V článku je uvedeno, kolik si každá z bank řekne za určité úkony, které jsou nezbytné při ztrátě kreditní karty. Pokud má člověk na účtě větší částku, tak to udělá rád a co nejrychleji. Jsou ovšem i lidé (nevim kde se nám tu v republice vzali), kteří zase tolik peněz nemají. Příjde výplata 10-12tis a majitel už předem ví, že než výplata dojde, tak je půlka utracena. A zůstane jen druhá půlka. To neni moc. A teď se z ničeho nic ztratí karta - nikdo ani netuší kde může být. Nastane zmatek, protože co potom dál, když ukradnou i ten zbytek.
Mockrát se stalo, ale opravdu mockrát, že lidé zmateně blokovali svou kartu a potom ji našli. Ale pozdě.
Mockrát se stalo, že lidé už svou kartu nenašli, ale doufali, že najdou-blokaci tedy nepovažovali za to nejnutnější-doplatili za to-přišli o vše.
Proč to píšu?
Protože je u nás banka, která má trochu ve všem něco navíc.
Je to eBanka.
Pokud kartu ztratíte, neni třeba zmatkovat, stačí jen kartu uzamknout z mobilního telefonu (funguje okamžitě) a v klidu kartu hledat. Uzamklá karta je každému k ničemu-žádná transakce nepůjde provést (kromě offline transakce, které jsou tuším do 200KČ) a to ani, když se pachatel zmocní kodu PIN.
Pokud kartu ani po delší době nenajdete, pak ji můžete zablokovat-bohužel.
eBanka je v současnosti v naší zemi naprostým klenotem mezi bankami a věřte, že její služby nikde nedostanete.
U eBanky jsem již 2 roky a nemám jediné námitky. U ČS jsem měl problém již za 3 týdny.