Nic nového jsem se nedozvěděl, jen obecné, naučené postupy zaměstnanců pojišťoven vše zaobalené do frází. V průběhu života jsem dospěl k závěru, že žádnou pojišťovnu nepotřebuji. Abych jim jen cpal peníze na jejich astronomické mzdy, na jejich obleky a kostýmky si vydělávají především "ojebáváním" svých oveček. Předpokládám, že jejich smluvní podmínky jsou široce rozvedeny v desítkách stránek smluv. Jejich jediným a hlavní zájmem je do smluv zahrnut desítky výluk a vyhnout se plnění. To je hlavní úkol. Už se jen směji naivitě klientů.
Musim dat za pravdu prvnimu prispevku. Dneska je to jak se rika o tom, ze "pojistovna plni pouze tehdy, pokud ma spatne nastavene pojistne podminky", tedy pokud neco zapomela pridat do vyjimek. Cim dal casteji se setkavam s tim, ze pojistovna odmitne plnit presne to kvuli cemu pojistku klient sjednaval a pak mu rekne, ze zrovna to co nastalo u nej je svete div se bohuzel vyjimka. Kdyz pak klient se tedy pta, proc tedy tu pojistku nabizeji, ze kdyz prave kvuli tomu se pojistitil a oni pak neplni, tak mu s usmevem reknout, ze si musi precist ty tuny podminek a vyjimek malym pismem, kdyz pak reknete, ze ale tim padem skoro nic nepojistuji, tak pouze odvetili, to uz je na kazdem klientovi jesli pojistku uzavre neco ne :-) Takze asi tak. Pojistky sem z tohoto duvodu take zrusil. Nevidim duvod platit si pojistne, kdyz v case kdy to clovek potrebuje pojistovna nic nezaplati. To je pak opravdu kralovsky byznys.
Už jsem psal, že jde o vyhozené peníze. Větší smysl by je bylo dát někomu, kdo je skutečně potřebuje, adresně, přímo bez zprostředkovatelů. Čím může být dům postižen? Stojí na vyvýšeném místě, podloží tvrdá skála, opatřen bleskosvodem. Ze střechy neční žádné antény a podobné hlouposti. Je podsklepen, vícenásobně izolován proti zemní vlhkosti, předimenzovaný systém a povrchového odvodnění, okapy a svody CU. Krov v pořádku, střešní krytina stabilní - betonová taška, vstup do domu jištěn bezpečnostní technikou, včetně zálohového zdroje. Všechny elektrospotřebiče vyšší jakostní třídy, při odchodu z domu jsou odpojeny. V domě je takřka pořád někdo ze členů rodiny... Jsme velmi opatrní, spotřebiče pravidelně zbavuji prachu (vylučuji i minimální riziko případného zahoření). Vše pořizované pouze v Rakousku, obecně vyšší kvalita, východní Evropa je zásobena z řad určených pouze pro střední a východní Evropu, tlak na ořezání všeho až na dřeň. Topení plyn, kotle nejnovější generace, které v případě sebemenší závady se automaticky a spolehlivě odstaví (Vaillant). Tak si dejte do cajku vlastní kutloch. Musím zaklepat, za dlouhé roky užívání mně neodpadla při silných větrech ani jedna taška a že zde fučí pořádně.
Jj, není nad to při odchodu z domu vypnout lednici... BTW za co tedy pojišťovny vyplácejí +- (spíš tedy +) 50% vybraného pojistného, když všichni tvrdí, že pojišťovny nic neplatí?
Já měl kdysi pojištěné úrazově děti, u staršího syna plnila pojišťovna 2x, u mladšího 1x. Do auta se mně vlámala patrně smažka a ukradla turistické botky za tisícovku, škoda uhrazena z havarijního pojištění včetně náhradního vozidla. Nabourala mne klientka České pojišťovny, škoda přes 69 000,- Kč uhrazena z jejího havarijka do poslední koruny, opět včetně náhradního vozidla po celou dobu opravy.
trochu mate zmatek v tom co ktera pojistka kryje :-) "Jeji" havarijni pojistka s Vami vubec nesouvisi, a urcite neproplatila Vasi skodu na aute, na to slouzi povinne ruceni a to je jak z nazvu vypovida "povinne", takze ho musite mit u kazdeho motoroveho vozidla. takze pokud Vas nabourala, tak se Vase skoda 69.000,- hradi z jejiho povinneho ruceni i pokud zadne havarijni pojisteni nema!
