Vlákno názorů k článku Jak vyplnit daňové přiznání když jste zaměstnaní a přivyděláváte si jako OSVČ? od SpookY - ... vždycky na přelomu února a března mají...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2017 12:34

    SpookY (neregistrovaný)

    ... vždycky na přelomu února a března mají všichni pisálkové starost o to, jak má člověk zdaňovat více příjmů.

    Evidentně je to JEDINÁ starost systému. "Ševče, máš zaplacené daně? I za příští rok?"

    Co takhle aby se systém místo zdaňování každého prdu staral o to, aby lidi byli náležitě zaplacení už v řádném pracovním procesu, nemuseli si shánět druhou práci a nemuseli okrádat svoje rodiny o čas, který jsou nuceni věnovat dalšímu výdělku? Dokud tady bude západní pracovní výkon za východní platy, tak se tahle země nikam nepohne.

    Dokud bude "SorryJako" promíjet svým firmám daňové nedoplatky a takoví jako Bohouš si budou pořizovat za "náhrady" byty a smát se přitom obyčejným lidem do xichtu, tak má obyčejný občan plné právo na sebeobranu... jakýmikoliv prostředky.

  • 13. 3. 2017 17:48

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Prosím všechny, aby výrok "Sorry jako." používali, pokud už na něj musejí odkazovat, v kontextu, ve kterém jej autor použil, to jest: nebudu obnažovat své soukromí před nějakým kecálkem z ČT (panem Moravcem). Tedy přeloženo: úspěšný člověk se nebude zpovídat ze svých úspěchů nějakému sluníčkářskému nýmandovi, nýbrž si zodpoví své daňové povinnosti vůči příslušným (k tomu - zákonem - povolaným resp. češtinsky správněji: pověřeným) orgánům. Nevidím důvod, proč by se kdokoliv z nás - zaměstnanec, živnostník nebo oligarcha měl zpovídat nějakému panu Moravcovi (rutinérovi novinářské profese, který je úplně mimo). Kdo to je, ten pan Moravec? Mimochodem: odkud znáte výrok "Sorry jako.". Platíte koncesionářské poplatky? Já ne. Televizi jsem zrušil už před mnoha lety. ČT, na kterou se jimi přispívá, je horší než bolševická ČST (ověřuji si vždy na dovolené v penzionu, kde si ze studijních důvodů ČT pustím... a zatím nemám důvod svůj názor změnit)...

  • 14. 3. 2017 9:15

    Hunter (neregistrovaný)

    Pan Moravec dělá svoji práci novináře (za MOJE peníze, já koncesionářské poplatky platím - pokud vy ne, je vám prd do toho, co a jak dělá) - pokládá otázky.

    Pan Babiš dělá také svoji práci - ojebává stát na daních ("svoje" firmy už totiž neřídí).
    Která práce je užitečnější je asi čistě filozofické otázka.

  • 14. 3. 2017 11:31

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    V pořádku, v klidu, pokud jste s ČT a panem Moravcem spokojen. V klidu, s takhle vyjádřeným názorem nemám problém. Mám problém, když se komukoliv, tedy i A. Babišovi, podsouvá, co neřekl nebo neřekl v takovém kontextu, v jakém je to prezentováno. Jsem na to alergický i u sebe sama, v internetových debatách. Pokud jsem schopen porovnat, přijde mi, že A. Babiš je lepší ministr financí, než Moravec novinář, ale zase to je jen názor jednoho člověka, vy můžete mít názor zcela opačný. To je a bude v pořádku. Já vcelku nemám pocit, že by se mne pokoušel pan Babiš oblbnout, nicméně u pana Moravce a u celé ČT ten pocit mám. A to "svoje" firmy, jak uvádíte - ano máte pravdu, ale tu debilitu (už jsem to v jiné diskusi jako právník nazval debilitou) "Lex Babiš" si pan Babiš nevymyslel, tu ušili jeho oponenti a socanský lidskoprávní ministr (bez ministerstva) Chvojka, co sepsal návrh zákona, si na tom, předtím jako poslanec, udělal kariéru, a byl odměněn právě postem ve vládě. Nemusím zrovna komentáře pana Fendrycha na aktuálně.cz (takže nepropaguji, to zdůrazňuji), nicméně s jeho komentářem na Lex Babiš a realizací v praxi mohu jenom souhlasit. (Vygooglujte.) Babišovi oponenti s vůbec neuvědomují, že Babiše učinili "obyčejným občanem", už formálně není oligarchou, když ty jeho firmy už nejsou, jak správně dáváte do uvozovek "jeho". Kdyby mu Agrofert nechali, mohli poukazovat na event. střet zájmů. Oni si zlikvidovali vlastní argument proti panu Babišovi. K chytrosti českých politiků není, co dodat. (Více Martin Fendrych.)

