Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví České spořitelny od Pavel - Internet banking ČS využívám od počátku jeho provozu....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 5. 2002 21:49

    Pavel (neregistrovaný)

    Internet banking ČS využívám od počátku jeho provozu. Přesto, že se mnoho věcí podařilo doladit ,vadí mi stále několik základních problémů. Nejhorší je neschopnost dostat skutečně fundované informace od pracovníků na pobočkách (Břeclav)Posílají Vás od jednoho k druhému a většinou se dozvíte pokaždé jiný názor na stejnou otázku. Druhým problémem je nestabilnost systému. Pokud provádíte dvě a více operací na stejný účet v naprosté většině nelze druhá operace již provést a musíte se od systému odpojit.Jedinou radou, kterou dostanete na on-line pomoci je vymazat casche a skusit to znovu.Největším podrazem na zákazníkovi mi připadá povinné zakoupení autentizačního kalkulátoru ke každé smlouvě zvlášť. Chtěli jsme využívat služby společně s manželkou, k oběma účtům máme oba dispoziční práva, ale byly nám nuceny dva kalkulátory po 900,-Kč. Není to tak trochu kšeft pro Spořitelnu, když jedním kalkulátorem lze ovládat i více účtů???????????

  • 16. 5. 2002 6:36

    Roman (neregistrovaný)

    To pravdepodobne souvisi s ochotou pracovniku na pobocce. Ja osobne vlastnim jednu kalkulacku ke dvoum uctum...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).