo měl nebo neměl znát?
Jasně, že je fajn, když taxikář zná alespoň svoje město. Nebo aspoň tuší, kde je jaká část a jak se tam zhruba dostane. Ale i když nezná ani to, je mi to celkem fuk – navigaci mám sám, ta má údaje aktuálnější a lepší než má v hlavě ten nejlepší taxikář. A vůbec, co kdybych jel třeba v MHD? Tam by mi nikdo neporadil ani teoreticky a stejně bych si musel poradit sám. Mít vedle sebe přímo řidiče je ještě obrovský komfort.
A jestli taxikář ví, že ulice Patočkova, bůhví kde, má třeba 500 metrů nebo 600 metrů, tak to je mi opravdu šumák. Naopak ocením, když tohle nesmyslné memorování nebudu muset nepřímo zaplatit já (a taxikář místo učení bude moci třeba odpočívat).
Taxikář může znát co chce denně z hodiny na hodinu se dopravní situace mění ŽÁDNÝ sebelepší taxikář neví že zrovna teď se v té a té ulici stala nehoda a je neprůjezdná nebo se tam tvoří kolona oproti tomu online navigace má veškeré zprávy o uzávěrkách nehodách a provozu každou minutu atualizované kam se na to sebezkušenější taxikář hrabe nemá šanci stejně pružně reagovat jako navigace co v mžiku najde nejrychlejší trasu...
Je zřejmé, že o profesi řidiče taxislužby nevíte vůbec nic. Žádná navigace Vám nenahradí znalost prostředí ve kterém tuto činnost provozujete. Je mnoho frekventovaných adres, kam Vás navigace zavede chybně. Jeden příklad za všechny: Pobřežní 1, což je hotel Hilton. Navigace Vás zavede za roh pod nákladovou rampu, kde na Vás opravdu zákazník nečeká. A pak budete objíždět celý Karlín a vracet se zpět. A takových případů je celá řada....
Ten příklad je irelevantní. Když nastupuju, taxík zná moje GPS souřadnice (nehledě na papírovou adresu), takže se tam jednak určitě dostane, a pokud ne, tak to pro mě znamená akorát trochu zpoždění (ale to neplatím).
Adresu zadávám, když už je taxík u mě. Když se pak navigace splete a zavede mě na druhou stranu hotelu, tak to prostě můžeme zkusit ještě objet, anebo vystoupím a dojdu pěšky.
Srovnejte tenhle „problém“ s tím, kdybych
1) měl jít pěšky
2) měl jet MHD
3) měl mě odvézt kamarád (a nebyl to zrovna místopisný bůh)
4) měl jet sám vlastním autem
Body (1) a (2) jsou zjevně horší, body (3) a (4) jsou nastejno s taxíkem, akorát zjevně tyhle možnosti nejsou vždy dostupné.
To jako opravdu? Já tedy Taxify nepoužívám, takže to neznám. Mně by to přišlo jako dost nesmyslné omezení. Taxi používám několikrát do měsíce a prostě jsem si zvykl, že ho objednám a v SMS mi přijde informace o tom, v kolik a jaké taxi bude přistaveno. Když zastaví před domem/restaurací atd., tak přijde další SMS.
Nejsem si úplně jistý, že bych byl ochotem akceptovat službu, která má v podmínkách, že si musím nejprve stoupnout u parkovacího místa a teprve pak si smím objednat odvoz. A pak tam celou dobu stát aby mě našel. V tomhle má obyčejné Taxi navrch, ti mě nenutí čekat v dešti u silnice.
Naprosty souhlas....bohužel, tzv.cestujici, kteří se zde vyjadřují positivně o sdílené ekonomice jsou lidé, kteří v životě taxíkem neponesou, neb na to nemají a to samé je s ubytováním...také se neubytuji v normálním, být jen tříhvězdičkové mi hotelu, také na to nebudou mít.
Nicméně, nedej bože, aby se jedná m něco zlého při využití sdílené ekonomiky stalo....dopravní nehoda, nebo chytí svrab a pod...budou první, kteří budou řvát a podávat žaloby.
Vždyť už se pruser stal v Praze s Taxify. Na ulici 5 kvetna bylo to v lete cestujíci ten mlady strypter prišel o život když 18 lety ridič se prevratil na střechu. Už jen ze mohl jezdit 18 lety je divny podle zakona muže az od 21 let. Ale jsou pripady kdy si ridici Uber nebo Taxify pujcují mobil s aplikací a vlastne pak ani zakaznik neví kdo je veze. Ale je to levny Levné jidlo bysi malokdo kdo koupil kazdy radeji kvalitu ale do auta sedne kde komu.