  • 14. 3. 2017 11:39

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Jen dodám: Takže spílejte v té jedné dílčí otázce, kterou jste nastínil, ne A. Babišovi, ale jeho oponentům. Musím se hodně držet, abych ctil pravidla diskuse na Měšec.cz a vystříhal se urážejícího výrazu. Chce se mi napsat: JAK MŮŽE BÝT NĚKDO TAKHLE BL..? Jako jsou Babišovi oponenti... Chápu vás, že nemáte Babiše rád, vyjádřete to ve volbách. Mně nevadí. Hlasovat nebudu pro něj (pro ANO), ani proti němu (tedy pro někoho, kdo nabízí jako program jenom antibabišství - to je hodně málo jako návod na řešení společenských problémů). Jen se nenechte zaslepit vášnivým odporem k němu, buďte objektivní a nad věcí. Malinko mu podsouváte něco, za co nemůže, co spískali právě ti jeho oponenti. Hezký den.

  • 14. 3. 2017 18:55

    Hunter (neregistrovaný)

    Já byhc řekl, že až bude pan babiš dělat ministra financí aspoň 10 let, tak jako pan Moravec dělá novináře, pak se budeme bavit o tom, kdo je ve své roli lepší.

    Nejkrutější test kvality je totiž časový test, a jeden z nich jím zatím ani zdaleka neprošel.

  • 14. 3. 2017 19:52

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Tak to beru! S časovým testem souhlasím. Jak dlouho už okupuje pan Moravec hlavní politickou debatu ČT? Nebude to snad už nějakých 15 let? Pardon, jestli střílím vedle, jak jsem uvedl: TV nemám, nesleduji, jedině na dovolené, když prší, tak ze studijních důvodů (ale docela se občas pobavím u jednoho internetového satirického pořadu o televizních programech..., jen mi potvrzuje, že rozhodnutí nekoupit si novou TV, poté co odešla stará, bylo správné, a ohledně ČT a televizní daně to platí mnohonásobně). Mně tedy pan Moravec, dovolte mi ten názor, jako já vám přeji ten na ministra financí, mi přišel trapný už nějaký rok, dva od začátku pořadu. Je to dle mého názoru protekční rutinér, již dávno bez jakékoliv invence. Ale tohle fakt asi na Měšec.cz už nepatří, kdežto vaše kritika ministra financí ano.

  • 13. 3. 2017 18:32

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Nicméně, musím uznat, že jste velmi trefně a správně poukázal na pana premiéra Sobotku, kterému prošlo přiznání (co jinému, tomu chudákovi, který v životě nepracoval, ani jako osvč, ani jako zaměstnanec, zbývalo?), že si za poslanecké náhrady pořídil byt. Jistě, nemusí je zúčtovávat, však poslanci si odhlasovali zákon ku obrazu svému, ale to neznamená, že se nemusí zpovídat voličům. V každé fungující demokracii, ke které má ČR vskutku daleko, by se takový politik poroučel. Prostě skončil. A kdyby ne dobrovolně, tak by ho vypakovala sama levicová strana, která tvrdí, že hájí zájmy dělného lidu. Pan Sobotka v životě nepracoval (práce to není jen v továrně, na poli, můžete makat i hlavou..., ale co pan Sobotka kdy vymyslel, vytvořil, jakou práci publikoval?): asistent poslance, několik měsíců koncipienství v AK kamaráda lobisty (kdyby aspoň složil advokátní zkoušky...), poslanec, ministr, poslanec, předseda vlády. Člověk, který nikdy nepoznal život z pozice ani pracujícího, ani kapitalisty... Prostě kariérní politik. Politika: železná, ba ocelová prdel, abyste vydrželi schůze, sjezdy, kecy, kecy, kecy, pikle, pikle, pikle... A vidíte, vede stranu, která údajně hájí zájmy pracujících. Co z toho plyne: Milí spoluobčané, čtenáři Měšec.cz (a to jste Vy - těch horních 10 000, ti inteligentnější) - přemýšlejte, než vhodíte svůj lístek do volební urny. (Nikomu neříkám, koho volit. Já jen pléduji za používání vlastní hlavy.)

