To jsi vyjádřil přesně. Procházím dnes celý den weby asi 5-ti bank, a zajímám se o některé konkrétní produkty. Vypadá to, že zítra budu pokračovat.
Název článku je trochu "divoký". Nicméně jsem rád, že na Měšci začal někdo vnímat že je potřeba na každý finanční produkt pohlížet minimálně ze dvou úhlů. Za situce kdy vše probíhá ideálně, tak jak se předpokládalo a za situace kdy nastaly problémy a přidaly se komplikace.
Některé, v minulosti zde doporučované produkty, například bankovní účty bez poplatku, nemusí totiž být vždy tak výhodné/levné jak nám Měšec nastínil. Z nějakého důvodu na to Měšec upozorňuje pouze u některých produktů, nejčastěji kreditních karet a úvěrů.
Myslím si, že některé články by se mohly, na místo srovnávání finančních produktů a služeb, zaměřit spíše na nabídku jedné bankovní instituce, nebo jen na některé vybrané produkty a hloubat nad nimi. Víte kolik času zabere jednomu člověku než projde kompletní nabídku, pročte všechny všeobecné a smluvní podmínky a vyhledá nejasná a sporná místa?