Nějak nám to tiskové oddělení zatajilo, že to "okrádání" bylo také v jiných supermarketech jako např. Kadaň.
A kdosi zoufalý se snažil ceny na rychlo opravit. A to se mu podařilo, tak dobře, že se po udajné opravě objevovali na pokladnách i vyšší ceny než před opravou.
To nám tiskové oddělení nezatajilo. Společnost je známá pro svoji velkou snahu vycházet svým zákazníkům vstříc, což dokumentují mimo jiné celou řadou záruk a služeb, kterými jsou proslulí. Jedním ze znaků vstřícnosti k zákazníkům je to, že nebudou zákazníky zatěžovat zbytečnými informacemi v dnešní přeinformované době. Komu by tím prospěli, kdyby přiznali i jiné supermarkety, např. Kadaň? Druhé straně?
Velmi si vážím přístupu Kaufland Česká republika. Možná by v rámci vstřícnosti a boji proti přeinformovanosti mohli zrušit ve svých supermarketech cenovky, zákazník by si tak vybral, co opravdu potřebuje, aniž by byl zbytečně rozptylován a stresován cenou. U pokladny se mu pak nákup namarkuje dle interních cen a objeví se pouze součet. Takový zákazník pak bude mít nejen radost z nákupu, ale bude i zbaven zbytečného zklamání typu "ty rohlíky jsem koupil blbě, v Delvitě na druhém konci města je měli o 10 haléřů levnější".
Jo a mozna byste mohl dat Kauflandu souhlas s inkasem z vaseho uctu v neomezene vysi! (a souhlas s exekuci kdybyste nahodou nakoupil na ucte nic nebylo) Budete usetren i te zbytecne informace ve vysledku u pokladny! Ale pozor, kdyby jste jim to chtel navrhovat jako zlepsovak, prave jsem si to dal patentovat :)