Názory k článku Klienti České spořitelny v ohrožení!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2006 0:02

    čsAS (neregistrovaný)
    spořitelna je vždy shit a jen hlupáci u ní mohou ještě setrvávat a nechávat se okrádat
  • 13. 10. 2006 6:36

    dalich (neregistrovaný)
    Spořitelna nepatří mezi levné banky a má některé služby zbytečně předražené (taky proč ne, když je klient zaplatí, ne?), ale jinak je to kvalitní banka.
  • 13. 10. 2006 7:45

    XY (neregistrovaný)
    Doporučoval bych udělat exkurzi i do jiných ústavů.
    Včera jsem se zrovna stavoval v jedné pražské pobočce spořitelny udělat nějaké hotovostní operace. Uź při vstupu mne šokovala nejednotná pracovní doba. Jeden den otevřeno přes oběd, další den přes oběd zavřeno, další den odpoledne zavřeno - no zkrátka každý den jinak otevřeno. Nejhorší je, že jiná pobočka má zase otevřeno jinak a další zase jinak. Žádná koncepce, ale roztříštěnost!
    Ačkoliv nejvíce klientů čekalo na hotovostní operaci, z několika hotovostních jela jen jedna. Bezhotovostních bylo otevřeno více, ale nebylo klientů, kteří by o ně stáli. Když ta jediná hotovostní odbavila klienta, vyvolání dalšího nenastalo. Možná ji skončila šichta, domníval jsem se. Za nějakou dobu přišla na jinou hotovostní přepážku jiná pracovnice a začala odbavovat. Na té původní spolu s těmi nevytíženými bezhotovostními začali probírat vesele soukromé problém - takže žádný konec směny. Když jsem přišel konečně na řadu (na centrální tabuli svítilo u odbavují přepážkyneustále číslo klienta přede mnou i moje - jakoby jedna přepážka odbavovala dva klienty najednou), na přepážce bylo ale jen moje číslo), pracovnice nemohla pochopit, když jsem chtěl na doklad uvést příští měsíc, že to bude listopad 2006 a že stávající je říjen 2006. V téměř každé pobočce křičí "to se mi tam nevejde". Já vytáhnu starší kopii dokladu a ujistím ji, že pokud mají stejný tiskopis a stejný počítačový program, tak se to tam vejde, když se to vešlo nějaké jiné pracovní síly na opačném konci republiky. Po asi 20 minutách odbavování jsem vypadl, vyslechl jsem si, co je ve spořce nového ... Někdy mi to připadá u nich jak na poště, kde pracovnice hulákají z jedné řady přepážek na druhou řadu. Nebo jako v supermarketu, kde množství vlaječek, plakátů a jiných propagačních materiálů přesvědčuje o láci, kvalitě a slevách produktů celé finanční skupiny.
    Divil jsem se, že se pracovnice nemohla dostat pouze na jediný účet - tento (nebo to už bylo minulý?) týden po "vylepšení" počítačového systému v ČS nic nefungovalo.

    Jistě mnozí namítnou, že záleží na pobočce a na lidech. Ale já mám možnost navštěvovat pobočky ČS (ale i jiných bank) ve 3 krajích republiky. Bohužel, zkušenosti ze všech poboček ČS jsou obdobné. V pobočkách jiných bank se cítím zcela jinak . Mnohokrát jsem již ventiloval nespokojenost mou i dalších klientů na zcela nevhodnou otevírací dobu či špatné rozdělení typů přepážek. Bohužel, za těch pár let, co ČS spadá do Rakouska , se v této oblasti nic nezlepšilo, spíše naopak. Je sice pravda, že už si mohu vybrat nejen v domácí pobočce, ale zase každý výběr (i v té domácí pobočce) je za tučný peníz. A bankomaty příliš často nefungují ...
  • 13. 10. 2006 10:14

    ja (neregistrovaný)
    Bank, pojistoven a ruznych instituci zivicich se obhospodarovanim klientovych penez jsem poznal hodne a vzdy je to o konkretnich lidech a nikdy jsem nevypozoroval zavislost chovani personalu na dane firme.