  • 13. 3. 2017 19:07

    Jarmila (neregistrovaný)

    Pane Fetter, ono je úplně jedno, jestli politik kdy v životě pracoval nebo kecal v parlamentu. Babiš pracoval - a je jeho politická činnost činností, která by měla být aspoň trochu spravedlivá k dělnému lidu a pomáhající podnikatelům k rozvoji tohoto státu, nebo je to snaha ovládnout co se dá a nahrát si domů ještě větší majetek? A EET je naprosto dokonalá trapárna, pomocí které zlilkvidujeme ty malé, aby si nepřivydělali ani korunu, protože co kdyby se Jim náhodou zvedla životní úroveň, že? Dřív chodila děcka kolem cca 10 let kolportovat místní týdenní plátek, dneska by museli mít minimálně chytrý mobil a tiskárnu na účtenku, Tak se prostě nekolportuje. Je s podivem, že u nás to zlikvidovalo nejdřív trafiky, ale i další (např. prodejna s rozlévanou chemií), které se jen tak tak držely nad vodou. Nepochybuju o tom, že další budou následovat, toto byl jen první začátek.
    Sobotka si z náhrad pořídil byt, Babiš získal 50 mega na Čapí hnízdo, protože to byla dotace pro malé a střední podniky - nu, netušila jsem, že Agrofert je malý nebo střední podnik. Koho si teda ve volbách vybereme? Vždyť to je stejná otázka, jako byste se ptal, jestli je lepší onemocnět morem nebo cholerou, jestli je lepší být sťat nebo zastřelen.

  • 13. 3. 2017 19:28

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Žel Bohu, milá paní Jarmilo, máte pravdu. (Nemám, co bych oponoval, ve vašem diskusním příspěvku, ostatně skoro jako vždy..., vy se umíte vyjádřit trefně.) Budeme muset pečlivě zvažovat, koho a zda a vůbec podpořit... Nicméně, já, kdybych byl potenciálním voličem soc.-dem. (co do společenského zařazení), tak strana, která si musí objednat (a ještě to veřejně přizná, ani se za to už nestydí) agenturu, aby jí zjistila, co si lidé myslí a chtějí..., tak bych už jí hlas nedal. (To si jen můžeme položit otázku, nač poslancům, my daňoví poplatníci, platíme kanceláře ve volebním obvodu, asistenty atp...., když nevědí, co lidi trápí, jaké mají problémy.) Pokud jde o pana Babiše: Pan Babiš je složitější fenomén, to není na diskusní post na Měšec.cz, to je na obsáhlou studii... Jím se nechám překvapit. Jsem na něj zvědavý. Zatím se ale nikdo moc nezmohl na pořádnou oponenturu vůči němu, jen na okopávání kotníků. Hezký večer.

  • 14. 3. 2017 9:21

    Jarmila (neregistrovaný)

    Pane Fetter, copak Sobotka s Babišem, ale těším se na komedii, zvanou prezidentské volby. To zas bude sbírka exotů! V té sbírce je Zeman snad jediný aspoň trochu normální člověk.

