Hlavní navigace

Názor k článku Kde a kdo vám vrátí propadlý kredit? Někdy ani pečlivé čtení podmínek nepomůže od Václav Hájek - Vážený pane Kutálku, Vaše informace týkajícího se účtu ČD...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 14. 5. 2018 11:17

    Václav Hájek (neregistrovaný) 89.203.212.---

    Vážený pane Kutálku,
    Vaše informace týkajícího se účtu ČD jsou přinejmenším hrubě nepřesné, ne-li přímo nepravdivé. Zcela zjevně jste se s obchodními podmínkami vůbec neseznámil. Proto uvedu několik podstatných skutečností:

    1. Kdykoliv můžete požádat o vyplacení zůstatku na bankovní účet nebo složenkou a to zatím bez poplatku. jedinou podmínkou je skutečnost, že musíte mít vyřízené všechny podané žádosti o návratky.
    2. Kdykoliv můžete převést zůstatek nebo jeho část na účet ČD kredit někoho jiného.
    3. Kdykoliv můžete částí nebo celým zůstatkem nabít libovolnou elektronickou peněženku na In Kartě
    4. Na skutečnost, že Vám bude počítán poplatek za vedení účtu jste měsíc před prvním zaúčtováním upozorněn e-mailem. Máte tedy měsíc na to, abyste buďto zakoupil jízdní doklad, nabil účet ČD Kredit minimální částkou 100 Kč nebo využil některou se shora uvedených možností.
    5. O každé úhradě poplatku za vedení účtu obdržíte e-mail s dokladem o zaplacení. Než tedy uplynou 4 roky, kdy dojde zaúčtování částky ve prospěch ČD obdržíte od ČD celkem 47 e-mailů.
    6. I v případě zaúčtování ve prospěch ČD můžete o vrácení zbývající částky požádat, postup upravuje občanský zákoník.

    Váš závěr uvedený v článku je tedy zcela nesprávný a zavádějící a vzhledem k tomu, že jste uváděn jako solidní autor očekávám jeho opravu a Vaši omluvu.

    S pozdravem
    Ing. Václav Hájek

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).