    Priznavam se bez muceni, ano, mam v CS sporozirovy ucet. Ohledne kvality - chodim tam cca 1x rocne, zbytek zvladnu pres internet, takze se na pobockach nenervuji. A ohledne ceny - pro me je to nejlevnejsi varianta, banku i bankomat mam za rohem. A k bezpecnosti - nebojim se, ze by mi zlodej odposlechl jmeno a heslo, ukradl spravnou SIM kartu, zjistil jeji PIN a to vse najednou a nepozorovane, abych si mezitim nezmenil identifikacni udaje.
  • 13. 10. 2006 10:18

    Goro (neregistrovaný)
    Nezlobte se, ale to, že k vám na pobočkách mají takový přístup je taky Vaše chyba. Neuvědomil jsem si to, dokud mi kamarád nepopsal zkušenosti z Anglie. Tam neexistovalo, aby v supermarketu byla delší fronta než 4 lidé (většinou 1-2) a to ta pokladní ještě rovná věci do tašek. A víte proč? Protože kdyby se tam objevila delší fronta, tak člověk, kterému se to nelíbí si nechá zavolat manažera a zdupe ho jak křečka, jaktože tam není dost prodavaček. Pokud by se to dotyčnému stalo ještě jednou, tak si nechá zavolat nadřízeného toho manažera (nebo bude chtít telefon, pokud nebude přítomen) a postup zopakuje.
    Problém je v tom, že u nich se takhle bude chovat každý 5tý člověk, kdežto u nás každý 500tý. Ano, nemáme na to povahu, ale je jen naše chyba, že neumíme trvat na svých požadavcích. Takže až Vás to příště bude štvát, že na přepážkách si dělají co chtějí, tak trvejte na tom, že mají zavolat svého nadřízeného. Nemusíte tam vyřvávat, jen trvejte na svém a manažerovi řekněte, že si služby tak velkého finančního ústavu by měly vypadat jinak, než za komančů. Pokud se to příště nezlepší, nechejte si zavolat někoho vyššího. Věřte, že ty paní na přepážkách mají vítr z nadřízených a že z toho budou mít problémy. A vy je příště mít nebudete. A pokud tohle nedokážete, pokud nedokážete trvat na kvalitní práci ČS, tak jste spokojen se současným stavem.
  • 13. 10. 2006 11:34

    anonymní
    v Anglii zcela urcite existuji v supermarketech delsi fronty nez o 4 lidech, zase nesmite verit vsemu, co si kde prectete
  • 13. 10. 2006 21:41

    XY (neregistrovaný)
    Pro Gora (nevím, kam se můj příspěvek umístí, aby to nebylo k někomu jinému a tudíž řazení diskuze nedávalo smysl).

