V aaaauto v Praze jsem strávil cca 6hodin. Vybral jsem auto kde jsem byl prodejcem ujišťován že auto není bourané a vše je v pořádku. Na drobné oděrky jsem byl upozorněn ale to je u staršího auta běžné (rok 2011 cena 350.000Kč) Odjel jsem domů že si vše promyslím a ozvu se. Rozhodnutí padlo že auto beru. Poslali pro mě řidiče který mě dovezl do bazaru (byl jsem upozorněn že nejsou bazar ale autocentrum :-) )
Po masáži ohledně výhodnosti a skvělého rozhodnutí jsme se dostaly na financování. Jelikož jsem měl tu možnost platit hotově byl jsem v klidu. Na druhu stranu jsem byl zvědav na jejich reklamované výhodné financování. Po návrhu financování kde jsem si před paní na kalkulačce spočítal že bych přeplatil cca 300.000Kč jsem vůz odmítnul. Náhle přišla další nabídka o dost zajímavější ale stále neuvěřitelně vysoké přeplacení. Opět jsem oznámil že za těchhle podmínek o vůz nestojím. Paní odběhla a najedou se ve dveřích objevil manažer a začal počítat a k mému úžasu jsme se dostaly na přeplacení "jen" 30.000Kč oproti původnímu desetinásobku neuvěřitelný rozdíl. OK plácneme si. Paní se vrátila a začala dělat smlouvy. Vše jsem pečlivě studoval a byl jsem s toho po pravdě dost unavený. To že neseděly kilometry jsme si vysvětlili a četli dál. Na žádný dotaz který jsem paní položil jsem nedostal odpověď a vždy si odběhla se pozeptat nebo našla na google a otočila monitor že si to můžu přečíst. Po hromadě přečtených papírů jsem se dostal do stavu který jsem si uvědomil později že již nečtu ale spíš listuji. Dohodli jsme se na podpisu. Všechny smlouvy již byly podepsané a začal se řešit pouze předávací protokol u kterého jsem zbystřil a paní sdělil že jej budeme řešit u předávání auta fyzicky a ne v kanceláři. Jak jsem tak pročítal jednu stranu říkal jsem si jak to auto vůbec může jezdit když u každé kolonky bylo zaškrtnuto ano? vysvětleno mi bylo že zaškrtnuto ne by bylo jen v případě nového vozu ok to celkem dávalo smysl. Otočil jsem na druhý list kde mě čekalo nemilé překvapení. V kolonce havarované bylo zaškrtnuto taktéž ANO k mému velkému údivu jsem chtěl vysvětlení jelikož původní tvrzení znělo jinak a že se to buď opraví v dokumentu nebo auto nechci. Nečekaně paní opět odběhla. Během chviličky stál přede mnou manažer pobočky a vysvětloval mi že toto je uvedeno u všech vozidel jelikož za havárii se považuje i proražená pneumatika, škrábanec a kdejaká oděrka. Na můj odpor že to není pravda mi bylo doporučena abych pouvažoval o novém voze. Neuvěřitelně arogantní člověk. Auto jsem odmítl a počkal až přede mnou budou již podepsané dokumenty skartovány. Pochopitelně že v její tváři nebylo vidět nadšení :-) Nastal další problém. Jelikož jsme se těšili na nové auto nechali jsme se dovést (jsme mimo prahu) a ouvej cesta domů již není možná a dopravte se sami sdělil nám manažer. Po debatě na recepci kde bylo spoustu lidí a manager asi nechtěl abychom neztropili povyk nám nabídnul že nás alespoň zaveze na metro. Po vyčerpávajícím dni jsme již kývli a nechaly se odvést. Čekala nás ještě 30min cesta vlakem a následně pěšky další půl hodinu. Poučení? Po zkušenostech kdy je dle tvrzení vše v ceně vozu a v kanceláři se dovídáte že musíte zaplatit 6tis navíc za to a ještě tamto už nikdy. Neférové jednání a snaha zákazníka ukolébat tak aby podepsal všechno. Velké zklamání.
Zdravím.
Tak koukám, že jsem dopadl ještě dobře. Chtěl jsem koupit levňoučkou Peugeot 306, a slušnou 407 v kombíku. Ráno jsem telefonem ověřil, že auto je a se 150 000 v kapse - ve třech - vyrazil. Přijetí vlídné, ale přidělený prodejce říká spíš ke kolegovi: To je ta 306 co má vadný motor? Prý před hodinou zakouřil a zdechnul. Jasně, čekali, že koupím něco jiného, jen abych odjel. Ale chyba. Bylo po důvěře. Tak jsme jen prodělali tři lidi půl dne a pár stovek za naftu. Za školení se platí. Měl jsem štěstí.