(mimochodem skutečné mléko poznáš podle toho, že po několika dnech ti zkysne, kdežto bílá voda v krabici shnije)Tohle už bohužel není pravda. Všechno prodávané mléko u nás je (ze zákona) pasterizované (různými teplotami, proto má některé trvanlivost několik dní a některé několik týdnů). Klasické mléko, které zkysne do druhého (třetího) dne (tedy nepasterizované) se může koupit pouze přímo na farmách.
Obávám se však, že problémy nejsou způsobeny tím, že se "občas holt něco nepovede", ale že se lidi okrádají vědomě - asi z lenosti či pohodlnosti. Tzn. všichni ví, že lidi okrádají, a je jim to jedno. Než aby srovnali zboží k cenovám, nahází to do regálu, však on už si zákazník všimne, že na cenovce Jogurt smetanový 150g za 7Kč je písmem AAA Arial uveden čárkový kód jogurtu z Kunína a ne toho Zotta, co leží v regálu přímo na nad tou cenovkou a stojí 15Kč.
Co jsem zažil předevčírem v Tescu Novodvorská: v oddělení lahůdek měli indický salát v akci za 7,90Kč. Velká myslím žlutá cedule s červeným písmem. Okamžitě upoutá pozornost. Pán předemnou si toho salátu přál asi 20dkg. Když mu ho prodavačka podávala, všiml si, že mu účtuje 13,90/10dkg. Ohradil se, že to má být za 7,90Kč. Paní zkontrolovala, že zadávala správný kód zboží a řekla, že ona to zadala správně a že to je v DB a že za to nemůže. Pán na ní, ať se na tu cenovku podívá, že on požaduje cenu správnou. Ona cenovku vyndala, podívala se a zopakovala, že s tím nic nenadělá a nikdo tam není, kdo by nadělal. Pán odešel, že za tu cenu to nechce.
Pointa
Paní teď:
Zaprvé cenovku vrátila zpět. A to přesto, že dle jejích slov "není možné zařídit opravu ceny v databázi. Takže vědomě klame lidi neplatnou cenou
Zadruhé povídá té druhé prodavačce: no to je hrozný, voni vždycky udělaj nějakou akci a do databáze to nedaj. To už je dneska asi podvacátý, co se mi to stalo.
A to je prosím jádro pudla. Ona ví, že je něco špatně, a je jí to úplně ukradené. Přesto, že během dne se už 20 okradených ohradilo a kdoví kolik okradených na to ani nepřišlo.
Kdyby se opravdu stal jen omyl, tak ta paní zajistí změnu ceny v DB a do té doby bude uvedené zboží markovat ručně, když o chybě ví. Pokud to má Tesco tak debilně vyřešené, že ceny v DB mění student na brigádě pro všechny obchoďáky z centrály každý den hodinu po škole a ručně dané ceny markovat nejdou, měla ta paní sundat ceduli Akce, aby lidi zbytečně neuváděla v omyl.
Vážený anonyme ...
1) co se týče pokladních - pokud něco namarkuje víckrát, nebo si splete kod a zboží okamžitě nenechá vystornovat - jsou to přecib taky jen lidi a ti chybují - myslím že když zajdete na informace rozdíl Vám vyplatí.
2) Pokud je v nabídce jakékoli akční zboží - a to je vyprodáno, nebo proste nedorazilo v daný termín z centrálního skladu, máte možnost na informacích zanechat na sebe kontakt a až dané zboží příjde, tak Vám z daného Kauflandu zavolají a pro toto zboží si můžete přijet a i když už bude dávno po akci a zase bude za plnou cenu tak Vy ho dostanete za cenu akční - to je si myslím fér a nesetkal jsem se s tímhle přístupem nikde jinde než v Kauflandu.
3) Platební karty se v KFL nebraly např. i z toho důvodu, že bance se musí odvádět 2 - 4% z částky uhrazené kartou jako zprostředkovací poplatek - o tuto částku by se ve finále musela navíšit cena zboží paušálně - navíc v současnosti karty berou na všech fifliálkách.
4) co se týče "nejnižších cen ve městě" - pokud zjistíte že v jakémkoli jinem obchode v dané oblasti (mesto, okres) je takto označené zboží levnější - opět Vám na informací dorovnají rozdíl - prostě Vám vyplatí peníze.
5) o Vámi zmiňovaných uzeninách s éčky a podobně - je to jednoduché - nežijeme v době kdy by nebyl výběr - pokud se Vám něco nelíbí nebo nechutná, tak to proste nekupujte jen proto že "je to v akci".
6) a proplácení jízdy nebo ztraceného času - tím jste tomu nasadil opravdu korunu - když půjdete do lékárny a tam nebudou mít Váš lék protože prostě je vyprodaný, nebo nedostupný taky budete chtít kompenzaci za cestu ?? a co kdyby k Vám někdo přišel domů na odečet elektřiny a Vy jste zrovna byl někde mimo - taky by bylo dobré pří druhé návštěvě Vám rovnou předložit k proplacení jízdenku, oběd a ztracený čas ??? protože tam dotyčný musel podruhé ???
7) Letáky - pokud příjdete v uterý do prodejny a chcete leták začínající od čtvrtka - logicky ho nedostanete, jelikož tato chodi na jednotlive prodejny až ve čtvrtek v noci v počtu minimálne 3000ks na každy obchod (dle velikosti), tak stejně když tento leták budetet v probíhajícím akčním týdnu chtít ve středu - může se stát že už klidně nebudou, ale vždy minimálne jeden mají vždy na informacích k nahlednutí k dispozici !!!
