Vlákno názorů k článku Fórum: Jaké zkušenosti máte s bankami? Odpovídají čtenáři od Mira0 - RB: jako klient Expandie jsem uvital v te...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2011 15:39

    Mira0 (neregistrovaný)

    RB: jako klient Expandie jsem uvital v te dobe luxusni internetove bankovnictvi. Bohuzel s prichodem RB se stalo jedine: nic. Ackoliv mi byla dvakrat potvrzena informace, ze se pripravuje novejsi system, tak internetove bankovnictvi eKonta nam za tech par let znacne zastaralo. Sprava trvalych prikazu je strasna, editace jeste horsi, vypisy jsou neprehledne a nedaji se skalovat. Kazdy hovor na zakaznickou linku konci napsanim emailu, kde snad konecne sedi nekdo zodpovedny (vysli vstric). Vyssi poplatky za trvaly prikaz jsou vysmechem zakaznikovi. Poplatky za nedorucene upozorneni za neprovedeni transakce. A neustale opozdene SMS kody. Posledni dobou je ticho, ale jinak porad nekdo volal s nejakym obchodnim sdelenim.
    Pozitiva: individualni sazby hypotek, kartove blokace viditelne na uctu, vyber z libovolneho bankomatu a vedeni eKonta "zdarma".

    CS: "hloupa" kreditni karta (cili ne Chytra)
    Od doby sjednoceni linek pro podporu zakazniku a infolinky neustale obsazeno. Nicmene vstricny pristup. Konecne je mozne sledovat transakce kartou pres Servis24 Start. Ovsem ten ma neustale nejaky vypadek (24... asi minut vypadku za den). Nejhorsi je, ze v te dobe vam ani na telefonni lince nikdo nic nepovi, protoze system proste nejede - v jake jste situaci, se Vas nikdo nepta, proste zavreno. S kazdou ptakovinou je potreba letet na (ve vytizenych casech vecne preplnenou) pobocku. Posledni reklamace probehla tak, ze banka vratila poplatek - omluva zadna. Naprosto debilni system pri spatnem hesle v prihlaseni Servis24 - nekdo ziska vase cislo a trikrat se spatne prihlasi a hura na pobocku odemknout ucet... Zmena telefonu pro IB - na pobocku. Na pobocce neproskoleny personal a velmi pomale ovladani PC.
    Pozitiva: bankomaty vsude, velka pobockova sit (+vyber na pobocce ve meste bez bankomatu bez poplatku), prehledny Servis24, prijemny servis pres telefon, cena vybranych sluzeb.

    AXA: Naprosto neprehledny IB, potvrzeni kodu platby skonci odhlasenim ze systemu.
    Pozitiva: sjednani bez navstevy pobocky, pripisovani a vyse uroku.

    LBBW: Bezpobockovy pristup sjednani, individualni pristup. Zadne problemy. Urokove sazby sporeni uz nezaujmou.
    Pozitiva: Prihlasovani pomoci kalkulacky a karty, prijemne vystupovani personalu, ochota komunikovat veskere zalezitosti pres email.

    KB: Totalni katastrofa pro noveho zakaznika. Nabidka sluzeb probehla stylem "na stolecku mate letaky, tak si je prectete". KB nikdy, byt se mi muze libit jejich KK.

    Fio: Zalozeni uctu bez problemu, vysvetleni fungovani IB. V IB nejsou videt blokace karet. IB misty nejasne v navigaci, ale jinak velmi prehledne. Emailem reseny problem s certifikatem (pozde v noci) - vyreseno hned rano.
    Pozitiva: vlastni jmeno a heslo pro prihlaseni do IB, IB umi digitalni podpisy prikazu, osobni pristup, emailovy kontakt, spojeni CR/SR uctu.

    Uz jsem dosel do situace, kdy mi neschopnost nebo nelogicnost nebo neferovost banky rapidne meni nazor na banku, a poplatky uz nehraji takovou roli. Radeji dam mesicne 300 korun, kdyz vim, ze v pripade problemu nebo nutnosti individualniho pristupu mi banka vyjde vstric.

    Aktualne hledam nahradu za RB eKonto a sporici ucet AXA...

    Mame tu medialne podporovanou krizi, tak kdy se konecne zacne brat zakaznik jako smluvni partner a "nas pan"?

  • 26. 10. 2011 17:15

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    jj, dostatek bankomatů je pro kreditní kartu urkitě obrovské pozitivum...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).