(mimochodem skutečné mléko poznáš podle toho, že po několika dnech ti zkysne, kdežto bílá voda v krabici shnije)Tohle už bohužel není pravda. Všechno prodávané mléko u nás je (ze zákona) pasterizované (různými teplotami, proto má některé trvanlivost několik dní a některé několik týdnů). Klasické mléko, které zkysne do druhého (třetího) dne (tedy nepasterizované) se může koupit pouze přímo na farmách.
Obávám se však, že problémy nejsou způsobeny tím, že se "občas holt něco nepovede", ale že se lidi okrádají vědomě - asi z lenosti či pohodlnosti. Tzn. všichni ví, že lidi okrádají, a je jim to jedno. Než aby srovnali zboží k cenovám, nahází to do regálu, však on už si zákazník všimne, že na cenovce Jogurt smetanový 150g za 7Kč je písmem AAA Arial uveden čárkový kód jogurtu z Kunína a ne toho Zotta, co leží v regálu přímo na nad tou cenovkou a stojí 15Kč.
Co jsem zažil předevčírem v Tescu Novodvorská: v oddělení lahůdek měli indický salát v akci za 7,90Kč. Velká myslím žlutá cedule s červeným písmem. Okamžitě upoutá pozornost. Pán předemnou si toho salátu přál asi 20dkg. Když mu ho prodavačka podávala, všiml si, že mu účtuje 13,90/10dkg. Ohradil se, že to má být za 7,90Kč. Paní zkontrolovala, že zadávala správný kód zboží a řekla, že ona to zadala správně a že to je v DB a že za to nemůže. Pán na ní, ať se na tu cenovku podívá, že on požaduje cenu správnou. Ona cenovku vyndala, podívala se a zopakovala, že s tím nic nenadělá a nikdo tam není, kdo by nadělal. Pán odešel, že za tu cenu to nechce.
Pointa
Paní teď:
Zaprvé cenovku vrátila zpět. A to přesto, že dle jejích slov "není možné zařídit opravu ceny v databázi. Takže vědomě klame lidi neplatnou cenou
Zadruhé povídá té druhé prodavačce: no to je hrozný, voni vždycky udělaj nějakou akci a do databáze to nedaj. To už je dneska asi podvacátý, co se mi to stalo.
A to je prosím jádro pudla. Ona ví, že je něco špatně, a je jí to úplně ukradené. Přesto, že během dne se už 20 okradených ohradilo a kdoví kolik okradených na to ani nepřišlo.
Kdyby se opravdu stal jen omyl, tak ta paní zajistí změnu ceny v DB a do té doby bude uvedené zboží markovat ručně, když o chybě ví. Pokud to má Tesco tak debilně vyřešené, že ceny v DB mění student na brigádě pro všechny obchoďáky z centrály každý den hodinu po škole a ručně dané ceny markovat nejdou, měla ta paní sundat ceduli Akce, aby lidi zbytečně neuváděla v omyl.
Vážený anonyme ...
1) co se týče pokladních - pokud něco namarkuje víckrát, nebo si splete kod a zboží okamžitě nenechá vystornovat - jsou to přecib taky jen lidi a ti chybují - myslím že když zajdete na informace rozdíl Vám vyplatí.
2) Pokud je v nabídce jakékoli akční zboží - a to je vyprodáno, nebo proste nedorazilo v daný termín z centrálního skladu, máte možnost na informacích zanechat na sebe kontakt a až dané zboží příjde, tak Vám z daného Kauflandu zavolají a pro toto zboží si můžete přijet a i když už bude dávno po akci a zase bude za plnou cenu tak Vy ho dostanete za cenu akční - to je si myslím fér a nesetkal jsem se s tímhle přístupem nikde jinde než v Kauflandu.
3) Platební karty se v KFL nebraly např. i z toho důvodu, že bance se musí odvádět 2 - 4% z částky uhrazené kartou jako zprostředkovací poplatek - o tuto částku by se ve finále musela navíšit cena zboží paušálně - navíc v současnosti karty berou na všech fifliálkách.
4) co se týče "nejnižších cen ve městě" - pokud zjistíte že v jakémkoli jinem obchode v dané oblasti (mesto, okres) je takto označené zboží levnější - opět Vám na informací dorovnají rozdíl - prostě Vám vyplatí peníze.
5) o Vámi zmiňovaných uzeninách s éčky a podobně - je to jednoduché - nežijeme v době kdy by nebyl výběr - pokud se Vám něco nelíbí nebo nechutná, tak to proste nekupujte jen proto že "je to v akci".
6) a proplácení jízdy nebo ztraceného času - tím jste tomu nasadil opravdu korunu - když půjdete do lékárny a tam nebudou mít Váš lék protože prostě je vyprodaný, nebo nedostupný taky budete chtít kompenzaci za cestu ?? a co kdyby k Vám někdo přišel domů na odečet elektřiny a Vy jste zrovna byl někde mimo - taky by bylo dobré pří druhé návštěvě Vám rovnou předložit k proplacení jízdenku, oběd a ztracený čas ??? protože tam dotyčný musel podruhé ???
7) Letáky - pokud příjdete v uterý do prodejny a chcete leták začínající od čtvrtka - logicky ho nedostanete, jelikož tato chodi na jednotlive prodejny až ve čtvrtek v noci v počtu minimálne 3000ks na každy obchod (dle velikosti), tak stejně když tento leták budetet v probíhajícím akčním týdnu chtít ve středu - může se stát že už klidně nebudou, ale vždy minimálne jeden mají vždy na informacích k nahlednutí k dispozici !!!
8) co se týče spatných regalových cen - pokud máte na účtence jinou cenu než je na regále - je to chyba pracovníka na daném oddělení a Vy máte nárok toto zboží koupit za cenu uvedenou na ragálové etiketě - v případě že se jedná o to zboží které jste zakoupil.
Závěrem - Vždy máte možnost si minimálně telefonicky ověřit zda dané zboží je nebo není, popřípadě si ho zamluvit, nebo domluvit si termín kdy bude a Vy si pro něj můžete zajet. Máte taky možnost nakupovat jen u malých prodejců - a obíhat jednotlivé prodejničky a kupovat v každe něco jiného. Máte taky možnost koupit si dražší zboží, ne jen to v akci.
A ano, jsem zaměstanec společnosti Kaufland a svoji reakci jsem tady napsal proto abych Vám dobázal, že i velká zahraniční společnost si dokáže svých zákazníků vážit a vycházet jim vstříc - vše je jen o komunikaci.
Hezký večer.