    Jak jsem psal "Mnohokrát jsem již ventiloval nespokojenost mou i dalších klientů na zcela nevhodnou otevírací dobu či špatné rozdělení typů přepážek." Skutečně se nic neděje. Spořitelna má pár tisíc s prominutím hloupých klientů v kapse. Jsou to konzervativní lidé neochotni cokoliv měnit a také klienti, kteří se cítí být spokojeni. Ano, trenéři prodejních dovedností své spořitelní prodavače tak vycepovali, že umí prodat spořitelní produkt výhodný tak leda pro spořitelnu, ale ne pro klienta a oškubat ho, a klient ještě za to poděkuje a domnívá se, jak výhodný produkt má.
    Jděte se někdy postavit do nekonečné fronty v ČS a uvidíte či díky výborné akustice uslyšíte, jak řada klientů nadává. I když si necháte někoho zavolat (já psal i spořitelnímu ombudsmanovi) a nic se nezměnilo. Většinou se jedná o "ojedinělý" problém, na který si nikdo jiný nestěžuje. I když vím o více stěžovatelích, jak jim mám prokázat, že nejsem sám, který si stěžuje? Mám udělat podpisovou akci, vzít si měsíc neplaceného volna, objíždět města a odchytávat před pobočkami ČS nespokojené klienty?
    Jak tady někdo píše níže - banku mohu vyměnit ve velkém městě. Naprostá většina venkova však nic jiného než spořitelnu nemá (jestli lze poštu považovat za banku - nedovedu si představit, jak ne venkovské poště otevírám běžňák či si sjednávám životní pojištění) a jít tedy ke konkurenci znamená třeba 50 km cestu do okresního města, půl dne dovolené, projetý benzín ...
    Ty paní na přepážkách bohužel nic nezmění s nespokojeností. Většinou musí držet ústa a krok a pokud se stížnost přednese někomu vyššímu, ten ji spolehlivě smete pod stůl či upraví tak, aby někdo zase o trochu vyšší byl spokojen. A ti všichni včetně ombudsmana se navzájem ujišťují, že stížnosti vlastně neexistují. Sám jsem vyslechl názor, který nepatřil jistě mě: "tady ve městě konkurence není, kam by ty lidi chodili, poštu nepovažujeme za konkurenci". Podnikatel možná může - jezdí do okresního města na berňák, sociálku, dá si to do nákladů. Ale běžný občan ...?
    Já říkám, že je tady totalita II. Nemusíte chodit jen do spořitelny. Podívejte se na náš parlament - jak si poslanci již léta snižují platy a další výdobytky. Všichni z dotazovaných tyto výdobytky nechtějí, ale nikdy se jich nezbaví. Chce to přece nějaké komplexnější, systematičtější řešení, jak říkají soudruzi z ODS.
    Někdo tady píše, že do spořitelny jde jednou ročně: to asi mnoho transakcí nemá. A spořitelna přece potřebuje, aby si zákazníci kupovali nové a nové superprodukty. /Nevím, nevím, občane,jak s takovými jako jste Vy spořitelna splní plán prodeje produktů./ Každou chvíli totiž ve spořtitelně něco nefunguje. Jak obsluha, která se nemůže dostat do přetíženého systému, tak bankomaty, tak autorizace platby kartou u obchodníka (ČS má vlastní kartové centrum), tak internetové bankovnictví s přívlastkem 24. Je to naprosto lživé a někdo by jim za to měl vypálit pokutu či sebrat licenci. Bohužel, kontrolní orgány se zaměřují tak leda jestli úředník nemá nakřivo jmenovku či jestli správně zapapouškoval "co pro vás mohu udělat".
    Pokud jsem za tato léta nedosáhl změn, tak jsem aspoň od nich utekl. Spořitelna raději obětuje pár š'touralů, než aby něco zlepšovala (a tím ji možná klesnal zisk). Bohužel i dnes k nim musím zavítat s jinými operacemi než je můj soukromý účet - v tomto případě sporožiro - a vidím, jak to jde od deseti k pěti.
  • 13. 10. 2006 23:46

    anonymní
    Ano, je kvalitní v inkasu svých klientů. Horší to už je se službami a jejich bezpečností. Jako poslední banka zavedli nedávno ochranu aktivních operací jednorázovým kódem zasílaným SMS. Ostatní způsoby ochrany jsou nehorázně zpoplatněny. Dnes jsem na jejich stránkách četl, že jen 1000 klientů využívá ochranu klíčem na čipové kartě. Z celkového počtu 3 mil. klientů to je prakticky 0.
  • 13. 10. 2006 7:41

    Freda (neregistrovaný)
    aha, zatímco ti chytří jsou do citibank, HBV a spol., kde je čeká poplatkové i produktové eldorádo, ha ha ha. Budík a probuzení ze sna vmasírovanýho do hlavy nějakým agentem by to vyléčilo.
  • 13. 10. 2006 12:02

    Pan D (neregistrovaný)
    No ty budeš ten nejchytřejší. Takže mi vysvětli, jak to má udělat člověk, který do nejbližší pobočky ČS to má deset minut chůze, na poštu 15, ale do okresního městě 35 km a k nejbližší pobočce HVB, Citibank, Volksbank nebo nějakého dalšího peněžního ústavu, který by sis zvolil ty, chytrý, 70km nebo i víc??
    Než něco takového podobného příště vypustíš z klávesnice, tak se zamysli tadši víc.
    Navíc HVB i Citi se ve své filozifii orientují na movitější klientelu a ČS je typická retailová banka.
  • 13. 10. 2006 12:05

