Vlákno názorů k článku Komerční banka ztratila mou důvěru, říká klient, který objevil chybu v systému od X. - Je potřeba si nalét čistého vína: Představte si následující...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2013 9:36

    X. (neregistrovaný)

    Je potřeba si nalét čistého vína:
    Představte si následující situaci: Pan Dlabaja oznámí chybu, banka zareaguje a chybu promptně odstraní. Panu Dlabajovi poděkuje a na vše se zapomene. Nebo (ale to by se u nás nestalo), panu Dlabajovi přismaží nějaký bakšiš a všichni budou mlčet jako hrob. Jenomže tak to není. Pan Dlabaja je novinář a dohodou s bankou popularitu nezíská. Takže to musel rozmáznout. A to nejlépe tak, že chybu oznámí v časných ranních hodinách a zvholí "vhodný" komunikační kanál. Tím si zajistí opožděnou reakci banky, aby mohl rozjet causu. Jak prosté milý Watsone...
    A že pan Dlabaja na tu chybu přišel sám, o tom si troufám pochybovat též. Jako novinář má své kontakty. Vsadím boty, že mu to někdo naprášil.
    Nicméně, ta chyba tam byla řadu měsíců. Sice z toho pan Dlabaja udělal causu, no, je to jeho práce... ale mohlo být i hůř. Kdyby se ta data objevila někde na torrentu.. Třeba se ještě objeví, ale dost o tom pochybuji...

  • 25. 7. 2013 14:22

    JANE (neregistrovaný)

    Já teda nevím , ale chyba je to obrovská. A konečně to aspoň někdo řeší , těch šíleností , kterýma nás živí , je až moc.

  • 25. 7. 2013 14:34

    Jerry001 (neregistrovaný)

    no nevim co se tu snazite zase zamlzit vy ... je uplne jedno jesli to zverejni nakej Franta Novak nebo novinar, ktere je za to notabene placen, takze je to jeho prace. To co se stalo je celkem pruser a KB to musi resit a ne ze nekde napisete mail KB a ona to mozna za 3 mesice opravi podle toho jak u nas se maka

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).