  • 14. 3. 2017 12:16

    Richard W. Fetter (neregistrovaný)

    Paní Jarmilo, takovéhle názory si raději nechte pro sebe... Neměl bych na vás vůbec reagovat, protože se zase zesměšním a někoho naštvu, já s vámi totiž znovu souhlasím. Já mu hlas dát nepůjdu, ale i pod obraz nalitej, obklopen všemi Mynáři, Nejedlými, s virózou nad korunovačními klenoty, po exhibici s plyšovým Krtečkem v čínské televizi a všem možném, je Miloš Zeman kandidát č. 1, který nemá rovnocenného soupeře a oponenta, ostatně zatím přihlášené protikandidáty pozásluze ponížil tím, že mu nestojí ani za názorovou konfrontaci, když ohlásil, že se nezúčastní žádné předvolební debaty, zdá se, že si to může dovolit.

  • 14. 3. 2017 9:20

    * (neregistrovaný)

    Faktická poznámka Jarmilo:
    Prodej papírového tisku klesá. Už asi 15 let. Každý rok.
    Jednak internet, ale i bezplatné noviny (Metro, E15 atd.)

    Známá rodina má dobře umístěnou (velko)trafiku na okresním městě, a kdysi to byl téměř zlatý důl. Ale ta doba je pryč, byla pryč dříve, nežli o EET někdo slyšel.

    A co se týče Čapího hnízda, tam se podle mě nesprávně soustředíš na jeden případ, namísto systému. Tam není problém v Babišovi, že využil zcela chybně nastavený systém, v rámci jeho pravidel. Chyba je v tom systému, tedy viníkem není Babiš, ale všichni jeho předchůdci od roku 1990. Babiš se podle mě nestal (spolu)viníkem ČH, ale něčím zcela jiným. Když se stal ministrem, že jako ministr tento systém (spolu)udržuje.

  • 16. 3. 2017 12:00

    Jarmila (neregistrovaný)

    Ja vím, že klesá, nejen prodej tisku, ale i novin. Nocméně jsou stále lidé, kteří noviny čtou a kupují si třeba sešity s křížovkami. Tak proč na to proboha napasujeme EET? Stejně jako pro kameloty. Pardon - právě tito lidé jsou těmi, kteří se ještě podílejí na jakéms takéms odbytu novin. Když jsem se ptala děcek-kamelotů, co si za vydělané peníze koupí, tak třeba jedna holčina si šetřila na kolečkové brusle, že jí je doma nekoupí. Myslíte, že to ty děti měly na cigarety a na drogy? Těžko, navíc si přitom uvědomily, co to dá práce důnést domů nějakou tu korunu a naučily si vážit vlastní práce, krom toho teda že se učily prodávat. To jsou všechno devizy, které se jim v životě neztratí. Ono stačí, že je učíme lhát, protože v rámci zákazu dětské práce dítě nesmí ty 2 hodiny v týdnu pracovat, ale jeho práce je formálně napsaná na někoho jiného. I tady jsme opět s vaničkou vylili dítě.
    Dtto ti trafikanti-důchodci. Copak je tak těžké pochopit, že v každé společnosti jsou lidé, kteří se prostě s moderní technikou nenaučí pracovat? některým to hlava nebere kvůli snížené inteligenci od přírody, jiní jsou holt dříve narození. Tak je lepší, aby seděli na lavičce u řeky, krmili labutě a nemohli se zaměstnat užitečnou prací? Povinnost vydat účtenku je i dneska, i bez celého slavného EET.

    No a k Babišovi: pokud mám máslo na hlavě, nelezu do politiky. Tam je hodně vidět. Holt chtěl ještě mít možnost ovlivňovat zákony, římž překročil pomyslou čáru. Ono Veverky měly kdysi taky plnou hubu líbivých keců a kde je jim dneska konec, že.

  • 17. 3. 2017 7:58

    * (neregistrovaný)

    Takže kvůli kolečkovým bruslím pro smutné děvčátko má stát rezignovat na své základní funkce.

    Jsem si vědom, že to vypadá jako pokus o vtip, rýpání, ironie. Což může být, ale ono je to hlavně přesně a doslova tak, jak jsem napsal. To si, ve vší vážnosti, uvědom.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).