Vlákno názorů k článku Jak jsem kupoval auto u AAA Auto (zkušenost) od hunter - Pokud kupujícímu nevadí snížení kupní ceny auta (nevede...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2013 10:05

    hunter (neregistrovaný)

    Pokud kupujícímu nevadí snížení kupní ceny auta (nevede účetnictví), tak není pojištění nevýhodné, protože nenavyšuje cenu, kterou zákazník platí. Že AAA dostane méně a zbytek pojišťovna mě jako kupujícího nezajímá. Navíc AAA budou mít určitě dohodnutý kompenzační mechanismus, aby netratily. Pokud si tedy splním to, co píše autor, čili kontrolu v servisu, tak jsem na rok pojištěný do 10 tisíc Kč. Reagujte, pokud se pletu.

  • 22. 5. 2013 10:47

    MMM (neregistrovaný)

    No jednak pojištěný jste jen za velmi specifických okolností (jak je uvedeno v článku) - a hlavně, pokud se rozhodnete auto v garanční době vrátit (nejčastěji pro závady, které na autě jsou a prodejce na ně neupozornil), tak Vám sice vrátí peníze - ale jen do výše kupní ceny - tedy snížené o to pojištění. A jste v pasti - zjistíte totiž, že se Vám vyplatí auto nechat opravit za vlastní peníze a se ztrátou se smířit, než auto vracet do bazaru za takto patřičně osekanou cenu...

    Auto jsem u "Áček" kupoval, jsem s ním spokojený (mimo jiné také proto, že bylo tři roky staré a navíc Kia se sedmiletou zárukou, se vzorně vedenou serviskou, takže riziko bylo relativně malé) - ale po té neskutečné masáži (která hraničí s nepřiměřeným tlakem na kupujícího, která by ze zákona mohla vést až k neplatnosti smlouvy - viz zadržování občanského průkazu, absurdní průtahy, atd.) bych si to příště zatraceně rozmyslel, jestli u nich ještě něco kupovat. Vřele doporučuji, vzít si s sebou jako svého zástupce kamaráda, který se v oboru orientuje a nechat ho jednat zejména o ceně (Áčka hodně zneužívají Vašich emocí, tímto se to dá částečně eliminovat a dostanete se do psychologické početní převahy, věřte že to hraje svou roli).

  • 22. 5. 2013 11:28

    hunter (neregistrovaný)

    Děkuji za odpověď. To vysvětluje to, že pojištění nenavyšuje cenu, protože se to AAA bohatě vyplatí z důvodů, které uvádíte vy.

  • 11. 10. 2013 18:46

    Kuba (neregistrovaný)

    Přesně tento nátlakový způsob, který popisujete jsme v AAA zažili!!!! Teď jsme z toho nešťastní. Člověk, už je potom tak unavený, že ani neví co podepisuje. Ani jsme si nevšimli těch poplatků a předražené výbavy navíc. A splátky nám také vysvětli tak šikovně, že až po sléze jsme zjistili, jak nevýhodně jsme nakoupili. Souhlasím, že je to vždy jen a jen chyba kupujícího, ale pokud se člověk v oboru perfektně nevyzná a zároveň je třeba mírnější povahy, tak to nemá šanci odhalit a situaci zvládnout!!! Lepší je tam opravdu nechodit.

  • 23. 7. 2016 23:12

    Rene (neregistrovaný)

    ja mam od aacek auto jiz 4tym rokem a zadny problem jsem nikdy s nimi nemel ja nevim co si lide furt vymysli za kraviny. kdyz nekdo nechce auto od aacek tak nemusi ho mit ale nevi o co prichazi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).