AAA jsou lumpové a zloději nejvyššího kalibru, kteří vás chtějí oj.bat, jak jen můžou. Je to v rámci zákona a morálka neprodává. Já osobně bych si auto z bazaru NIKDY nekoupil, protože i při maximální opatrnosti NIKDY nevíte, co se s autem skutečně dělo a NIKDO, ani sebezkušenější automechanik neobjeví skryté závady. A to už ani neuvažuji o různých fíglech a podvůdcích ze strany autobazarů a jejich "prodavačů". Dokud jsem byl mladý a bez peněz, kupoval jsem doslova za pár babek auto na dojetí (většinou Š100,105) za 3-5 tisíc, pak po roce, dvou ho prodal na papíry za pár stovek a koupil si další podobnou plečku. Nyní si zásadně vždy si kupuji nové auto. Kdybych byl finančně slabší, tak raději koupím sociální nejlevnější verzi bez výbavy, ale auto je NOVÉ. No a jezdil bych s ním tak dlouho, dokud bych si nenašetřil opět na nové. Klidně 15 - 20 let. Tak se nikdy nemůžu nachytat na nějako levárnu a vždy vím, s čímjezdím. A kdo je tak neschopný, že si nenašetří za nějakou delší dobu ani na nejvíc nejlevnější nový samohyb, ať za trest jezdí hromadnou dopravou nebo chodí pěšky :-P
Tak ty jsi teda IQ tykve :-D
1. Nový auto je prodělečný (čím levnější, tím víc)
Ideální je tak 3 roky starý.
2. Ne všichni jsou ochotni dát veškerý úspory za samohyb a nemít na nic jinýho.
3. 15 - 20 let? Odkud jsi spadnul? Dnes auta nevydrží ani 5 bez problémů - je to účel výrobců!!!
Právě, že s novým (pokud ho neodepisuješ z daní) tě nachytají nejvíc, servisní prohlídky s předraženým olejem a díly (bez nich padá záruka) a než jezdit v novým hybridu s oknama pěšky bez klimy a upoceným motorem HTP, který ve 110 vypouští duši, budu raději jezdit ve 3-5 let starým čemkoli co je o třídu až dvě výš.
Opravdu tvůj názor nemá chybu :-D :-D :-D