    Pan D (neregistrovaný)
    Sakra, odpověď na blbý vlákno. Soráč, předcházející příspěvek patrí o lajnu dopředu!
  • 13. 10. 2006 21:53

    XY (neregistrovaný)
    měl si napsat, k jakému příspěvku se vyjadřuješ. když jsem se nynyí kouknul na můj čerstvý příspěvek z 13.10. 21:41, tak to vypadá, jako kdybys 13.10. ve 12:05 reagoval na ten můj příspěvek z 13.10. 21:41.

    Ještě jsem opomenul napsat, že ČS ja banka hlavně pro socky - na výplaty dávek, případně i mezd. A taky pro babičky, které se stále domnívají, že Česká spořitelna je opravdu česká s historickou tradicí a se státním dozorem, kde není možný žádný krach... Na druhou stranu těžko si představit, jak sedmdesátiletá babička esemeskuje či surfuje po www.csass.cz. Za mírný poplatek ve výši jednodenního důchodu ji po vystání půlhodinové fronty udělají operaci na přepážce. Když slyším, jak lidi kňučí, aby jim dali poslední dvě stovky z účtu, že bankomat jim nechce dát. Sorry, klienti ČS...
  • 14. 10. 2006 11:05

    jezevec (neregistrovaný)
    A to zase bych opravdu mínil, že spořka je jediná banka, která opravdu ale OPRAVDU nemůže nikdy krachnout. Protože tech 2.000.000 chudáků co tam suší své poslední dvě stovky, je takové politikum - že i kdyby spořku někdo natvrdo a za bílého dne vykradl a prokazatelně cíleně poslal ke dnu, tuhle kampeličku vláda vždycky zadotuje do sta procent. Neb dva miliony nakrknutých voličů, kteří přišli o dvěstě korun - je pro každou vládu daleko důležitější, než sto tisíc nas/raných podnikatelů, kteří přišli každý o pět mega.
  • 16. 10. 2006 10:23

    Jarka (neregistrovaný)
    Když jsem ve spořce pracovala, přelévaly se majetky z jedné dceřinky na druhou. Prodávala se auta, aby se vzápětí zase koupila. Prodávaly se nemovitosti, aby se zase koupily. Prodávaly se ledničky, kopírky, varné konvice ... Zkrátka vytloukal se klín klínem, aby se vytvořil uměle nějaký zisk. Než se spořitelna prodala, hrozila ji nucená správa. Byla fakt před krachem. Dokonce to pronikllo i na veřejnost, ta nicméně byla uklidňována, že tomu tak není. Jak píšete "tuhle kampeličku vláda vždycky zadotuje do sta procent. Neb dva miliony nakrknutých voličů, kteří přišli o dvěstě korun - je pro každou vládu daleko důležitější, než sto tisíc nas/raných podnikatelů" ... Tehdá se na vedení ústavu podílel i manžel P. Buzkové, jak on se jmenoval? J. Kotrba? Jak vím od bývalých kolegyň, podobné čachry se dějí neustále. Proto bych si do spořitelny neuložila ani těch 200 CZK ani dnes. Stejně by mi je za měsíc schramstly poplatky.
    Na druhou stranu, i když je ČS / Erste soukromý podnik, podařilo se nevídané. Veškeré rizikové úvěry (t.j. ty nesplácené a včetně splácených novomanželských) byly vyvedeny z ČS na stát. Spořitelna je spravuje jen evidenčně. Pokud jsou spláceny, zisk bere ČS, pokud nejsou spláceny, ztrátu zafinancuje stát. Dobré řešení, že ... Pokud vezmeme v úvahu sumu, kterou Erste za spořku dala (tuším že 6 mld), za tu dobu, co Erste spořitelnu vlastní, je má Erste už zase doma a dál si mastí kapsy na přitroublých (s prominutím) klientech. Proto také tak vesele úvěruje - vždyť ji z nesplácení žádné riziko nehrozí ... Pravda, nejdříve vám musí poslat 2 - 3 upomínky, ale i ty jsou za tučný poplatek. Pokud z dlužníka nic nevytřískají ani exekutoři, jde na řadu stát tuším prostřednictvím Konsolidační agentury.
  • 16. 10. 2006 11:34

