Vlákno názorů k článku Kaufland okrádal zákazníky od Student - Nějak nám to tiskové oddělení zatajilo, že to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2007 16:32

    Student (neregistrovaný)
    Nějak nám to tiskové oddělení zatajilo, že to "okrádání" bylo také v jiných supermarketech jako např. Kadaň.
    A kdosi zoufalý se snažil ceny na rychlo opravit. A to se mu podařilo, tak dobře, že se po udajné opravě objevovali na pokladnách i vyšší ceny než před opravou.


    M.Starý - Kadaň
  • 6. 6. 2007 16:44

    anonymní
    To nám tiskové oddělení nezatajilo. Společnost je známá pro svoji velkou snahu vycházet svým zákazníkům vstříc, což dokumentují mimo jiné celou řadou záruk a služeb, kterými jsou proslulí. Jedním ze znaků vstřícnosti k zákazníkům je to, že nebudou zákazníky zatěžovat zbytečnými informacemi v dnešní přeinformované době. Komu by tím prospěli, kdyby přiznali i jiné supermarkety, např. Kadaň? Druhé straně?
    Velmi si vážím přístupu Kaufland Česká republika. Možná by v rámci vstřícnosti a boji proti přeinformovanosti mohli zrušit ve svých supermarketech cenovky, zákazník by si tak vybral, co opravdu potřebuje, aniž by byl zbytečně rozptylován a stresován cenou. U pokladny se mu pak nákup namarkuje dle interních cen a objeví se pouze součet. Takový zákazník pak bude mít nejen radost z nákupu, ale bude i zbaven zbytečného zklamání typu "ty rohlíky jsem koupil blbě, v Delvitě na druhém konci města je měli o 10 haléřů levnější".
  • 6. 6. 2007 21:31

    anonymní
    Jo a mozna byste mohl dat Kauflandu souhlas s inkasem z vaseho uctu v neomezene vysi! (a souhlas s exekuci kdybyste nahodou nakoupil na ucte nic nebylo) Budete usetren i te zbytecne informace ve vysledku u pokladny! Ale pozor, kdyby jste jim to chtel navrhovat jako zlepsovak, prave jsem si to dal patentovat :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).