Já mám free supercharger a doma FVE, takže mě to moc netrápí.
Každopádně ty ceny jsou nesmyslné a 50kW nabíječky moc pomalé..
Jo kdyby měli alespoň 150kW stojany (třeba se sdíleným výkonem pro 2 auta) a cenu stejnou, nebo jen malinko vyšší než doma, tak by u nich možná i nabíjelo více zákazníků. Pořád by pro ně mělo být výhodnější prodat elektřinu "napřímo" na nabíječkách než na burzu někam do Německa..
No jo, no, to je politika EU. Němci jsou děsně eko a zelení, tak mají plynové elektrárny. My jsme trochu míň eko., tak budeme dostavovat Dukovany a Temelín. My vyrobíme elektřinu levně, ale dodáme ji do Německa a odtud si ji sami koupíme za draho. To fakt nevymyslíš. My jsme fakt kolonie Západu a odpadní koš Evropy.
A to je ještě houno proti tomu, až zelenorudí neomarxisti zjistí, že jim mizí spotřební daně z nafty a benzínu. A napálí je na elektřinu pro dobíjení elektroaut.
Třeba ještě oprášíme dřevoplyn, tedy jestli ještě bude někdo schopen takový pohon zkonstruovat. Ale možná se toho ujmou politologové, kulturologové, absolventi romistiky a genderových studií.
I "boháč s vilou" (ale co já znám lidi, co bydlí ve vlastních domcích, tak to žádné velcí boháči nejsou. Rodiče horko těžko postavili domek, děti nemají na nutné rekonstrukce a často domky i vybydlují na dřeň) bude dobíjet, pokud jede na cestu. Typickým příkladem může být třeba obchodní cestující nebo montér.