Vlákno názorů k článku Kolik stojí pronájem auta? Porovnali jsme nabídky od bp - Mám objednané autu u Škofinu na operativní leasing...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 3. 2015 6:50

    bp (neregistrovaný)

    Mám objednané autu u Škofinu na operativní leasing a danou problematikou jsem se docela zabýval.

    Pokud někdo uvažuje o stejném produktu, tak bych chtěl upozornit, že čísla v článku můžou být ještě horší. Velmi zavádějící je věta:

    "Dále jsou to zákazníci, kteří se nechtějí o vůz starat a řešit jeho údržbu, ale chtějí být mobilní."

    Řešit jeho údržbu zákazník sice nemusí, ale pak se může hodně divit při vrácení. Pokud auto nebude stát celou dobu v garáží, což asi těžko, tak se na něm objeví i při sebelepším zacházení nějaké šrámy. Otlučené dveře od cizích aut z parkovišť, oděrky na náraznících, od věcí, které nebyly vidět a nezachytili je senzory, škrábance v kufru, zašpinění interiérů, ... . Škoda má na to příručku, co je ještě tolerovatelné a v jakém množství a zbytek si zaplatí zákazník z vlastní kapsy při vrácení. Auto je pojištěné, ale je to třeba řešit a pamatovat na spoluúčast. Na problémy zjištěné až při vrácení už dle dealera ani pojistka nepomůže.

    Je to nový produkt, takže člověk se dozví ze statistik, že průměrný zákazník u Škodovky je muž věku 39 let a bere si Yetiho v bílé metalíze, ale kolik stojí dodatečné škody u vrácení se zatím nemluví. Leasingovky mají zkreslená data od firemních zákazníků, ale všichni víme, jak se zachází s firemními auto. Tyhle data ale taky nezveřejňují a v diskuzích se se to zatím zjistit nedá.

  • 23. 3. 2015 8:10

    Bodie (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    chtěl jsem se zeptat, proč jste dal přednost operativnímu leasingu před koupí nového auta. Děkuji.

  • 23. 3. 2015 17:30

    bp (neregistrovaný)

    Mám rád nové věci a zároveň se nerad zbavuji těch starých. Nic nemám, nemusím to řešit, a přitom jsem mobilní a v pěkném novém autě. Ojetinu nechci.

    Teoreticky nemám problém koupit nové auto, ale mám rád ten svůj finanční polštář a když vypláznu půl mega za auto, tak už to poznám. Dluhy nemám rád, takže úvěr nebo klasický leasing mě příliš nezajímá.

    Kdyby mě někdo po měsíci naboural, tak mě asi šlehne. Už je to prostě bourané auto i když to pojišťovna zacvaká a autorizovaný servis opraví. Když to není moje, tak to tak nebolí.

    Ani po finanční stránce mi to nepřijde tak strašné. Zajímá mě Yeti. Nový stojí 434k nebo 7k pronájem měsíčně, což je za dva roky 168k. V AAA se podobně staré kousky s podobným nájezdem prodávají tak za 300k. Když k tomu přičtu náklady na servisní prohlídky, pneuservis, povinné ručení, pojištění, ..., přišlo mi to jako férová nabídka.

    Možná za dva roky změním názor, možná se změní finanční podmínky, ale teď se mi to líbí. Pracuji ve službách a nemám problém platit za služby. Auto je objednané a už čekám jen na dodání.

  • 25. 3. 2015 15:05

    mendrit (neregistrovaný)

    Srovnání, hlavně to srovnání co tady ostatní předváděli má být vždy pro srovnatelné auto. Čili tak jak vy udáváte na 24měsíců, tak srovnávat s novým autem prodaném po 24 měsících. Kdyby bylo srovnání pouze po 12 měsících, tak už z toho vyleze lépe operativní leasing.

  • 5. 9. 2015 16:11

    aldadt (neregistrovaný)

    Zdravím. Také jsem si objednal auto na 24 měsíců -OL. Presne Hyundai ix35. Mam podobny názor jako vy. Je možnost se s vámi spojit emailem a vyměnit si tak zkušenosti? Na webu není rozsáhlejší diskuse ohledně operativního leasingu, zkušenosti. Děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).