Vlákno názorů k článku Když se nedaří kartou zaplatit, nemusí být na vině banka od honya - vzhledem k tomu, co jsem zažil při platbě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 1. 2017 20:38

    honya (neregistrovaný)

    vzhledem k tomu, co jsem zažil při platbě kartou v panamě, tak bych řekl, že minimálně 30℅ plateb je neúspěšných kvůli obsluze, která neumí zacházet s "evropskými čipovkami". Platba ns benzince robíhala následovně:
    1. obsluha vzala kartu a začala porovnávat kartu se sedmi! druhy terminálů.
    2. když žádný neprošel prvním kolem výběru, tak kartu protáhla náhodně vybraným- terminál kartu odmítl
    3. upozornil jsem jej, že je čipová a že ji tedy musí strčit do terminálu zepředu a ne protahovat
    4. poté se snažil tam namačkat pin pro přihlášení do termnálu. při druhém pokusu jsem jej musel zastavit. Netušil, že terminál chce pin můj a ne obsluhy ...

  • 2. 5. 2018 15:38

    Rajče (neregistrovaný)

    Přesně tak. Moje zkušenosti ze světa jsou velice podobné. Pokud danou kartu obchodník akceptuje a platba je odmítnuta, tak z 90% je problém na straně obsluhy. Jednou jedinkrát se mi stalo v Chorvatsku na ostrovech, že mi bankomat nechtěl dát peníze na platební kartu od banky Creditas. Vedlejší už mi dal. Později se šetřením zjistilo, že dotyčný bankomat neznal identifikátor vystavující banky - asi neaktualizovaný SW.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).