Vážení zastánci nelegální činnosti řidičů taxify a Uber. Na jednu stranu vás chápu že tyto aplikace využíváte neboť jako správní že jsi slyšíte na slovo akce a sleva. Zmiňovat to že řidiči těchto společností podnikají z 95% na černo nemá význam protože to je dokola opakovaná tématika. Ale jestli pak jste si někdo z vás akční a slevový jestli uvědomili že vozidlo kterým vás ten řidič veze nemá pojištění taxi a tudíž při dopravní nehodě kdy budete mít způsobenou újmu na zdraví Vám pojišťovna ukáže tak maximálně dlouhý nos nebo vám možná vyplní 50% pojistného plnění a jsem zvědavý jak se budete soudit s nějakým Ukrajince , Rusakem, Pakistancem Bulharem nebo jiným přistěhovalce a nárok na bolestné. na to vám odpovím jednoduše cha cha cha Ale jak je vidět tak už je tření 50 Kč na zakázce je podstatnější než vaše zdraví
Nemam problem jezdit taxikem, ale v Praze proste nebudu podporovat tu mafianskou taxikarskou svoloc. Az nebudou taxikari jedna ruka s policii, nebudou si nelegalne vynucovat stafly, vyhrozovat ridicum z jinych firem a ve velkem okradat turisty, pak bych jim dal klidne zase sanci. Nejsem zastance kraceni dani a nekaleho podnikani, ale zase kdyz je druhou variantou podpora mafie?
Me se libi jak se pise o konkurenci. To muze napsat jen nekdo kdo jezdi na kolobezcce od lime nebo jak se to jmenuje. Co potkavam lidi nebo i znam vetsiniu zacnou vyuzivat sluzbu jako uber jen kvuli tomu ze na officialnim dispecinku sedi nemehla a jsou liny se podivat do pocitace kde je auto a radsi rikaji nemame nebo zavolejte za hodinu.
Clanek me vytocil, tahle podvodna vychytrala pakaz se tim jeste chlubi na facebooku, co to je proboha za podradny bezcenny lidi. Ridic se tim zivi a oni mu nezaplati za pomoci nejaky pravni klicky, co to je? Rozmlaceni ust a dozivotni ban na vsechny dopravni aplikave by si takovy lidi jen zaslouzili, bezcenny vychytraly povl!
Řidič se tím neživí. Prostě někam zrovna potřeboval jet a tak vzal stopaře, který jel stejným směrem. Beztak by tam jel i kdyby zrovna nikoho nevezl, takže škoda mu tím nevznikla žádná.
No a jasně, že vím, že takhle to není - jenže tohle je oficiální vyjádření obou - cestujícího i toho kdo ho vezl. Podvodná vychytralá pakáž je zajímavé označení. Já bych ho nepoužil, raději bych zmínil oblíbené: zloděj volá chyťte zloděje! Vlastně nevolá, ani si stěžuje. Protože nechce, aby se to někdo dozvěděl. Nebýt té facebookové stránky, tak o tom ani nevíte. Podvedený řidič je ten poslední kdo by chtěl, aby se o tom mluvilo. On totiž svobodně udělal jednoduché ekonomické rozhodnutí - rozhodl se vzdát se ochrany státu, čímž snížil své náklady. Věděl do čeho jde a měl to dobře spočítané.
Nenažraní taxikářy,vaše doba zkončila.Teď je nová doba,lidi nechtějí taxikáře v teplácích s řetězy na rucích a krkách,taxify vás z právníky zničí a my budeme jezdit pořád.Buď pochopíte a přidáte se nebo zkončíte a umřete hlady.Přichází nová doba bez regulací,zvykněte si,rozhodne zákazník a nízká cena,vaše doba z tuning taxametry zkončila.A teď po vás půjde i policie,dobře vám tak!Taxify a my ovládneme Ostravu a vy půjdete spátky do dolů,je nová doba,vaše zkončila,pochopte to,nemáte šancy https://feedit.cz/2018/10/25/ostravsti-ridici-pouzivajici-taxify-podali-kvuli-utokum-trestni-oznameni/
Právě jste vyhrál cenu za nejvtipnější komentář roku. S těma brutálníma chybama vyjadřující Vaší bezmeznou tupost to dává úplně jiný rozměr. Vaše představa jak vypadá taxikář je velice úsměvná. Vyloženě vystřižená z roku 1990.... asi jste se někde zasekl.... dneska mají některý dispečinky dokonce dresscode a jezdí se minimálně v košili. Sranda že zrovna řidič taxify mluví o regulacích. Přichází leda prd a ne doba bez regulaci. Magistráty vědí co dělají a taxi nepustí ze řetězu. Pak by nastaly hodně špatný chvíle pro zákazníka. Viz třeba cenotvorba u uberu, kdy v pátek večer jedete klidně i za 40 na km. Nikoho nezajímá že drocka přes dispečink jede stále za 20. Zloděje si přece nikdo volat nebude tak jedou uberem za 40 :))) Prej právníka na taxikáře.... Vy nemáte jedinýho volnyho právníka protože vás a Uber "vysekávají" ze správních řízeních abyste nepřišli o ty svoje pronajatý káry který jsou zabotickovany po celý Praze. Všechny řízení se jen odkládají a odkládají, na autaky jsou kauce a reznou na záchytným parkovišti. A proč? Protože tlupa bezmozku není schopna si udělat zkoušky z místopisu a jezdit taxi legálně.