Souhlasím! Taky jsem dal hlas spořitelnímu bankomatu. Dobrá je taky Marilyn od ING, ale tam mi chybí vtip a zdá se mi ta kampaň samoúčelná. Hezká, ale o ničem.
I když sluníčko od České se mi nelíbí - hlavně kvůli zneužití dítěte - tak nejhorší ale rozhodně není. Jsou horší reklamy, které vyloženě nemusím. Ale opravdu NEMUSÍÍÍM! :)) (Ba ne, ani ta není nejhorší. Opravdu špatná je například Živnobanka.)
Tak nevím, k čemu je takové hlasování, když z Internetu je možné zadat pouze jeden hlas a přes SMS (jak jinak než placenou) je možné poslat hlasů vícero. Jakou má pak takové hlasování vypovídací schopnost?
Aha, už to chápu!! Takže pokud chci získat první cenu, rozdám zaměstnancům na nějakou dobu služební mobily s předdefinovanou SMSkou a předdefinovaným jedním číslem! Jak jednoduché a logické
:-))))))!