Která banka má nejlepší reklamu?

8. 2. 2005
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – gunnar3000
Ilustrační obrázek
Banky i další finanční instituce na nás každý den útočí reklamou. Na internetu, v televizi i jinde propagují své produkty a snaží se přesvědčit, že právě oni jsou těmi, koho potřebujete. Ovšem i reklama je umělecký žánr a může se líbit. Která finanční reklama se líbí vám?

V dnešní době jen málokterá česká domácnost nemá televizor. A kdo televizor občas zapne, pravděpodobně se nevyhne televizní reklamě. Na někoho zapůsobí převážně negativně (proč mě zdržují, když chci sledovat svůj pořad), na někoho smířlivě (alespoň se jim můj pořad zaplatí a vyrobí/koupí další) a na někoho vysloveně pozitivně (to je dobré, to jsem nevěděl/a). Jak zapůsobí, závisí nejen na rozpoložení televizního diváka, ale do značné míry na nápadu a provedení reklamy. Reklamu finančních institucí nevyjímaje.

V hlasování o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 můžete již třetím rokem rozhodnout o tom, která finanční reklama je nejlepší. A která to bude? Ta, která zaujme nejvíce hlasujících.

Hlasování o Nejlepší finanční reklamu roku 2004

Do ankety o Nejlepší finanční reklamu roku 2004 měla každá finanční instituce možnost nominovat jeden reklamní spot, který byl uveřejněn v televizi v minulém roce. Na stránkách „hlasování“ si můžete prohlédnout náhledy reklam, přečíst si text reklamy a případně stáhnout celý klip ve formátu MPEG. Následně stačí vybrat, který spot vás zaujal nejvíce, a pro něj hlasovat.

Svůj hlas můžete přidat od dnešního dne do 28. února 2005. Vyhlášení výsledků proběhne 8. března 2005.

Samotné hlasování můžete provést dvěmi způsoby, obdobně jako v loňském hlasování v anketě „Zlatý Měšec 2004“ – přes internet nebo SMS zprávou.

Hlas přes internet dáte velmi snadno – na stránce „hlasování“ si vyberete svou nejoblíbenější reklamu a stisknete tlačítko „Zvolit“. Na následné stránce volbu potvrdíte a váš hlas je přijat. Takto můžete hlasovat pouze jednou.

Hlasování prostřednictvím mobilního telefonu provedete odesláním SMS ve tvaru HLAS MESEC X, kde X představuje číslo, které najdete u vybraného reklamního spotu (opět na stránce hlasování) na číslo 907 09 06. Tímto způsobem můžete zaslat více hlasů.

Cena jedné SMS je 6 Kč včetně DPH a není odesíláno potvrzení o jejím přijetí.

Ceny pro hlasující

Do slosování o hodnotné ceny jsou zařazeni všichni hlasující. Hlasováním prostřednictvím SMS můžete ale zvýšit své šance na výhru – každý hlasující bude do slosování zařazen tolikrát, kolik hlasů mobilním telefonem zašle. A co můžete vyhrát?

1. místo

  • DVD přehrávač LG DV-8900C
  • tričko Měšce
DVD Computer.cz

2. místo

  • mikrovlnka Whirlpool AMW 201
  • tričko Měšce
Obchodní dům - mikrovlnka

3. místo

  • předplatné týdeníku Strategie
  • tričko Měšce

další ceny, které se do článku ani nevejdou.

Partneři

Ceny pro hlasující v anketě věnovali partneři soutěže. Jimi jsou:

Hlavní partner soutěže

Computer logo

Hlavní mediální partner

Strategie - logo

Partneři soutěže

Obchodní dům - logo       Profit - logo

Osobní finance - logo       TNS A-Connect       Atlas logo

Školení pro účetní - podzimní novinky

Hlasování odborné poroty

Stejně jako v minulých ročnících bude součástí Nejlepší finanční reklamy roku 2004 hlasování a hodnocení odborné poroty. V odborné porotě zasedají lidé z médií, mediálních a reklamních společností, grafici a náměstek ministra financí.

Každý porotce vybírá tři spoty, kterým přidělí tři, dva nebo jeden bod a které opatří doprovodným komentářem. Vyhodnocení hlasování odborné poroty proběhne odděleně od hlasování široké veřejnosti.

Budete hlasovat v anketě o Nejlepší finanční reklamu roku 2004?

  • Rozhodně ano.
    52 %
  • Spíše ano.
    9 %
  • Spíše ne.
    9 %
  • Rozhodně ne.
    20 %
  • Už jsem hlasoval/a.
    9 %

Autor článku

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).