    anonymní
    Trochu, teda trochu hodně, pleteš páté přes deváté. Konsolidační agentura odkoupila od bank ztrátové pohledávky (bohužel od ČS asi největší procento těch nejztrátovějších) ještě před jejich privatizací. Banky dostaly za tyto pohledávky zaplaceno nadstandardní procento (často i 100%) zůstatku pohledávky. Co však vzniklo z obchodů uzavřených po privatizaci, to už zůstává v bankách a nikdo jim s tím nepomůže a to už jen z toho důvodu, že by za to stát semlela EK za nedovolenou podporu.
    Pohledávky převedené na KA tato dále prodává a to většinou za určité procento v blocích různým obchodníkům s pohledávkami (ti je zhusta prodávají se ziskem pro sebe původním dlužníkům, ale pořád ještě se ziskem pro ty dlužníky). Jen určitě menší procento dluhů státních podniků a podniků, které banky předaly ani ne tak z důvodu skutečného nesplácení, ale jen vyššího procenta pravděpodobnosti budoucího možného nesplácení si KA ponechala byly nebo ještě jsou spláceny standardním způsobem.
    A co se týče třeba těch předrevolučních novomanželských půjček, za ně stát převzal záruku a doplácí ČS rozdíl v tehdejších a současných úrokových sazbách.
    Mimochodem, státní záruky existují celkem běžně stále například jako forma podpory podnikání (v tomto případě většino jako záruky poskytované ČMZRB) a není to nic neobvyklého a specifického jen pro tenhle stát.
    Ujasni si nejdřív pojmy a fakta a potom se k něčemu vyjadřuj. Rok na přepážce v ČS z tebe, bohužel odbornici na ekonomii a bankovnictví neudělal.
  • 17. 10. 2006 7:59

    Phil (neregistrovaný)
    Nepracuješ uživateli v anonymitě v ČS a tudíž se jí tak zastáváš?
    Já mám známého v ČS zaměstnaného už pěkných pár let a tvrdí cosi podobného a jen se diví, že s takovým hospodařením spořka ještě nezkrachovala. Co prý jen počítačů a serverů se nakoupilo, aby se vzápětí po zjištění, že nevyhovují, stávající levně odprodaly a zakoupily nové. A za jakou cenu ... Ale klienti to zaplatí. Je tedy s podivem, že takovýto názor má více lidí z okruhů kolem ČS. No, asi si vymýšlí, aby nějak znemožnili "Banku pro život" - nebo snad "o život" ...

    Co se týče problémových úvěrů, tak jsem si u něj ověřil, že stát stále platí za špatné úvěry uzavřené do určitého data. Tzn., čistě teoreticky, u úvěru např. na 8 let, bude stát mít možnost ještě nějaký ten rok platit. Kdy prodali spořitelnu?
    Co se prodá přes KA, nikdy nevynahradí ztrátu z úvěru. A daňovým poplatníkům je celkem jedno, jestli ztrátovost spořitelny uhradí ze svých daní přímo či přes Konsolidační agenturu, kam stát leje peníze zase z daní.
    Je samozřejmé, že o takovýchto "výhodných" obchodech se příliš mluvit nesmí.
  • 17. 10. 2006 14:21

    anonymní
    Ač v bankovnictví pracuju už přes deset let, bohudík v ČS ne. Co se týče jejího vnitřního hospodaření, do toho nevidím a v podstatě je mi to celkem fuk, co dělají, ale moje reakce byla zaměřena především na velmi nepřesné údaje o úvěrech převedených do KA (původně Konsolidační banky) a naprosto scestné smyšlenky o úvěrech poskytovaných v současnosti a zaměňování v rámci konsolidace bankovního sektoru poskytnutých státních záruk vydávaných v textu za cosi podivného. Prostě pisatelka pletla páté před deváté :o)

