Vlákno názorů k článku Jak do Řecka autem? od Pepa - Dalibore, diky za pekny clanek :). Mam dotaz z jineho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2016 8:51

    Pepa (neregistrovaný)

    Dalibore,
    diky za pekny clanek :).
    Mam dotaz z jineho soudku, jak se snasi Opel 1.6 s LPG?
    Pred casem jsem o ni uvazoval ale byl jsem od ni odrazen z duvodu absence hydrostelu a vzhledem k pouziti LPG castejsimu serizovani vuli. 1.4 se mi zdala slaba, nakonec jsem koupil jinou znacku...

    Diky
    Pepa.

  • 3. 8. 2016 12:05

    Dalibor Z. Chvátal

    To je pro mě vyšší dívčí :) Ten Opel byl sňatek z rozumu, nemám Oply rád :), ale cena byla atraktivní a byl v dobrém stavu. Plyn šel do něj tak trošku na test, je v něm polský Stag Q-Box s přímazem ventiĺů, montáž dělal velmi dobrý a zkušený plynař, ne garážník. Původně jsem zvažoval BRC, které mám ve druhém voze, ale to znám a Stag jsem proto chtěl vyzkoušet. Osobně mám zkušenosti, že nekvalitní montáž je 80 % všech příčin problémů. K Vaší otázce, Opel jede na plyn tišeji, spotřeba je příjemných cca 8,7 l/LPG/100 km při plném osazení a puštěné klimatizaci a dálniční jízdě, přes 9 l jsem se ještě nedostal. Nájezd na plnou nádrž (55l) okolo 520 km. Na plyn najeto cca 6500 km a vše je v perfektní kondici. Jízda klidná, nic necuká, přepínání neslyšitelné, plyn není cítit, vše je prostě tak, jak má být a jsem spokojený. Koupil jsem si dojezdovou pneu a teď už jen jezdím :)

  • 3. 8. 2016 12:27

    * (neregistrovaný)

    Obecně k tomu přímazu: podle mě je to zcela zbytečné. Mám na LPG najeto už 300.000+ km bez přímazu (jeden motor). Nic se s tím nezkazí, ale není to potřeba. A pro klid duše existuje i jednodušší řešení: přípravek pro LPG na přímaz ventilů přidávaný přímo do benzínu. Při startování spálený benzín tam udělá film i pro následný provoz LPG.

    A pozor, STAG nedávno zavedl jednu nepříjemnou novinku: 10.000 km, nebo 1 rok, co přijde dříve, je nutno udělat revizi, jinak se sám vypne (přejde na benzín).

  • 3. 8. 2016 16:52

    Krtek (neregistrovaný)

    Já mám teda korejce (Daewoo Nubira 3) z roku 2003 což má asi stejný motor jako zmiňovaný Opel. Akorát Opel tomu řiká Ecotec a Daewoo tehdá E-Tec. Výkon 80 kW, Opel míval asi kolem 74-78 kW. Každopádně tyhle motory mají hydroštely a nesetkal jsem se za 13 let provozu na LPG (a 210 tis km) s potřebou cokoliv kolem ventilů seřizovat. Naopak teď začínaji být slyšet hydroštely chvilku po nastartování. Systém LPG mám Landi renzo bez přimázávání ventilů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).