8) co se týče spatných regalových cen - pokud máte na účtence jinou cenu než je na regále - je to chyba pracovníka na daném oddělení a Vy máte nárok toto zboží koupit za cenu uvedenou na ragálové etiketě - v případě že se jedná o to zboží které jste zakoupil.
Závěrem - Vždy máte možnost si minimálně telefonicky ověřit zda dané zboží je nebo není, popřípadě si ho zamluvit, nebo domluvit si termín kdy bude a Vy si pro něj můžete zajet. Máte taky možnost nakupovat jen u malých prodejců - a obíhat jednotlivé prodejničky a kupovat v každe něco jiného. Máte taky možnost koupit si dražší zboží, ne jen to v akci.
A ano, jsem zaměstanec společnosti Kaufland a svoji reakci jsem tady napsal proto abych Vám dobázal, že i velká zahraniční společnost si dokáže svých zákazníků vážit a vycházet jim vstříc - vše je jen o komunikaci.
Hezký večer.
"Pokud vám na pokladně naúčtovali jinou cenu, než bylo uvedeno na regálové cenovce, v reklamním letáku nebo přímo na zboží, máte ze zákona právo na vyplacení rozdílu ceny. Na nabídku vrácení zboží i peněz přitom nemusíte přistupovat. Pokud tomu nechce pracovník na informacích rozumět, nechte si zavolat někoho kompetentního, třeba vedoucího směny nebo manažera prodejny. Pokud neuspějete ani tam, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci nebo na některou organizaci bránící práva spotřebitelů."
V článku okrádání nebo opomíjení zase píšou, že "Podle ČOI je cena uváděná na pokladně tou jedinou správnou, a tedy zákazník nemůže požadovat zboží za cenu, za kterou mu bylo nabídnuto. Může od smlouvy odstoupit a zboží nekoupit, nebo se smířit s dražším nákupem."
Jak je to tedy? Ze zákona mám nárok jen na vyplacení rozdílu a podle ČOI jen na odstoupení? :)
Mě zatím v kauflandu nikdy neokradly,vždy bylo vše v pořádku, štvou mě tam jen velké fronty.To se ,ale o ostatních řetězcích říct nedá ,především tesco je na to nejlepší účtuje jiné ceny než jsou na regálech také vám jednu věc napočítají třeba třikrát,pravidelně mám na účtu napočítáno o 50 až 300 korun více,proto ocenuji především skener kde si můžu zboží předem zkontrolovat,přeplatek mi sice vrátí nebo jim vrátím zboží ,že za tuto cenu ho nechci,ale toto jednání mě začíná štvát zatím jsem měla problém snad v každém tescu mě byla naúčtovaná jiná cena proto se vyplatí účet zkontrolovat v malých supermarketech,kde skener není a zboží musím kontrolovat nejlépe hned u pokladny nebo z účtu jsem často v šoku především v tescu poblíž benešova kdy mi byly např.naútovány svíčky místo 7 korun 15 takže to hodilo hned 300 korun na jednom nákupu a při dalším nákupu mi zase naúčtovali špatnou cenu.
Koupě dvou kelímku vlašáku váženého prodavačem. Řeknete dejte mi plný.Váha na obou kelímkách s přesností na 0,000 dkg stejná.Náhoda?Možná,zkuste u prodejce vícekrát,aby jste se utvrdili,že to není náhoda.Jak to funguje?Tu dražší cenu prodavačka si vyjede 2x a nalepí jí i na kelímek z nižší gramáží.Dobře vymyšlené,ne?Přebytek vlašáku jde pro ní!
Byli jsme v kauflandu české budějovice,chtěli jsme koupit nějaké maso,kdyš jsme viděli oschlé stare maso za pultem,bylo nám n azvracení,dále v televizi ukazují jaké maso melou,aha to jsm etéš viděli takovou šlichtu bílou co prodávají.V akci měli nerezové nadobí uš nic neměli,tak je jasný co je kaufland,pro maso jezdím zásadně do globusu,a kaufland zas tak rok neuvidím ,děkuji Kauflande.
V Kauflandu v Č.Třebové často nahnilé ovoce a zelenina (okurky, cibule, mandarinky), na upozornění pán, co dává zboží nereaguje, nechává nahnilé dál k prodeji.Řadu avizovaného zboží, tkzv.taháků nemají, buď nedošlo, nebo už není, cenově podražily, prodávají zde nekvalitní, co na západě by nikdo ani nezavadil (vlašské saláty s výrobním salámem - nejhorší sajrajt ze CZ salámů - odpad + ve vlašských salátech prodávaných Kauflandem 25% brambor, rybí saláty Varmuža na zakázku vyrobené s 8% rybího masa atd., atd).
V CZ zisk na prvém místě, všechny výrobky od textilu, přes nábytek po potraviny do maxima dané technickými možnostmi okrást, nahradit levným, léky nahradit jedovatými a necertifikovanými falzy, kde ani lékárnici nepoznají náhražku.Při tom za I.ČSR jsme uměli vyrobit špičkové výrobky, kam se tehdá hrabali švýcaři, kde jsme teď, každý chce být za rok milionářem, nebo miliardářem.Podvody všude, justice, soudy, prostě úpadek.