Havarijni pojisteni je dobrovolne a hradi se jim skoda na vlastnim vozidle, tedy pani muze zadat pojistovnu, aby ji proplatila skodu na svem vozidle, kterou si zpusobila tim, ze Vas nabourala rozumime?
To je prosté. Pojistné podmínky povinného ručení stanovuje pojišťovně zákon, ne sama sobě pojišťovna. Proto je to také jedno z mála pojištění, které má pro pojištěného smysl. Takže u PR opojišťovnám nezbývá nežli čučkařit, zkoušet ledacos neproplatit na co má poškozerrný nárok, zkoušet zda si to nechá líbit a nepůjde s tím k soudu, kde pojišťovna s vysokou pravbděpodobností prohraje.
Tudíž tvé tvrzení o výlukách pouze ukazuje, že naprosto nevíš, co tvrdíš.
Další skupinou jsou pojištění, kde se sdruží velká skupina, a jedná o podmínkách prosdtřednictvím makléře. Například pojištění odpovědnosti vyjednaná profesními komorami. Takže i tady sio všimni, že ta podstata i tady je, aby si pojišťovna enstanovila podmínky a výluky jewdnostranně sama, jak je to u drtivé většiny pojištění.
Udělejte průzkum u všech, co jim pojišťovny odmítly plnit v případě pojistných událostí. Odečtete ty, co například podvodem a uvedením nepravdivých skutečností se snažili lehce přijít k penězům. tyto nemyslím. Ale poctivých a možná naivních klientů. Kolik jim nacpali zcela zbytečně miliard a nakonec nad nimi zvítězil prohnaný pojišťovák. S hraným lítostivým soucitem pokrčil rameny a řekl něco ve smyslu, opravdu nás mrzí ale.....
Z velmi blízkého okolí vím,že kamarád si vzal v bance úvěr a zaplatil pojistku jejich pojišťovně-pro případnou neschopnost ho splácet.......za pár let opravdu onemocněl a marodil skoro dva roky!Ona pojišťovna mu proplácela srážky jen po dobu jednoho roku a na víc už prý neměl nárok(i když dál neměl jak úvěr splácet-když ještě marodil a dostával jen nemocenskou-později už ani tu)...bylo mu vysvětleno,že kdyby na MĚSÍC marodění přerušil a pak marodil dál-pokračovala by pojišťovna za něj ve splácení.....jelikož to neudělal-neměl"nárok"a hotovo!Je to normální????
Je to normální. Nikdy tyhle pojištění k hypotékám a úvěrům nejsou na neomezenou dobu. A nebývá to ni nikde důmyslně skrýváno. Většinou píšou, že po dobu 1 roku za pojistníka bude pojišťovna platit hyopotéku. Zatim jsem na tuhle formulaci narazil snad u všech těchto pojistek už v základních údajích velkým písmem.
ne NENI tohle normální. normální by bylo, kdyby se ta pojistka jmenovala "pojištění ROČNÍ neschopnosti splácet".
když se to jmenuje "pojištění neschopnosti splácet", nebo dokonce (jako jsem měl já a nejeden klient) "pojištění DLOUHODOBÉ neschopnosti splácet" - a že to je jen max na rok, je skryto někde v nesrozumitelných podmínkách - tak je to křivárna. kterých jsou podmínky pojištoven plny.