    Co se týče hospodaření bank v době, kdy jejich majoritními vlastníky byl stát, to nechávám mimo komentář, protože k tomu není co dodat. A pokud jde o hospodaření bank v době jejich vlastnictví zahraničními provátními subjekty, potom nějak nevidím logiku v tvrzení, že například ČS vytvářela "uměle" zisk, protože jak víme, zisk s sebou nese také povinnost daňových plateb a neznám v této zemi jediný subjekt, který by rád a dobrovolně platil vyšší daně, než je nezbytně nutné. A můžu zodpovědně říct, že nákupy a opětovné prodeje ledniček a varných konvic mají do hospodaření firmy, jakou je ČS asi takový dopad, jako kdybych já prodal a opět zpětně nakoupil ob rok svou jedinou varnou konvici a jedinou lednici a vykázal oboje jako daňově uznatelný náklad a jako příjem z prodeje. Osobně mi připadá, že prodeje a převody dceřinných společností, zvláště těch servisních v podstatě průběžně realizují takřka všechny velké firmy čistě jen v závislosti na tom, jestli představenstvu nakuká nějaká odborá poradenská firma, že teď je lepší využívat outsourcing a příště zase jiná, že je lepší vlastnit společnost, která ty služby zajišťuje.
    No a že KA nevymůže z převzatých pohledávek ani 1/3 (to je optimistický předpoklad), to je jisté a předem předpokládané. Mimochodem, letos KA končí a mám takový dojem, že poslední zbytky neprodaných pohledávek (většinou jsou to pohledávky za tzv. strategickými podniky) přejdou na ČNB (tohle ale nevím naprosto jistě, co to bude za subjekt).
    Už si nejsem jistý, kolik stát přesně "nalil" do zpochybňovaného ozdravění portfolia bank, ale cosi jsem slyšel o 600-800mld. Jediné, co jsem dokázal z dostupných zdrojů zjistit je to, že snad jen KB se díky docela dobré privatizaci dostala v bilanci ZISKY/NÁKLADY mírně do plusu, pokud tedy budeme brát v úvahu, že za dvanáct let, co stát vlastnil majoritní balík akcií, šly do státního rozpočtu zisky z dividend+zisk z prodeje + zisk z prodeje převzatých špatných úvěrů dohromady dělaly víc, než kolik stály Konsolidační banku špatné úvěry, odkoupené před privatizací.
    ČSOB v téhle bilanci byla daleko v mínusu a to ještě i díky převzetí IPB, které státu sice přineslo nezhroucení celé velké banky, ale taky mu nechalo naprosto všechny závazky banky na krku.
    No a ČS především díky nízké prodejní ceně a především největšímu objemu retailových úvěrů s nejvyšší delikvencí v téhle bilanci nemohla dopadnout jinak, než jak dopadla.
    Někteří analytici se dodnes dohadují, jestli by pro stát nebylo výhodnější prodat banky "neočištěné" a třebas za málo a nebo jen za symbolickou cenu.
  • 18. 10. 2006 10:15

    Phil (neregistrovaný)
    ČS uměle dělá zisk pro své akcionáře, aby rakušáci měli dividendy. Snadné. Pokud by se v tisku objevila zpráva, že ČS nedosáhla meziročně o 10 % větší zisk nebo že dokonce zisk nemá, pro řadu lidí by to byl vztyčený varovný prst a vznikla by panika hromadných výběrů, což by ústav asi položilo.
  • 19. 10. 2006 9:16

    Pan D (neregistrovaný)
    :o))))) :o)))))) :o))))) Jaké máš ekonomické vzdělání?? :o))))):o)))) Takovýhle nesmysl jsem totiž už dlouho nečetl.
  • 19. 10. 2006 23:50

