Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jak se bránit vysokým účtům za mobil? od zákazník - A co když mi přijde vyúčtování zjevně s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2014 7:48

    zákazník (neregistrovaný) 85.93.121.---

    A co když mi přijde vyúčtování zjevně s chybou počítače - tedy o několik řádů vyšší (stačí 3). To je rázem z účtu místo 800 Kč téměř miliónové vyúčtování. To musím taky prvně zaplatit a pak až reklamovat? Trochu na hlavu - musel bych prodat barák, abych mohl zaplatit a nestat se dlužníkem se zápisem do různých Solusů...
    Jak v tomto případě postupovat

    PS: netvrďte, že se to nikdy nestalo...

  • 22. 7. 2014 9:15

    Jarmila (neregistrovaný) 193.179.3.---

    Stalo, i když to nebyly takové pálky. Měla jsem Vodafone tarif za 10,- Kč měsíčně, jen na příjmání hovorů a SMS. Najednou faktura na 100,-, 500,-. Vyndala jsem SIMku, hodila do obálky a do šuplíku - a za měsíc dalších 500,-. Nereklamovala jsem, mám s tím špatné zkušenosti, protože počítadlo má operátor, ale já nemám žádnou kontrolu, jestli je to počítáno správně. Zrušila jsem tarif a přešla na kredit. A najednou jsem platila 100,- za celý rok.
    Dtto po několika letech u T-Mobile.
    Reklamovali jsme ve firmě, kde jsem dřív pracovala, několikrát. Vždycky neúspěšně. Jednou nám vyšli vstříc: z několikatisícového vyúčtování slevili převratných 100,- Kč. Ale to jsme měli napíchlý telefon a na výpisu byla volání do takových destinací, o kterých jsme ani nevěděli, že vůbec existují. Reklamace nepomohla, museli jsme změnit číslo.

  • 22. 7. 2014 10:06

    Pavell (neregistrovaný) 88.103.25.---

    S reklamacemi mám vesměs pozitivní skušenosti. Reklamoval jsem u všech 3 operátoru.
    Nejlepší zkušenost s T-mobile vždy vyřízeno k mé spokojenosti, vráceny peníze + nějaký bonus zdarma.
    Vodafone trochu horší přistup, ale trochu víc i amatérské jednání, pokud jsem se problému věnoval, v zásadě jsem je k řešení dokopal.
    U vodafone doporučuji nastavit flexi strop a tím je to dané.
    Úspěšně jsem vyreklamoval vrácení peněz, které jsem provolal nad onen flexistrop. Jestli selhalo blokování či chybně účtované hovory to nevím. Ale cca 1500 kč vrátili.
    Nejhorší pro mne je O2 tam jsem se dozvěděl, že sice člověk se kterým mluvím tu chybu vidí a dává mi za pravdu, nicmémě pokud byla reklamace zamítnuta je potřeba se řídit tímto a již mi nemůže pomoct.
    Předpokládám,že tento skutečně bystrý člověk byl od O2 brzy propuštěn. Popřál jsem tedy O2 ať si mé peníze užijí.

  • 23. 7. 2014 18:15

    Nox (neregistrovaný) ---.sattnet.cz

    Taky mi to prijde jako nesmyslne. Navic nechapu, ze to neni trestne. Ja kdyz vyfakturuju neco, co jsme nedodal, je to trestny cin. Kdyz se operator "splete", tak je to v poradku? Docela by me zajimalo, zda uz nekdo zazil, ze se chyba pohybovala v opacnem smeru, tj. k nizsi cene. Bohuzel ze sveho okoli musim rict, ze proste zkouseji, kdo nahodou zaplati a to opakovane. A evidentne nemaji zadny kontrolni mechanizmus, kdyz u nich clovek leta plati mesicne 500-1000 Kc, tak jim neni divne, ze ma najednou vyuctovani za desitky tisic. Evidente by stalo za to podrobne prozkoumat jejich ucetnictvi a najit vsechny zaplacene, ale nedodane sluzby.

  • 23. 7. 2014 19:30

    Intri (neregistrovaný) 62.129.51.---

    Většinou ani tak nejde o to, že byste platil za nedodané služby, ale spíš o to, že vám dodají (a samozřejmě plně naúčtují) službu, kterou jste si nikdy neobjednal. Mně takto Vodafone zničehonic aktivoval internet, na což jsem přišel až po dvou dnech při volání, a to jen proto, že jsem slyšel upozornění na nízký kredit. Naštěstí mi po zavolání na infolinku byly okamžitě a bez obstrukcí peníze vráceny a internet deaktivován, ale i tak nechápu, jak se taková věc může "náhodou" stát.

    Další zkušenost mám z doby, kdy Vodafone dával internet na půl roku zdarma. Jelikož pro mobilní internet nemám moc využití, schválně jsem hlídal čas a internet včas deaktivoval. A hned na to, co internet zdarma skončil, mi bylo naúčtováno 177 Kč... Když jsem pátral, proč, zjistil jsem, že moje deaktivovaná služba se záhadně aktivovala.

    Oni to prostě zkoušejí a spousta lidí si to nechá líbit (s trochou hanby přiznávám, že tehdy těch 177 Kč i já). Mnohokrát taky prostě jenom přijmou tu službu na dané období a postarají se, že další období už nebude aktivovaná. A takto operátor prodal službu, kterou by jinak neprodal, aspoň na jedno období.

    Asi jediný způsob, jak se tomuto bránit, je hrozit soudem a případně se i doopravdy soudit, pokud si je člověk jistý, že si danou službu nikdy nikde neobjednal. Ale suďte se pro pár set Kč, když náklady jsou násobně vyšší a výsledek nejistý... A na to se spoléhá. To je prostě business model českých operátorů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).