Dík všem za názory......ID nedostal,prodlužovali mu PN do doby než uznali,že je"vyléčen"i když mu zůstaly trvalé následky...podle nich ne dost velké aby dostal ID(ty mají sosyjálky uschovány pro jiný typ"marodů")...tam šlo fakt jen o to na měsíc PN přerušit nebo ne..............myslím,že by to měly pojišťovny mnohem důrazněji dávat vědět,že je to jen na rok,ale co se divíme-žádná pojišťovna není Charita-snaží se jen hrabat aby je cizácký majitel pohladil po hlavičkách,jak mu ušetřili penízky(věřte,že o tom vím DOST...)i za cenu podrazů....už byla někdy nějaká pojišťovna v mínusu???Pokud by se jí jevilo,že nemá dost vysoké zisky-zdraží produkty a hotovo....hnus!
Ano, to je přesně jak vznikají ty legendy o zlých pojišťovnách. Lidé si pořídí pojistku, podmínky nečtou a předpokládají, že pojišťovna pokryje úplně všechno špatné, co se jim stane. A když událost nastane a pojišťovna plní (nebo neplní) přesně podle uzavřené smlouvy, tak se vztekají, že je "podvedla", protože plnění bylo v rozporu s jejich představou.
No já si přečtu podmínky pojistné smlouvy, a pak pojištění NEUZAVŘU. Protože ke každé myslitelné situaci, která, která mě napadne a kterou bych chtěl pojistit, najdu v smlouvě kličku, která umožní pojišťovně nic neplatit. Ano, lidi by měli pojistné smlouvy číst - pak by pojišťováci chcípli hlady.
Syn mel uraz rozsekle celo o dvere. Ano dostal par stovek od pojistovny. Ale pri zadani trvalich nasledku za jizvu nedostal nic. Ceska pojistvna napsala ,ze je to presne tri roky od urazu a tim padem nema narok na plneni. Jsem zase jen hloupej klient,ktery mel zadat drive. Pojistovna si muze delat co chce,a klient muze pouze zrusit pojistku, kterou platil.
"A proč ne, pokud by člověk opravdu vydržel na té spořicí části dvacet let, tak zase ty provizní náklady v porovnání s jinými produkty nejsou tak vysoké. Když se neustále omílá, že dělají až těch 200 procent ročního pojistného, tak při trvání smlouvy dvacet let to znamená 10 procent ročního pojistného."
Ta paní si ani neuvědomuje, co se děje, co je přiměřené, co je nehorázné, co a za co je přiměřezé. Ona si tak zvykla.
Tohle je nadherna obhajoba, ktera ale naprosto neukazuje realitu.
Investuji di akcii, nemam rodinu, nemam druhy, mam kde bydlet. Pres to vse se vzdy jednou za pul roku najde bouchac, ktery si da schuzku a navrhne jako soucast portfolia investici do IZP, ty vetsi svine mi jeste navrhnou, at odprodam cast akcii a dam to do IZP.
Proste teorie nadherna, ze maji klienti drzet IZP 20 let, ale jakmile jim to zacnou bouchaci hromadne po dvou letech rusit bych za to daval podminene a pak nepodminene tresty, tady se jedna jednoznacne o vedome okradani klientu v radu takovych 100 000 - 200 000 Kc na jednoho.
A mimochodem tyhle zaloby paradoxne zase zaclo vysrani bouchaci, ktero si IZP uzavreli i sami na sebe a pak napadali zalobou, ze jsou smlouvy neplatne, ale samozrejme provize chteli. Podle me na to prisel nejak bouchac se svym kamaradem u piva, skoda, ze jsem tam nebyl, moc by me zajimaly okolnosti :).
Proste hromadne okradani a ja bych IZP jako produkt zrusil a pokud klient musi kryt rizika at si sjedna pojistku.
Nevím, co se tady navážíte do pojišťoven. Soused nás vytopil - zaplaceno, kamínek od auta mi rozbil čelní sklo - zaplaceno, spadl mi firemní telefon do umyvadla - zaplaceno. Nemůžu si stěžovat na pojišťovny. Kdyby takto fungovalo sociální pojištění, které platíme státu, byl bych spokojený. To by vás mělo srát. Pojištění, které je k ničemu a platit ho musíme. U komerčního pojištění má aspoň každý volbu.