    Stack (neregistrovaný)
    soudruhu D,
    na takovéto dle vás nesmysly nemusíte mít žádné ekonomické vzdělání, ale stačí mít trochu selského rozumu.
    Jestli jste tady za těch 16 let nepoznal princip "tržní ekonomiky" - tunel, tak jste - nechci říkat co ...
    Skandály z nedávné doby v cizině typu parmalat, enrroy nabo ako sa nyzývali vám nyc neříkat? Tam byly účetní skandály právě kvůli lepším výsledkům pro akcionáře.
  • 23. 10. 2006 13:35

    Pan D (neregistrovaný)
    Ne, vážně, to nemá cenu. Z čeho jsi čerpal informace o kauze Enron a o Parmalatu. Předpokládám, že z novin, takže se o tom nemá cenu bavit.
  • 23. 10. 2006 14:12

    Pan D (neregistrovaný)
    Jo a ještě jedna věc. Nejsem tvůj soudruh. Komunisté v době "budování socialismu" toto oslovení silně zprofanovali, ale přesto se musím ohradit oproti jeho použití, nikoliv však v tebou myšleném negativním a ideologicky pojatém smyslu, ale v prostém významu pro toto oslovení, který má v českém jazyce.
    Jen pro úplnost, patřím do skupiny třicátníků - Husákových dětí, tudíž jsem se nikdy nemohl stát členem KSČ a i nyní jsem bezpartijní.

    A jestli ti stačí na chápání ekonomických souvislostí selský rozum, tak se potom nediv, že to nefunguje, když se do toho snažíš napasovat chování podvodníků a hochštaplerů.
  • 16. 10. 2006 11:18

    anonymní
    Tvůj "rozhled" je tak plný naivismu, až by člověk plakal. Doufám, že se nikdy nedostaneš do situace, kdy pro tebe nebude primární kvalita služeb v bance, ale pouhá starost, aby ses dostal ke svým penězům co nejdříve po jejich připsání na účet.
  • 15. 10. 2006 13:10

    anonymní
    S tim hlupakem bych pribrzdil. Ukaz mi lepsi banku ty chytraku! V teto cele kauze nejde o CS, ale o blbce, kteri poslou sve udaje nekomu cizimu. Jednaji proti pravidlum toho, co sami podepsali ale zejmena proti zdravemu rozumu. To neni vec CS. A mimochodem ty chytroline, CS neni sice nejlevnejsi, ale zdaleka ne nejdrazsi. Nebudu zde brat treba FIO, uz jenom slovo zalozna mi nahani husi kuzi. A nic lepsiho neni. Takze klidek a ochlad mysl...
  • 13. 10. 2006 9:19

    phoenix (neregistrovaný)
    V ankete mi chybi moznost: Ano, dostal jsem email, udaje jsem nezadal a informoval jsem CS.
  • 13. 10. 2006 9:52

    jezevec (neregistrovaný)
    a co s tim asi jako CS má dělat?
    pošle všem uživatelům spam - dobře se na mně podívejte, to já jsem ten pravý číšník?
    a pak zas lupiči pošlou spam - a teď se podívejte dobře na mně - já jsem taky pravý číšník?
  • 13. 10. 2006 14:58

    pod přezdívkou (neregistrovaný)
    :-) Přesne tak, to je přeci nesmysl.

    1. nevím jak CS, ale RB ma neco jako zasilani zprav primo v I.bankovnictvi. predpokladam ze i CS ma tento, nebo podobny adresny komunikacni kanal.

    2. banky NIKDY neposilaji samy od sebe e-mail s jakoukoli zadosti!!
    bud je to CPostou nebo prave sktrze zabezpecene IB. Navic jakekoli bezpecnostni veci (treba prave sadu jednorazovych hesel apod) proste neposilaji vubec. jen mi daji vedet, ze si mam prijit. - pruda, ale bezpecne.
  • 13. 10. 2006 22:55

    repulsive (neregistrovaný)
    Mě tam chybí možnost: Ano, zadal jsem smyšlené údaje (a to několikrát, abych pachateli ztížil práci).
  • 15. 10. 2006 7:35

    EVa (neregistrovaný)
    a jenom zkouší, kdo zabere. Dostal jsem dopis, aniž vůbec mám v České spořitelně účet, takže je to skutečně jenom rybaření.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).