Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kateřina Lhotská, Creasoft: Z klientů pojišťoven děláme chudáky, kteří za nic nemohou od Martin Luther - Nic nového jsem se nedozvěděl, jen obecné, naučené...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 12. 2018 9:36

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Nic nového jsem se nedozvěděl, jen obecné, naučené postupy zaměstnanců pojišťoven vše zaobalené do frází. V průběhu života jsem dospěl k závěru, že žádnou pojišťovnu nepotřebuji. Abych jim jen cpal peníze na jejich astronomické mzdy, na jejich obleky a kostýmky si vydělávají především "ojebáváním" svých oveček. Předpokládám, že jejich smluvní podmínky jsou široce rozvedeny v desítkách stránek smluv. Jejich jediným a hlavní zájmem je do smluv zahrnut desítky výluk a vyhnout se plnění. To je hlavní úkol. Už se jen směji naivitě klientů.

  • 14. 12. 2018 11:49

    Jerry001 (neregistrovaný)

    Musim dat za pravdu prvnimu prispevku. Dneska je to jak se rika o tom, ze "pojistovna plni pouze tehdy, pokud ma spatne nastavene pojistne podminky", tedy pokud neco zapomela pridat do vyjimek. Cim dal casteji se setkavam s tim, ze pojistovna odmitne plnit presne to kvuli cemu pojistku klient sjednaval a pak mu rekne, ze zrovna to co nastalo u nej je svete div se bohuzel vyjimka. Kdyz pak klient se tedy pta, proc tedy tu pojistku nabizeji, ze kdyz prave kvuli tomu se pojistitil a oni pak neplni, tak mu s usmevem reknout, ze si musi precist ty tuny podminek a vyjimek malym pismem, kdyz pak reknete, ze ale tim padem skoro nic nepojistuji, tak pouze odvetili, to uz je na kazdem klientovi jesli pojistku uzavre neco ne :-) Takze asi tak. Pojistky sem z tohoto duvodu take zrusil. Nevidim duvod platit si pojistne, kdyz v case kdy to clovek potrebuje pojistovna nic nezaplati. To je pak opravdu kralovsky byznys.

  • 14. 12. 2018 11:55

    Martin Luther (neregistrovaný)

    Už jsem psal, že jde o vyhozené peníze. Větší smysl by je bylo dát někomu, kdo je skutečně potřebuje, adresně, přímo bez zprostředkovatelů. Čím může být dům postižen? Stojí na vyvýšeném místě, podloží tvrdá skála, opatřen bleskosvodem. Ze střechy neční žádné antény a podobné hlouposti. Je podsklepen, vícenásobně izolován proti zemní vlhkosti, předimenzovaný systém a povrchového odvodnění, okapy a svody CU. Krov v pořádku, střešní krytina stabilní - betonová taška, vstup do domu jištěn bezpečnostní technikou, včetně zálohového zdroje. Všechny elektrospotřebiče vyšší jakostní třídy, při odchodu z domu jsou odpojeny. V domě je takřka pořád někdo ze členů rodiny... Jsme velmi opatrní, spotřebiče pravidelně zbavuji prachu (vylučuji i minimální riziko případného zahoření). Vše pořizované pouze v Rakousku, obecně vyšší kvalita, východní Evropa je zásobena z řad určených pouze pro střední a východní Evropu, tlak na ořezání všeho až na dřeň. Topení plyn, kotle nejnovější generace, které v případě sebemenší závady se automaticky a spolehlivě odstaví (Vaillant). Tak si dejte do cajku vlastní kutloch. Musím zaklepat, za dlouhé roky užívání mně neodpadla při silných větrech ani jedna taška a že zde fučí pořádně.

  • 14. 12. 2018 12:36

    Tomáš Marný

    Jj, není nad to při odchodu z domu vypnout lednici... BTW za co tedy pojišťovny vyplácejí +- (spíš tedy +) 50% vybraného pojistného, když všichni tvrdí, že pojišťovny nic neplatí?

    Já měl kdysi pojištěné úrazově děti, u staršího syna plnila pojišťovna 2x, u mladšího 1x. Do auta se mně vlámala patrně smažka a ukradla turistické botky za tisícovku, škoda uhrazena z havarijního pojištění včetně náhradního vozidla. Nabourala mne klientka České pojišťovny, škoda přes 69 000,- Kč uhrazena z jejího havarijka do poslední koruny, opět včetně náhradního vozidla po celou dobu opravy.

  • 14. 12. 2018 13:59

    Jerry001 (neregistrovaný)

    trochu mate zmatek v tom co ktera pojistka kryje :-) "Jeji" havarijni pojistka s Vami vubec nesouvisi, a urcite neproplatila Vasi skodu na aute, na to slouzi povinne ruceni a to je jak z nazvu vypovida "povinne", takze ho musite mit u kazdeho motoroveho vozidla. takze pokud Vas nabourala, tak se Vase skoda 69.000,- hradi z jejiho povinneho ruceni i pokud zadne havarijni pojisteni nema!
    Havarijni pojisteni je dobrovolne a hradi se jim skoda na vlastnim vozidle, tedy pani muze zadat pojistovnu, aby ji proplatila skodu na svem vozidle, kterou si zpusobila tim, ze Vas nabourala rozumime?

  • 14. 12. 2018 22:29

    Tomáš Marný

    Děkuji za poučení, to jsem dodnes fakt netušil. BTW řeč tady jde o tom, že pojišťovny mají mraky výluk a nikomu nic neplatí, kapišto? Nebo pro havarijko mají ty mraky výluk a z POV zaplatí každému to, co si vzpomene?

  • 16. 12. 2018 10:45

    - (neregistrovaný)

    To je prosté. Pojistné podmínky povinného ručení stanovuje pojišťovně zákon, ne sama sobě pojišťovna. Proto je to také jedno z mála pojištění, které má pro pojištěného smysl. Takže u PR opojišťovnám nezbývá nežli čučkařit, zkoušet ledacos neproplatit na co má poškozerrný nárok, zkoušet zda si to nechá líbit a nepůjde s tím k soudu, kde pojišťovna s vysokou pravbděpodobností prohraje.
    Tudíž tvé tvrzení o výlukách pouze ukazuje, že naprosto nevíš, co tvrdíš.

    Další skupinou jsou pojištění, kde se sdruží velká skupina, a jedná o podmínkách prosdtřednictvím makléře. Například pojištění odpovědnosti vyjednaná profesními komorami. Takže i tady sio všimni, že ta podstata i tady je, aby si pojišťovna enstanovila podmínky a výluky jewdnostranně sama, jak je to u drtivé většiny pojištění.

  • 17. 12. 2018 6:54

    Tomáš Marný

    Pojistné podmínky POV stanovuje pojišťovně zákon, a proto si k ním pojišťovna ještě navíc vydává podmínky své... Svatá prostato...

  • 18. 12. 2018 0:09

    pip (neregistrovaný)

    Tak hlavně že máš bleskosvod.A přepěťovku máš jakou,aby ti to na tom kopci nevodpálilo ty tvoje rakouskoburžoázní spotřebiče?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).